Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

iemand ervaring met Epistane 5 weken op 30 mg?

Waarom op 30mg als ik vragen mag?
Dat zijn 105 caps, dus dan moet je sowieso 2 potjes kopen. Op 40mg ging ik overigens prima de eerste twee weken. Nu twee weken op 50mg.

Weet niet hoe de lethargie op 30mg is, maar 5 weken op Epistane is erg lang man. Ik redde vorige keer met moeite de 4,5 week.

Waarom op 30mg als ik vragen mag?
Dat zijn 105 caps, dus dan moet je sowieso 2 potjes kopen. Op 40mg ging ik overigens prima de eerste twee weken. Nu twee weken op 50mg.

Weet niet hoe de lethargie op 30mg is, maar 5 weken op Epistane is erg lang man. Ik redde vorige keer met moeite de 4,5 week.

Yup, ik heb dezelfde ervaringen als jou Punjab! Epistane is IMO de moeite niet waard op minder dan 40/60 mg. De lethargie is voor mij echter niet te doen, zelfs niet met 1000 mg. pro-stano (of een andere DHT) erbij. Het is echt heel vaak gezegd dat orals zonder een test-base eigenlijk niets is, en ik snap nu waarom hehe ;) Hoe verloopt je cycle?

+1

Die lethargie is echt de hel. Het is net of elke ochtend iemand wat rohypnol bij je koffie doet...

Zoekt er iemand nog cycle assist? Dat is geen pro-hormoon en dus ook niet illegaal... (is om de lever te beschermen tijdens gebruik)
Een vriend van me heeft nog een gloednieuwe pot en een halve pot van het merk competitve labs (ofzoeits)? Als er geïntresseerden stuur maar even een PM voor het email adres.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 16:47 ----------

EDIT. gevonden.
Het is dus dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga dus niet pm'n voor prohormonen want die worden niet verkocht.

Yup, ik heb dezelfde ervaringen als jou Punjab! Epistane is IMO de moeite niet waard op minder dan 40/60 mg. De lethargie is voor mij echter niet te doen, zelfs niet met 1000 mg. pro-stano (of een andere DHT) erbij. Het is echt heel vaak gezegd dat orals zonder een test-base eigenlijk niets is, en ik snap nu waarom hehe ;) Hoe verloopt je cycle?

Ja stacken is wel aan te raden, beetje test erbij doet wonderen :)

Cycle gaat super, probeer een beetje op te letten en niet elke dag helemaal van god los te gaan met vreten. Dat werpt wel zijn vruchten af. Hou ook echt 90% minder vocht vast nu de Epistane er nog naast loopt. Als die over ongeveer 2 weken stopt, moet ik wel echt op mijn zoutinname gaan letten :o

Zit nu op +5KG ongeveer, dus gaat echt weer als een malle! Krachtgains op Epistane blijf ik bizar vinden. Wat ik ook fijn vind is de drive die je hebt tijdens trainingen, ik ga helemaal stuk en doe alles met veelal korte pauzes (30sec-60sec ongeveer) en met zeer hoge intensiteit. Ook elke training eindigen met een superset en dropset! Stuiterbal eerste klas in de gym :D

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 17:39 ----------

Zoekt er iemand nog cycle assist? Dat is geen pro-hormoon en dus ook niet illegaal... (is om de lever te beschermen tijdens gebruik)
Een vriend van me heeft nog een gloednieuwe pot en een halve pot van het merk competitve labs (ofzoeits)? Als er geïntresseerden stuur maar even een PM voor het email adres.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 16:47 ----------

EDIT. gevonden.
Het is dus dit:
http://www.qualitysportssupplements...titive-edge-labs-cycle-assist-240capsules.jpg

Ga dus niet pm'n voor prohormonen want die worden niet verkocht.

He koekie, welke PH's verkoop je allemaal? :roflol:

toch had ik hier geen last van.
laatste keer dat ik epistane deed was 6.5 week op 60, waarvan aatste 2 weken 70mg en niks geen last van lethargie gehad. ietsje aggresiever dat wel.

Probolan 50

Heeft iemand ervaring met Probolan 50? Zou een pro-testosteron moeten zijn zonder bijwerkingen....
De claims op de website http://www.probolan50.nl/ klinken natuurlijk geweldig.
Volgens hen wordt het over de hele wereld gebruikt, alleen vind ik er niet zoveel over op het net en ook niet op DBB......vandaar mijn vraag...

Het is een gok maar ik denk dat dit iets epistane achtig is.

Ik zou ervan wegblijven ;) Neem gewoon iets van de bestaande webshops etc. Als ik zoek op de stofnaam kom ik ook iets anders tegen en heel veel Poolse websites. Zegt imo genoeg..

Wie heeft ervaring met epistane?

hoelang hoe je de gewonnen massa vast na een epistane kuur?

Iemand ervaring met Insanetest van Twilightzone. Kan er weining over vinden. Uit research begrijp ik Superdrol 10 mg. Gebruiksaanwijzing met 10mg beginnen 1e week en 2e week opvoeren naar 20mg. Superdrol is natuurlijk killend voor lever maar 10 mg als kickstart zal weinig aantasten behalve me test na 4 weken ? Of zie ik het te simpel nu.

Word hier door veel jonge gasten gebruikt pakken 4/5 kg per 4 weken.

Als je een superdrol product wil pakken, dan zou ik gewoon SD bestellen op dragonnutrition.co.uk. Dat is een betrouwbare leverancier met goede prijzen. :)

Hallo, ik ben nieuw op de site. Ik train al jaren maar omdat ik in dienst zit kan ik nooit echt een schema vast houden. Een aantal jaar terug kon ik dit wel doen. Ik weeg normaal 72 kg maar na 6 maanden intensief schema trainen/eten woog ik 85 kg. Dit alles op de natuurlijke manier. Helaas moest ik weer stoppen tot nu. Ik ben weer begonnen en ben in 6 weken 5 kg aangekomen. Ik wil binnenkort gaan beginnen met PH en ben dus hard op zoek naar info. Online kan ik wel t een en ander vinden maar hier wat vragen stellen is natuurlijk wel makkelijk omdat jullie er al behoorlijk in thuis zijn.

Ik al heb het een en ander op de plank staan maar ik heb nog geen goede nakuur. Ik wil steel crushers gaan gebruiken. Welk product zou ik het beste kunnen gebruiken als nakuur? Ik heb hier 6-oxo staan alleen dit heb ik jaren terug aangeschaft en ik weet niet of t nog goed is. Daarnaast heb ik toch best vaak gelezen dat 6-oxo niet het beste product is wat je hiervoor kunt gebruiken. Ik wil in totaal 2 maanden alleen steel crushers gebruiken en 1 maand steelcrusher stacken met TREN SD.

Dan gelijk nog een vraag, hoe zit het met de houdbaarheid van PH? Er staat een expire date op de verpakking maar als je over de datum gaat is het dan nog wel te gebruiken? Ik heb namenlijk al jaren een product van VPX staan, Syngex1. Dit product is al een hele tijd niet meer verkrijgbaar en er staat geen datum op de verpakking. Ik wilde het al weggooien maar misschien zeggen jullie kenners dat het nog gewoon te gebruiken is?

Alvast bedankt!

Zelf zit ik met een soort gelijke vraag.
Wil binnenkort ook gaan beginnen met een PH kuurtje (waarschijnlijk epistane/Havoc).
Nu vraag ik me toch af wat de beste nakuur is. Sommige zeggen dat het niet nodig is, andere weer dat bijvoorbeeld Test Hardcore van Get Diesel voldoende is.

Wat ik wel begrijp is dat Nolvadex het beste is. Nu is mijn probleem dat ik dat in mijn omgeving nergens aan kan komen aangezien ik niemand ken die kuurt. (dit valt zeker ook nergens te bestellen uit het buitenland ofzo?)

Wat raden jullie me aan te gebruiken en waarom?

Die nolvadex had ik ook gevonden. Dit kan je gewoon op internet bestellen maar ik ben de link kwijt. Als dat t beste is dan zal dat m waarschijnlijk worden maar ik wacht hier de reacties ff af.

Vandaag epi van Brawn nutrition binnen gekregen.
Had gister nog een mailtje gestuurd waar het bleef en ze hebben zich verontschuldigd en een nieuwe gestuurd, mocht ik die andere alsnog ontvangen dan is het een gift !
:)
Dus wil iemand ruilen, potje epi 120 caps voor nolva?
vb cycle
40-40-40-50 (119)
30-30-30-30-30 (105)
30-30-30-40-40 (119)
20-30-30-30-40 (105)

Laatst bewerkt:
Ik zou voor je eerste cycle gaan. 4 weken op Epi is best lang (mentaal) en op 40/50mg zul je als een speer gaan :)

Terug
Naar boven