XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nice, daar begin ik januari mee..

Blijf je je ervaringen posten..? Welke dosis heb je?
Wat wil je bereiken.?

Heb zelf geen log meer maar zal hier af en toe updaten. Neem de maximum aanbevolen dosis vanop de site.. Sta nu op 86kg @7 - 8%.
Zien waar ik uitkom met liefst nog verlies in vet%

100mg halo, 100mg tren en 400mg stano?

Precies wat ik in gedachte had..
Hoe zit je voeding eruit.? low carb.? of gewoon -500kcal

Succes

En ben benieuwd

100mg halo, 100mg tren en 400mg stano?

Precies wat ik in gedachte had..
Hoe zit je voeding eruit.? low carb.? of gewoon -500kcal

Succes

En ben benieuwd

Inderdaad zoals opgegeven. Momenteel low qua voeding maar ga wel wat beginnen verhogen.
Alvast bedankt en zal af en toe updaten.

Ben al meer dan een jaar bezig met IF (intermittend fasting) en dat bevalt erg goed. Nu wil ik over een paar maanden een epi-cycle doen. Maar liefst laat ik IF niet los. Valt dit te combineren denken jullie, iemand hier die ook IF doet in combinatie met prohormonen?

Had het artikel net zelf gelezen. Nu ja, moest het de werking van iets als superdrol hebben mocht het wss niet verkocht worden in Nederland :) had hier ergens topic gevonden waar iemand het in zijn nakuur van test-deca ging gebruiken. Wel topic van 2010 dacht ik.

Denk je dat leverbescherming echt noodzakelijk is bij die stack? En neem je die leverbescherming dan ook 50 dagen lang of nog langer?

Ze raden het zelf toch aan.
Weet nog niet of ik de volle 50 dagen ga doen. Mss eerder wat verhogen en de cycle wat korter. 50 dagen (7weken dus) lijkt mij lang voor orals. Ervaringsdeskundigen mogen mij corrigeren :)
Ben gewoon om bij elke cycle leverbescherming te nemen tijden de kuur tem de nakuur.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 15:15 ----------

Had het artikel net zelf gelezen. Nu ja, moest het de werking van iets als superdrol hebben mocht het wss niet verkocht worden in Nederland :) had hier ergens topic gevonden waar iemand het in zijn nakuur van test-deca ging gebruiken. Wel topic van 2010 dacht ik.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/dhea-311366/

2012 dus ook 1

En 2010

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/dhea-iemand-ervaringen-ermee-232671/

Woekkes heb je mijn pm gehad?

Wegens mijn te beperkte kennis kon ik niet antwoorden op een vraag van een trainingsmaatje, dus ik zet ze hier even neer :p
Het gaat om een man van 26 j, 180 cm en 86 kg met een vp van ongeveer 11%. Hij vroeg of er een/meerdere prohormo(o)n(en) bestaan die je kan gebruiken wanneer je 3-4x/week krachttraining doet en 3x/week een duursport namelijk hockey ( zo niet diegene op het ijs maar gwn op het gras) waarbij de nevenwerkingen geen of geen enorme negatieve invloed uitoefenen op zijn duursport maar waarbij kracht- en massawinst wel aanwezig zijn? Wat zijn jullie suggesties? :p alvast bedankt mede-ijzervreters!

Wegens mijn te beperkte kennis kon ik niet antwoorden op een vraag van een trainingsmaatje, dus ik zet ze hier even neer :p
Het gaat om een man van 26 j, 180 cm en 86 kg met een vp van ongeveer 11%. Hij vroeg of er een/meerdere prohormo(o)n(en) bestaan die je kan gebruiken wanneer je 3-4x/week krachttraining doet en 3x/week een duursport namelijk hockey ( zo niet diegene op het ijs maar gwn op het gras) waarbij de nevenwerkingen geen of geen enorme negatieve invloed uitoefenen op zijn duursport maar waarbij kracht- en massawinst wel aanwezig zijn? Wat zijn jullie suggesties? :p alvast bedankt mede-ijzervreters!

Loop die dan niet de kans op een dopingcontrole (hockey).

Test e is hier perfect voor, maar je maat zal wel niet willen prikken lijkt me?

M40hn, soort anavar.

En iets mild zoals epistane?

Ultradrol. Geen last van backpumps of wat dan ook.

Terug
Naar boven