AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zag dat er bij PowerMyself aantal clones te koop zijn, waaronder Superdrol en Epi. Hebben mensen ervaring met dit merk hier, prijzen zijn niet mis, ook bij de Epi zitten er 120 caps in en niet 90 zoals bij de meeste + Goedkoper ?

Wil binnekort beginnen met Havoc + Tren, echter wil ik neit beginnen voordat ik ergens Nolva kan vinden. Iemand die mij hierover meer kan informeren. Graag via PB :)

Gaat over brawn nutrition zeker? Die ga ik binnenkort bestellen ;)

Met superdrol moet je ook echt Orgen dat je proviron in de buurt hebt. Dan is de kans dat gyno in de toekomst zal terug keren stukken kleiner. Nakuren met nolvadex of clomid. Dosering hangt echter af van leeftijd en gewicht, maar ook van hoe zwaar je kuurtje was en hoe lang deze is gebruikt.

Ik heb Superdrol van Brawn, nog niet zo lang bezig op 20mg p.d en heb er gyno van gekregen.

Echt gyno of slechts puffy tepels? Gyno bij SD schijnt nogal onduidelijk te zijn hoe dit nou precies veroorzaakt wordt, aangezien SD niet aromatiseert naar oestrogeen.

Hoe lang ben je nu bezig? Heb je een SERM achter de hand?

Laatst bewerkt:
Dit probleem heb ik ook altijd, duurt bij mij rond de 10 dagen meestal. Ik weet niet wat het is maar voor de volgende x zou ik het overschrijven via money2, dan staat het er binnen 5 minuten op. Enige eis is wel dat je minimaal €25 moet storten.

Heb je ook een soort money2 voor Belgen?
Heb in de tussentijd al naar paypal gebeld, ze zijn een onderzoek gestart en zouden het geld binnen de 10 werkdagen terug op mijn bankrekening storten, ze zeiden dat ik het gewoon opnieuw moest proberen.
Dit heb ik dan ook gedaan met een kleiner bedrag en zie wel als het deze keer wel aankomt.

Nu is mijn vraag als iemand dit nog heeft meegemaakt met dat onderzoek en als ik dus daadwerkelijk mijn geld wel zal terug zien? Heb ook opgemerkt dat ik bij de eerste overschrijving de opmerking was vergeten :( , maar daardoor kan het toch niet dat ik mijn geld kwijt ben.

Echt gyno of slechts puffy tepels? Gyno bij SD schijnt nogal onduidelijk te zijn hoe dit nou precies veroorzaakt wordt, aangezien SD niet aromatiseert naar oestrogeen.

Hoe lang ben je nu bezig? Heb je een SERM achter de hand?

Beetje puffy tepels en schijfjes achter mn tepels.

Ja, gebruik nu Nolvadex, met SD ben ik inmiddels gestopt

Is er iemand die interesse heeft in een potje SD (nog 69 over) en een potje Tren (nog 63 over) van het merk Brawn Nutrition.

Kan worden opgehaald omgeving Den Bosch

Is er iemand die interesse heeft in een potje SD (nog 69 over) en een potje Tren (nog 63 over) van het merk Brawn Nutrition.

Kan worden opgehaald omgeving Den Bosch

Heb je Sd en tren gestacked?

Zoja, hoe zag je cycle eruit en wat waren je resultaten..

Alvast bedankt

is ook best wel heavy hoor als je SD 20mg neemt vanaf de eerste inname. Ik heb dan zelf nog nooit gear aangeraakt of iets dergelijks. maar ik heb me er wel in verdiept. dont know of het je eerste PH kuurtje was?? had je beter met EPI kunnen beginnen. SD wordt niet voor niets aangeraden na 3-4 succesvolle PH kuurtjes.

Dan is de gyno van tren. Hoge dosis vitamine b6 nemen

Van sd 'schijn' je geen gyno te kunnen krijgen..

Met superdrol moet je ook echt Orgen dat je proviron in de buurt hebt. Dan is de kans dat gyno in de toekomst zal terug keren stukken kleiner. Nakuren met nolvadex of clomid. Dosering hangt echter af van leeftijd en gewicht, maar ook van hoe zwaar je kuurtje was en hoe lang deze is gebruikt.

Proviron wordt alleen gebruikt om libido hoog te houden. Niet om gyno tegen te gaan

Laatst bewerkt:
Gyno van tren is zever (of wordt er in deze context niet daadwerkelijke trenbolone bedoeld?).

Dan is de gyno van tren. Hoge dosis vitamine b6 nemen

Van sd 'schijn' je geen gyno te kunnen krijgen..

Proviron wordt alleen gebruikt om libido hoog te houden. Niet om gyno tegen te gaan
Who knows men. Ik heb mn bronnen waar ik die info vandaan haal. EN die Persoon is de enige wie ik mijn lichaam zou toevertrouwen als ik ook ga kuren.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:45 ----------

Gyno van tren is zever (of wordt er in deze context niet daadwerkelijke trenbolone bedoeld?).
Nee Trenavar

Hoezo BS dan ?. Ik lees genoeg topics waarvan mensen progesterone gyno krijgen.

Aangezien SD niet aromatiseerd kan je er dan toch geen gyno van krijgen

Synonyms: Superdrol, Methasterone, Methyl Masteron, M-Drol, S-Drol

Originally brought to market by Designer Supplements (then licensed to Anabolic Xtreme), this designer steroid is a 17a-methylated version of the injectable steroid masteron. Since we know 17a-methylation doesn't just increase oral bioavailability, it also changes the effect of the steroid, it may be more useful to consider superdrol as 17a-methyl-DHT with an additional 2-methyl (methyl groups at C1,C2, 17a, and 7a all increase anabolic activity). In fact, superdrol is one of the most potent anabolic steroids ever brought to market. Sadly, it's also one of the most toxic, as evidenced by a number of medical case studies of people hospitalised with cholestatic jaundice and worse. It's for this reason that cycles must be kept short and relatively low dosed. Due to it's structure, it can't aromatise, which means any gyno sides are typically post-cycle. On-cycle lethargy is common, as are shin and back pumps.

Please ignore people who suggest that CEL M-drol is an inferior "b-isomer" version of superdrol, citing the nomenclature as evidence. The fact that they label it etiocholan instead of etioallocholan is a labelling error, not an indication that it contains the wrong compound. People who claim that it's the 5b-reduced isomer fail to understand the dramatic difference that makes to the shape of the steroid (it bends the A-ring away from the plane of the steroid) which dramatically reduces receptor binding affinity (5a-DHT has 173 times stronger binding affinity than 5b-DHT for example). The flatter the better, as far as androgen receptors are concerned. To put it bluntly, if it were the 5b version it would not work (which it does, so it isn't).

Cycles are typically 10 - 30mg for three to four weeks, followed by a SERM PCT protocol.

Who knows men. Ik heb mn bronnen waar ik die info vandaan haal. EN die Persoon is de enige wie ik mijn lichaam zou toevertrouwen als ik ook ga kuren.

Proviron is geen AI.

Aangezien SD niet aromatiseerd kan je er dan toch geen gyno van krijgen

Proviron is geen AI.

Dat kan wel zijn, maar ik ken genoeg mensen die op test-e only gyno krijgen + een ballon als hoofd, maar wanneer ze Provi erbij stacken helemaal nergens last van hebben.. :rolleyes:

Dat kan wel zijn, maar ik ken genoeg mensen die op test-e only gyno krijgen + een ballon als hoofd, maar wanneer ze Provi erbij stacken helemaal nergens last van hebben.. :rolleyes:
Dus Dat

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:42 ----------

wat in de theorie staat, kan in de praktijk anders uitpakken.

Blijft zever; trenbolon is een extreem potente androgeen (androgenen remmen sterk de proliferatie en differentiatie van klierweefsel in de borst), en daarnaast reduceren androgenen de expressie van de PR, netto zal het qua prog activiteit waarschijnlijk zelfs lager uitvallen. Binding aan de PR verbleekt totaal bij deze twee punten.

Jolige naam, maar ken ik niet. :o

De lagere affiniteit van oestradiol voor SHBG t.o.v. androgenen zal er toe leiden dat enige binding aan SHBG door proviron al snel leidt tot een verhoogde A:E ratio wat hier ook aan zal bijdragen. 'Echte' AIs blijven wel potenter wat betreft oestrogene activiteit beperken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven