RippedForLife
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er hier iemand voorstander van een epi pulse cycle. Ik dacht eraan omdat ik dan geen SERM hoef te gebruiken. Dit is omdat ik geen creditcard heb en dus niet eraan kan komen.
Wie heeft er weleens gepulst met epi?? en wat vond je ervan
Hoi,
Heb al een paar kuurtjes achter de rug dus weet wat me te wachten staat qua supplementen, training en voeding. Nu heb ik al vanaf men puberteit last van acne, dit was irriterend bij het kuren maar ik vond dat ik het voor zo'n resultaten er moest bijnemen.
Nu na mijn laatste kuur 6 maanden terug was het niet meer om aan te zien heel men gezicht en nek vol, heb dit zo gelaten voor een hele tijd maar het verminderde niet (hierdoor had ik een hele tijd geen motivatie meer om te trainen), dus ben ik maar naar de dermatoloog gestapt om een roaccutane kuur te volgen. Volg dit nu al 4 maanden en heb goede resultaten. Nu met de zomer in zicht wil ik toch wel een kuur volgen om alles weer wat op te harden, maar moet om de anderhalve maand bloed laten prikken voor mijn leverwaarden.
Ik wil niet dat de dermatoloog zo'n danig verschil ziet dat ze de roaccutane kuur stop zet.
Daarom is mijn vraag wat ik zou kunnen volgen als kuur, verwacht geen mindblowing resultaten maar gewoon met vetverlies en misschien nog e kilootje winst. Ik dacht aan ...
1/6 weken stano en 11-oxo
Als iemand nog een andere oplossing zou weten, mag hij het me zeker zeggen. Ben grote voorstander van epi en h-drol maar dit is volgens mij al te zwaar.
Neem trouwens 30 mg roa per dag.
Alvast bedankt

Stano en Oxo gaan garant staan voor geen gains en EXTREME Lethargy! 5 weken H-drol of Epi lijkt in jouw geval mij juist ideaal kwa timing. Over de wisselwerking met Roa durf ik niets te zeggen.
Ik had het zelf ook echt heel erg bij epistane. Oplossing voor mij is 10 gram vitamine B5 per dag, en on-cycle, mocht er een puist komen, smeer ik er benylperoxide op. Zit nu aan 500 mg. test-e, met proviron, en ben helemaal clean
Inderdaad, verschrikkelijke cycle! Ik zou echter toch uitkijken met roa en 17aa´s zoals epistane of H-drol. Is test-e geen optie?

Hij gaf aan om de anderhalve maand een bloedcontrole te hebben en een test-e cycle van maar 6 weken leek mij inderdaad geen optie.Inderdaad, verschrikkelijke cycle! Ik zou echter toch uitkijken met roa en 17aa´s zoals epistane of H-drol. Is test-e geen optie?
Hij gaf aan om de anderhalve maand een bloedcontrole te hebben en een test-e cycle van maar 6 weken leek mij inderdaad geen optie.
Onder 'normale omstandigheden' is test-e sowieso aan te raden boven elk prohormoon. De combinatie van de twe, bijvoorbeeld een kickstart is zeker ook te overwegen.
lekker dan. Ik wou 1 capsule epi proberen om te kijken hoe ik erop reageer, krijg ik meteen een schijfje onder me tepel. **** MY LIFE, het valt niet op maar voel het wel!!! Het schijfje nu ter groote van 20 cent en was eerst zo groot als 1 cent

U serious? Van 1 cap Epi?
Overigens wel super vaag! Epi heeft namelijk zelfs licht een anti oestrogeen werking..
Heeft trouwens iemand een idee hoelang leverwaarden en bloeddruk hoog blijven na een kuur zoals,
Hdrol: 50 mg per dag
Stano: 300 mg per dag
Mariadistel, hawthorn berry en saw palmetto.
Ik denk dat dit mijn best kans zal zijn om goede fysiek op vakantie te kunnen gaan, H-drol is dan wel zwaar op de lever, het blijft één van de miltste prohormonen op de markt.
lekker dan. Ik wou 1 capsule epi proberen om te kijken hoe ik erop reageer, krijg ik meteen een schijfje onder me tepel. **** MY LIFE, het valt niet op maar voel het wel!!! Het schijfje nu ter groote van 20 cent en was eerst zo groot als 1 cent
Niemand kan je een antwoord geven op je vragen. Prohormonen zijn slecht voor je lever. Roa is ook slecht voor je lever. Ik zou het risico niet willen riskeren, en naturel gaan cutten. Laat ons weten hoe je bloedtesten zijn uitgevallen, want je maakt jezelf nu een proefkonijn. Overigens gaat H-drol op 50 mg. geen reet uithalen. Naar mijn ervaring moet het goedje op minimaal 100 mg. gedoseerd worden wil het zijn werk goed doen.
Say what? Dit moet een placebo zijn ... anders hoor je geloof ik echt bij de 0,000000001% bij wie dit kan gebeuren!

Epistane kan wel gyno veroorzaken, ook zou ik uberhaupt geen epistane nemen gezien er uit labtesten blijkt dat er helemaal niet hetgene inzit als op de verpakking staat en als het er al inzit in een hele lage hoeveelheid. Gewoon links laten liggen dus.

Is er hier iemand voorstander van een epi pulse cycle. Ik dacht eraan omdat ik dan geen SERM hoef te gebruiken. Dit is omdat ik geen creditcard heb en dus niet eraan kan komen.
Wie heeft er weleens gepulst met epi?? en wat vond je ervan
als je geen serm wil gebruiken dan is dat je enigste optie.
De Pulse methode is nou niet bepaald populair hier op dit board geloof ik en dit wordt ook niet meer toegepast op US/UK boards. Heb me er zelf echter nooit in verdiept om dat de methode ook afgeraden werd door ervaren AAS gebruikers. Uiteindelijk ben je ook het beste af met een SERM, dus ik zou ofwel wachten tot dat je iemand in real life treft die een SERM voor je kan regelen of een prepaid credit card aanvragen zodat je een SERM op internet kunt bestellen.