Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

De logica van steroide hormonen is het opbouwen van een stabiele androgene/anabole waarden of een lichte gelijkmatige opbouw van die waarden. Als je kijkt naar wat steroids zijn en hoe ze voorkomen in je eigen lichaam en je vergelijkt het mijn bijvoorbeeld HGH (groeihormoon) dan zie je in je eigen lijf een pulserend patroon van groeihormonen maar stabiele patronen in steroids. Uit dat patroon volgt dat je steroids hormonen zo moet doseren dat je een zo stabiel mogelijk patroon hebt zo van dag tot dag. Dat bereik je imo niet met pulsen, pulsen doe je met groeihormoon en stabiel doseren doe je bij steroids.

Het is geen optie, het is een compleet tegennatuurlijke manier van steroids innemen.

Afgeraden door ervaren AAS gebruikers is een slecht argument. Ik probeer het hierboven uit te leggen waarom ik het een slecht idee vind en niet zozeer hoe populair het is.

Een SERM kopen in de zin van dat research chemicals en dan nolva en clomid. Ik mag geen bronnen bespreken maar een nakuur is imo zo belangrijk dat ik dit soort zaken van een goeie bron koop. Een SERM koop je waar je AAS koopt maar daar zit nu net het probleem met die PH's. Het zijn echte AAS maar voor een nakuur met PH heb je een adresje nodig die je van alles en nog wat kan leveren.

(ps ik wil geen PM over bronnen. Echt GEEN. )
Veel respect voor deze post :thumbs:

hoe oud voor epi. Ik ben bijna 19 en wilde het een x proberen? Is dit erg schadelijk?

21 jaar geld voor alle prohormonen!

Al vind ik dit niet de manier om het te omschrijven sommige zoals newinthegame namen het aan 20 jaar hij is was er klaar voor sommige zijn aan 25 jaar er nog niet klaar voor.
Je kan geen leeftijd plakken op het gebruik van prohormonen, je lichaam verteld zelf wel als je er klaar voor bent, dat voel je gewoon als je in de gym bezig bent met trainen.

Je eten en trainen eerst in orde brengen is het belangrijkste zoals zoveel keer al gezegd en misschien zelfs nog belangrijker kennis van de producten die je bestelt!

Denk dat de manier waarop je de vraag stelt al zegt dat je er nog nie klaar voor bent.
Maar dat is ook maar mijn mening :)

ik zie dit topic telkens weer bovendrijven. Zijn er dan nog legaal te verkrijgen prohormonen ?

wil iemand 119 caps epi overnemen van het merk brawn nutrition? Heb zelf €44 voor het potje betaalt, maar omdat ik toch besloten heb om niet te beginnen wil ik ervan af. €30

Hoeist met je tepel bro? :D

wil iemand 119 caps epi overnemen van het merk brawn nutrition? Heb zelf €44 voor het potje betaalt, maar omdat ik toch besloten heb om niet te beginnen wil ik ervan af. €30

Zeer zeker!!
PM

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 21:20 ----------

Heeft iemand trouwens ervaring met Brawn nutrition behalve rippedforlife, dit merk is namelijk veel goedkoper?

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 21:21 ----------

Heeft iemand trouwens ervaring met Brawn nutrition behalve rippedforlife, dit merk is namelijk veel goedkoper?

21 jaar geld voor alle prohormonen!

Al vind ik dit niet de manier om het te omschrijven sommige zoals newinthegame namen het aan 20 jaar hij is was er klaar voor sommige zijn aan 25 jaar er nog niet klaar voor.
Je kan geen leeftijd plakken op het gebruik van prohormonen, je lichaam verteld zelf wel als je er klaar voor bent, dat voel je gewoon als je in de gym bezig bent met trainen.

Je eten en trainen eerst in orde brengen is het belangrijkste zoals zoveel keer al gezegd en misschien zelfs nog belangrijker kennis van de producten die je bestelt!

Denk dat de manier waarop je de vraag stelt al zegt dat je er nog nie klaar voor bent.
Maar dat is ook maar mijn mening :)

Snap dat dit een goed bedoeld advies is, echter zitten er wel wat onwaarheden in.
De advies leeftijd van 21jaar is er vooral, omdat het hormoonsysteem van de man tot die leeftijd nog volop in ontwikkeling is. Dit kan naar ik weet zelfs tot je 25ste duren. Feit is wel dat iemand van 25 doorgaans wel vollodig is ontwikkeld en dat is iemand van 20 vaak niet, je lichaam zal je ook echt niet vertellen (en je zal het al helemaal niet voelen in de gym als je aan het trainen bent) of je klaar bent voor het gebruik van prohormonen.

Dat Newinthegame op z'n 20ste begonnen is, is gewoon onverstandig van hem. Het is natuurlijk gewoon zijn eigen keuze geweest, echter is het niet een goed voorbeeld voor anderen.

Snap dat dit een goed bedoeld advies is, echter zitten er wel wat onwaarheden in.
De advies leeftijd van 21jaar is er vooral, omdat het hormoonsysteem van de man tot die leeftijd nog volop in ontwikkeling is. Dit kan naar ik weet zelfs tot je 25ste duren. Feit is wel dat iemand van 25 doorgaans wel vollodig is ontwikkeld en dat is iemand van 20 vaak niet, je lichaam zal je ook echt niet vertellen (en je zal het al helemaal niet voelen in de gym als je aan het trainen bent) of je klaar bent voor het gebruik van prohormonen.

Dat Newinthegame op z'n 20ste begonnen is, is gewoon onverstandig van hem. Het is natuurlijk gewoon zijn eigen keuze geweest, echter is het niet een goed voorbeeld voor anderen.

Versta je redering wel, want het is de 'conventionele' manier om te zeggen hoe oud je moet zijn om prohormonen te gebruiken. Maar via deze manier zou iedereen die 21 is kunnen prohormonen gebruiken zonder enige zorgen, daarom bedoelde ik dat je lichaam en je geest moet 'voorbereiden' op kuren.
Ik blijf er toch bij dat als je jezelf genoeg kent toch vanzelf weet als je er klaar voor bent of niet.

No offence, gewoon mijn mening ;)

Je bent ook vrij om je eigen mening te hebben. ;)

Echter is het medisch gezien gewoon pas verantwoord als je ouder bent dan 21 om met AAS/prohormonen te beginnen. Dit staat dan ook los van de andere voorwaarde dat men al enige ervaring heeft met trainen en zijn genetische grens heeft bereikt.

iemand? heb ook nog dat andere potje binnen gekregen, deze is nog wel geseald. Ik doe ze weg om de rede die ik al genoemt heb. De gesealde voor 35, degene met 1 capsule minder niet geseald 30.

hee hee hee, er werd net wat positiefs over me gezegd.. haha

die 21 jaar is meer een richtlijn.. hier doen ze het omdat ze niet willen dat kinderen er aan beginnen en dbb er last van krijgt..

maar wie wil mij vertellen dat als je 20.5 bent dat het dan onverstandiger is om te kuren ( aas of ph, maakt niet uit) dan dat je net 21 jaar bent?

Tuurlijk was het beter voor me om te wachten maar dan tot 23/24 jaar & k ben nieuwsgierig aangelegd.

Iemand recent ervaring met bestellen van Bold 200 en de douane, komt dat gewoon binnen?

Ik was op zoek naar een webshop die de yohimbine supps nog verkoopt.
Nu zie ik bij het uitchecken van een order dat bodybuilding.com dat spul niet naar ons wil verschepen.
Heeft iemand hier nog alternatieve shops? UK mag natuurlijk ook, maar ik zie op predatornutrition en maximumsportsnutrition die supps ook niet meer aanwezig staan. Alle hulp is welkom.

Edit: ik zie nu dat het wel kan, maar dat ze geen verantwoordelijkheid dragen voor douane praktijken (obviously).
Hoe is jullie ervaring hiermee? Grote kans dat het pakketje eruit wordt gepikt bij US shops?

Heeft iemand ervaring met overschrijvingen van de bank naar paypal?
Vorige keren dat ik bestelde gebruikte ik iemand anders visa kaart. Deze keer wilde ik dit allemaal zelf regelen dus maakte ik een paypal account aan, had der eigenlijk al 1 van jaren terug maar kon niet meer aanmelden omdat ik het wachtwoord vergeten was. Dus maakte ik een nieuwe aan met een nieuw e-mail adres maar met dezelfde naam. Heb het geld vorige week vrijdag rond de middag overgeschreven. Ze zeggen 1-2 werkdagen, nu zit ik al aan 5 werkdagen door de vrije dag op maandag, en nog steeds niets. Ben van nature niet geduldig en met de zomer die steeds dichterbij komt wil ik zo snel mogelijk beginnen. Zou ik nog even moeten wachten of naar de bank stappen?
Heb ondertussen ook steeds mijn bank account gechekt en het geld word niet terug gestort, werk met KBC trouwens.

Alvast bedankt,
GainingIsGood

Heeft iemand ervaring met overschrijvingen van de bank naar paypal?
Vorige keren dat ik bestelde gebruikte ik iemand anders visa kaart. Deze keer wilde ik dit allemaal zelf regelen dus maakte ik een paypal account aan, had der eigenlijk al 1 van jaren terug maar kon niet meer aanmelden omdat ik het wachtwoord vergeten was. Dus maakte ik een nieuwe aan met een nieuw e-mail adres maar met dezelfde naam. Heb het geld vorige week vrijdag rond de middag overgeschreven. Ze zeggen 1-2 werkdagen, nu zit ik al aan 5 werkdagen door de vrije dag op maandag, en nog steeds niets. Ben van nature niet geduldig en met de zomer die steeds dichterbij komt wil ik zo snel mogelijk beginnen. Zou ik nog even moeten wachten of naar de bank stappen?
Heb ondertussen ook steeds mijn bank account gechekt en het geld word niet terug gestort, werk met KBC trouwens.

Alvast bedankt,
GainingIsGood

Dit probleem heb ik ook altijd, duurt bij mij rond de 10 dagen meestal. Ik weet niet wat het is maar voor de volgende x zou ik het overschrijven via money2, dan staat het er binnen 5 minuten op. Enige eis is wel dat je minimaal €25 moet storten.

Zag dat er bij PowerMyself aantal clones te koop zijn onder het merk Brawn, waaronder Superdrol en Epi. Hebben mensen ervaring met dit merk hier, prijzen zijn niet mis, ook bij de Epi zitten er 120 caps in en niet 90 zoals bij de meeste + Goedkoper ?

Wil binnekort beginnen met Havoc + Tren, echter wil ik neit beginnen voordat ik ergens Nolva kan vinden. Iemand die mij hierover meer kan informeren. Graag via PB :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven