MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Blijft zever; trenbolon is een extreem potente androgeen (androgenen remmen sterk de proliferatie en differentiatie van klierweefsel in de borst), en daarnaast reduceren androgenen de expressie van de PR, netto zal het qua prog activiteit waarschijnlijk zelfs lager uitvallen. Binding aan de PR verbleekt totaal bij deze twee punten.

Jolige naam, maar ken ik niet. :o

De lagere affiniteit van oestradiol voor SHBG t.o.v. androgenen zal er toe leiden dat enige binding aan SHBG door proviron al snel leidt tot een verhoogde A:E ratio wat hier ook aan zal bijdragen. 'Echte' AIs blijven wel potenter wat betreft oestrogene activiteit beperken.

Haha, Trenavar ou zich omzetten naar trenbolone. Vandaar , hahahaha.

Er zijn 2 verschillende tren ph versies.. Denk dat je die 19-nor bedoelt.
-Pro-Tren is the old fashioned Tren PH product which is 19-nor based. It has not direct connection to Tren the aas but became known I believe due to the fact it provides similar effects.

Trendione is relatively new and does convert to the aas Trenbolone.

Get xxl.. Waarvan is de gyno nou van. Wel van superdrol..
Maar dat kan toch niet omdat het niet aromatiseert..

Er zijn 2 verschillende tren ph versies.. Denk dat je die 19-nor bedoelt.

Get xxl.. Waarvan is de gyno nou van. Wel van superdrol..
Maar dat kan toch niet omdat het niet aromatiseert..
Ik heb serieus geen idee wat superdrol is, ik ken al die PHs niet. Maar als je gyno krijgt gedurende gebruik van een PH dan vertoont deze oestrogene activiteit.

De tren van brawn bevat die met een estra binding. Is dus wel de pro hormoon van trenbolone.

Is absoluut niet de ph naar trenbolone, maar naar dienolone.
De werkzame stof wordt ook wel dienedione genoemd.

Is absoluut niet de ph naar trenbolone, maar naar dienolone.
De werkzame stof wordt ook wel dienedione genoemd.

Ik lees anders toch e het op de website van powermyself dat het de estra binding heeftipv de 19 nor. Lijkt mij belazerij als ze iets anders geven dan op het potje staat vermeld.

17β-Hydroxyestra-4,9,11-trien-3-one- Trenbolone- ONLY INJECTABLE A/A ratio 500/500- one of the most powerful anabolic androgenic steroids out there- DO NOT TAKE LIGHTLY

4,9-estradienolone- Dienolone- this is what "tren"(which they arent TRUE tren precursors because they convert to dienolone NOT trenbolone) clones convert too.

19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione or estra-4,9 diene-3,17 dione- all nomenclatures that convert to dienolone

blijkbaar zijn 19nor en estra zijn dus hetzelfde ???

pff

Edit:
Dragon Nutrition Tren-Dione Estra-4,9,11-triene-3,17-dione (is de nieuwste 'vorm' tren van PH's)

Deze zijn hetzelfde:
Dragon Nutrition Pro Tren 19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione
Brawn Tren estra-4,9 diene-3,17 dione

http://www.powermyself.com/ voor de potjes

Laatst bewerkt:
blijkbaar zijn 19nor en estra zijn dus hetzelfde ???

pff

Edit:
Dragon Nutrition Tren-Dione Estra-4,9,11-triene-3,17-dione (is de nieuwste 'vorm' tren van PH's)

Deze zijn hetzelfde:
Dragon Nutrition Pro Tren 19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione
Brawn Tren estra-4,9 diene-3,17 dione

http://www.powermyself.com/ voor de potjes

Nja, maakt verder ook niet uit, gezien het feit dat je er goed op kan gainen. Het blijft een hormoon en tast je eigen hormonen aan dus je moet altijd voorzichtig blijven en goed voorbereid zijn als je de keus maakt om PH te gebruiken

Ben van plan om die 'ph tren' op 60 mg te draaien ze adviseren tot 120 mg maar met al de sides ga ik maar voor een halve dosis. Denken je jullie dat dit nog effectief zal zijn, gewoon wat vetverlies en een kilo of 2 zou leuk zijn. Is gestackt met epi, heb daar al altijd goede resultaten mee gehad.

Ben van plan om die 'ph tren' op 60 mg te draaien ze adviseren tot 120 mg maar met al de sides ga ik maar voor een halve dosis. Denken je jullie dat dit nog effectief zal zijn, gewoon wat vetverlies en een kilo of 2 zou leuk zijn. Is gestackt met epi, heb daar al altijd goede resultaten mee gehad.

Dunno hoeveelnkuurtjes je gedaan hebt maar zou eerst de clonen apart testen. En inde toekomst evt combineren.

Dunno hoeveelnkuurtjes je gedaan hebt maar zou eerst de clonen apart testen. En inde toekomst evt combineren.

Heb al genoeg ervaring met epistane, en ook al een superdrol kuur achter de rug dus denk dat ik wel genoeg ervaring heb. Maar de superdrol laat ik deze keer aan de kant omdat het niet zo goede cutter is. Anders voor bulken wel een fantastische ph als je de sides erbij neemt natuurlijk.

Heb al genoeg ervaring met epistane, en ook al een superdrol kuur achter de rug dus denk dat ik wel genoeg ervaring heb. Maar de superdrol laat ik deze keer aan de kant omdat het niet zo goede cutter is. Anders voor bulken wel een fantastische ph als je de sides erbij neemt natuurlijk.

Dan zou k het gwn doen op max. 40 epi en 90 tren. Zo haal je tenminste je geld eruit.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 20:19 ----------

Superdrol is geen goede cutter omdat het water vast houd. Is een wet compound.

Dan zou k het gwn doen op max. 40 epi en 90 tren. Zo haal je tenminste je geld eruit.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 20:19 ----------

Zal posten wat de results zijn, en dat van die superdrol wist ik al maar leuk nog eens te vermelden;)

Wat voor resultaat heb je behaalt met superdrol?

Let even op met het advies dat je geeft! Was met proviron ookal zo.

Side effects of Superdrol
As with all AAS, SD is not side effect free. However, when comparing to harsher compounds such as M1T, I would have to say SD fairs well in the sides department. Due to virtually zero aromatisation to estrogen, water retention in theory will be low (and in practise is low), and bloating should not occur such as one would see with an AAS oral like dianabol. As SD is said to have diuretic properties, you may well experience a loss of water weight during the initial period of use. Also, I have yet to see a case of gynecomastia (gyno - development of breast tissue in males) induced by SD usage

bron: http://articles.muscletalk.co.uk/article-superdrol.aspx

Als ik ooit kuur, houd ik proviron in de buurt. Of het nou wordt afgeraden of niet... En toch heb ik genoeg mensen gezien die echt bloated worden van SD. Wat ik zeg is niet allemaal advies. Het is hoe ik het zou doen, niet hoe ik wil dat jullie het zouden doen.

Het is mijn mening en die is vrijblijvend.

Als ik ooit kuur, houd ik proviron in de buurt. Of het nou wordt afgeraden of niet... En toch heb ik genoeg mensen gezien die echt bloated worden van SD. Wat ik zeg is niet allemaal advies. Het is hoe ik het zou doen, niet hoe ik wil dat jullie het zouden doen.

Het is mijn mening en die is vrijblijvend.

Dan zou ik me eerder gaan afvragen of hetgeen wat ze nemen wel echt SD is en niet gewoon dianabol ofzo..

Terug
Naar boven