AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Oké. Ik twijfel toch best wel erg, ik heb een hele bos haar en vind het zonde als ik het kwijtraak. Zal dit minder zijn als ik gewoon 30mg 5 weken lang doe ipv de eerste?

Iemand hier haar verloren door epi? en zo ja, wat was je cycle?

Ik heb 2 cycles gedaan op 40/40/50/50 en heb al mijn haren nog.
Als je bang bent voor je mooie bos haar dan moet je niet kuren..

Oké. Ik twijfel toch best wel erg, ik heb een hele bos haar en vind het zonde als ik het kwijtraak. Zal dit minder zijn als ik gewoon 30mg 5 weken lang doe ipv de eerste?

Iemand hier haar verloren door epi? en zo ja, wat was je cycle?

als je geen aanleg hebt dan word je ook niet zomaar kaal hoor.
heb 3 epi kuurtjes en test+winstrol gedaan en ik heb volgends mij niet eens 1 haartje minder

ALs je kortwerkende orals gebruikt kan je altijd gewoon stoppen als je merkt dat je veel haarverlies hebt. 2 dagen later vind je geen enkel haartje meer op je kussen.

ALs je kortwerkende orals gebruikt kan je altijd gewoon stoppen als je merkt dat je veel haarverlies hebt. 2 dagen later vind je geen enkel haartje meer op je kussen.

Mm helaas heb ik altijd pas last van haarverlies in de nakuur (2x ver in 't verleden gekuurd), als ik aan de nolva zit. :(
Bij mij is het dus helaas ofwel kuren of haar behouden. :rolleyes:
Dit is momenteel ook de reden dat ik nergens aan begin. :)

Ik had het verschrikkelijk met proviron. Nadat ik daar mee stopte stopte het haarverlies ook gelijk. Toen ik eens 150mg genomen had voor een dagje strand verschoot ik de volgende ochtend serieus toen ik zal wat er op mn kussen lag van haar...

Ik had het verschrikkelijk met proviron. Nadat ik daar mee stopte stopte het haarverlies ook gelijk. Toen ik eens 150mg genomen had voor een dagje strand verschoot ik de volgende ochtend serieus toen ik zal wat er op mn kussen lag van haar...

Haha dat is mooi k*t ja. :D
Met mijn eerste test-e kuur vielen de haren ook uit m'n kop als ik een keer met m'n handen door het haar ging. Werd hier toch ook wel redelijk para van. :rolleyes:

Mocht ik weer een keer gaan kuren (zal zeker nog wel ff duren) dan pak ik er wel finasteride, nizoral shampoo en minoxidil bij. Daarnaast zal het een mild androgene kuur worden, dus is iets van test/bold of test met anavar kickstart.

Ik ben gelukkig gezegend met een goede genen wat betreft mijn haren ;) Maatje en ik draaien nu een 12-weekse kuur met 500 mg. test-e, 50 mg. proviron en als afsluiter 60 mg. epistane. Waar ik nergens last van heb, zie ik bij hem bovenop zijn haar wel een stuk dunner worden. Als je geen (vroegtijdig) haarverlies wil (wat uiteindelijk toch gaat gebeuren), moet je niet kuren.

Oke, dan gaat mijn kuur gewoon door:)

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 16:28 ----------

Dit word dan mn eerste "echte" kuur. Ik dacht aan 30-30-40-40. En dan verhoog ik de dosis eventueel naar 50pd als week 3 uit te houden is.
Alleen heb 1 probleem, slik momenteel ook roaccutane. Word dit te belastend voor me lever?

En zullen 1 van de volgende waarden veranderen? want ik heb hier een formulier waar op staat waar ik elke 3 maanden
voor getest word:

glucose
cholesterol
HDL-cholesterol
triglyceriden
LDL-cholesterol
bilirubine
alk. fosfatase
y-gt
asat
alat

is het zo erg dat je echt haren op je kussen kunt zien?

Om de rede die ik al genoemt heb, heb ik nu een potje epi 120 caps over. PM me als je interesse hebt

is het zo erg dat je echt haren op je kussen kunt zien?

Mn toenmalige vriendin had mijn kussen het eerst gezien en zei 'what the **** is er mis met je haar, heel je kussen ligt vol'...

Geen placebo dus. Er had net een zwarte kat op mn kussen geslapen.

Op test only geen last overigens.

Can i ask, waarom epi ipv winny bijv? Die lethargie oid klinkt niet fijn, en veel ergere onderdrukking toch?

Can i ask, waarom epi ipv winny bijv? Die lethargie oid klinkt niet fijn, en veel ergere onderdrukking toch?

Winny kanje ook anders goed ****ed up van raken geestelijk, en dan nog maar te zwijgen over de gewrichtspijntjes die eventueel komen

Ohk, ja dan klinkt het best logic tnx

Hoi,

Heb al een paar kuurtjes achter de rug dus weet wat me te wachten staat qua supplementen, training en voeding. Nu heb ik al vanaf men puberteit last van acne, dit was irriterend bij het kuren maar ik vond dat ik het voor zo'n resultaten er moest bijnemen.
Nu na mijn laatste kuur 6 maanden terug was het niet meer om aan te zien heel men gezicht en nek vol, heb dit zo gelaten voor een hele tijd maar het verminderde niet (hierdoor had ik een hele tijd geen motivatie meer om te trainen), dus ben ik maar naar de dermatoloog gestapt om een roaccutane kuur te volgen. Volg dit nu al 4 maanden en heb goede resultaten. Nu met de zomer in zicht wil ik toch wel een kuur volgen om alles weer wat op te harden, maar moet om de anderhalve maand bloed laten prikken voor mijn leverwaarden.
Ik wil niet dat de dermatoloog zo'n danig verschil ziet dat ze de roaccutane kuur stop zet.

Daarom is mijn vraag wat ik zou kunnen volgen als kuur, verwacht geen mindblowing resultaten maar gewoon met vetverlies en misschien nog e kilootje winst. Ik dacht aan ...

1/6 weken stano en 11-oxo

Als iemand nog een andere oplossing zou weten, mag hij het me zeker zeggen. Ben grote voorstander van epi en h-drol maar dit is volgens mij al te zwaar.

Neem trouwens 30 mg roa per dag.

Alvast bedankt

Hoi,

Heb al een paar kuurtjes achter de rug dus weet wat me te wachten staat qua supplementen, training en voeding. Nu heb ik al vanaf men puberteit last van acne, dit was irriterend bij het kuren maar ik vond dat ik het voor zo'n resultaten er moest bijnemen.
Nu na mijn laatste kuur 6 maanden terug was het niet meer om aan te zien heel men gezicht en nek vol, heb dit zo gelaten voor een hele tijd maar het verminderde niet (hierdoor had ik een hele tijd geen motivatie meer om te trainen), dus ben ik maar naar de dermatoloog gestapt om een roaccutane kuur te volgen. Volg dit nu al 4 maanden en heb goede resultaten. Nu met de zomer in zicht wil ik toch wel een kuur volgen om alles weer wat op te harden, maar moet om de anderhalve maand bloed laten prikken voor mijn leverwaarden.
Ik wil niet dat de dermatoloog zo'n danig verschil ziet dat ze de roaccutane kuur stop zet.

Daarom is mijn vraag wat ik zou kunnen volgen als kuur, verwacht geen mindblowing resultaten maar gewoon met vetverlies en misschien nog e kilootje winst. Ik dacht aan ...

1/6 weken stano en 11-oxo

Als iemand nog een andere oplossing zou weten, mag hij het me zeker zeggen. Ben grote voorstander van epi en h-drol maar dit is volgens mij al te zwaar.

Neem trouwens 30 mg roa per dag.

Alvast bedankt
Stano en Oxo gaan garant staan voor geen gains en EXTREME Lethargy! 5 weken H-drol of Epi lijkt in jouw geval mij juist ideaal kwa timing. Over de wisselwerking met Roa durf ik niets te zeggen.

Stano en Oxo gaan garant staan voor geen gains en EXTREME Lethargy! 5 weken H-drol of Epi lijkt in jouw geval mij juist ideaal kwa timing. Over de wisselwerking met Roa durf ik niets te zeggen.

Ben gewoon bang dat de dermatoloog de roa kuur zou stop zetten door veranderingen in mijn bloedresultaten.
Ik vind nergens veel info over bloedresultaten bij lage doseringen epi of h-drol.

Zou dan voor 6 weken h-drol gaan op 50 tot max 75 mg.

Terug
Naar boven