GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Veel respect voor deze postDe logica van steroide hormonen is het opbouwen van een stabiele androgene/anabole waarden of een lichte gelijkmatige opbouw van die waarden. Als je kijkt naar wat steroids zijn en hoe ze voorkomen in je eigen lichaam en je vergelijkt het mijn bijvoorbeeld HGH (groeihormoon) dan zie je in je eigen lijf een pulserend patroon van groeihormonen maar stabiele patronen in steroids. Uit dat patroon volgt dat je steroids hormonen zo moet doseren dat je een zo stabiel mogelijk patroon hebt zo van dag tot dag. Dat bereik je imo niet met pulsen, pulsen doe je met groeihormoon en stabiel doseren doe je bij steroids.
Het is geen optie, het is een compleet tegennatuurlijke manier van steroids innemen.
Afgeraden door ervaren AAS gebruikers is een slecht argument. Ik probeer het hierboven uit te leggen waarom ik het een slecht idee vind en niet zozeer hoe populair het is.
Een SERM kopen in de zin van dat research chemicals en dan nolva en clomid. Ik mag geen bronnen bespreken maar een nakuur is imo zo belangrijk dat ik dit soort zaken van een goeie bron koop. Een SERM koop je waar je AAS koopt maar daar zit nu net het probleem met die PH's. Het zijn echte AAS maar voor een nakuur met PH heb je een adresje nodig die je van alles en nog wat kan leveren.
(ps ik wil geen PM over bronnen. Echt GEEN. )