XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Op Epistane ga je wel srs backpumps ervaren, hetgeen me tijdens hockey nou niet al te prettig lijkt.
Kan enigszins wel voorkomen worden door genoeg Taurine dagelijks te nemen.

Waar kopen jullie je prohormonen? En is het eigenlijk wettelijk toegelaten of valt dit onder steroiden?
Welke raden jullie aan voor het verlagen van het vetpercentage met behoud van spiermassa?
Heb geen zin om heel de topic door te lezen :p

Google » Prohormones

Geen dank

Op Epistane ga je wel srs backpumps ervaren, hetgeen me tijdens hockey nou niet al te prettig lijkt.
Kan enigszins wel voorkomen worden door genoeg Taurine dagelijks te nemen.

En 11-oxo alleen, wat denk je daar van? Die is nog vrij mild t.o.v. de lever en hij is goed voor te cutten.

Gaat weinig brengen ben ik bang. Sowieso niet echt potent genoeg (geen 17a) om solo deftige resultaten mee te boeken.

Laatst bewerkt:
Proberen kan geen kwaad, maar dem backpumps... Don't say I didn't warn you :D

Proberen kan geen kwaad, maar dem backpumps... Don't say I didn't warn you :D

De backpumps kan hij denk ik wel missen als kiespijn bij zo'n sport, vooral omdat je zo heel de tijd gek voorover gebogen loopt :p Zou jij ultradrol aanbevelen aan iemand die voor de eerste keer PH gebruikt?

edit: nu weet ik juist dat hij al wel een winny only oral kuur heeft gedaan :p

Als hij al eens winny only gedraaid heeft, dan zou een Ultradrol prima kunnen.
Tov Epistane vond ik Ultradrol niet heel veel zwaarder ofzo. En qua backpumps is er wel minder last dan bij Epistane. Maar dit kan natuurlijk wel erg persoonlijk zijn. Taurine zou ik er sowieso gewoon bijnemen. 3-5gr pre workout of hockey met een stokkie training :p

Is nanodrol niet de opvolger van ultradrol? Of ben ik mis? Vond ik toch zwaarder dan epistane.

Maar lees hier van reeds winny gebruik. Dan kan hij een zwaarder ph overwegen natuurlijk.

Is nanodrol niet de opvolger van ultradrol? Of ben ik mis? Vond ik toch zwaarder dan epistane.

Maar lees hier van reeds winny gebruik. Dan kan hij een zwaarder ph overwegen natuurlijk.
nee tuurlijk nie, een nano drol is kleiner dan een ultra drol

Ik had vanmorgen nog een microdrol!

uk-muscle.uk.co staat een log van iemand die 11-oxo only deed. bumpte de dose tot 600 mg en was wel tevreden over de resultaten maar natuurlijk niks in vergelijking met epi ofzo maar genoeg voor dat beetje extra.

Mogelijk kan je ook nog eens gaan kijken naar de nieuwe release van 'revolver' (25 mg ostarine) als je niets te onderdrukkend wilt.

30 ml moet je dat drinken ofzo?

Als hij al eens winny only gedraaid heeft, dan zou een Ultradrol prima kunnen.
Tov Epistane vond ik Ultradrol niet heel veel zwaarder ofzo. En qua backpumps is er wel minder last dan bij Epistane. Maar dit kan natuurlijk wel erg persoonlijk zijn. Taurine zou ik er sowieso gewoon bijnemen. 3-5gr pre workout of hockey met een stokkie training :p

Ik had helemaal geen last van backpumps bij ud. Had geen taurine gebruikt.

Hoe zit het met de toxiciteit op de lever? hoe erg zijn PH's op de lever?
Zijn er überhaupt studies over de schade die het aanricht? en mogelijke toekomstige gezondheidsproblemen?
Heb heel het internet rond gezocht maar het is heel moeilijk om een onderbouwd verhaal te vinden...

Terug
Naar boven