AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hoe zit het met de toxiciteit op de lever? hoe erg zijn PH's op de lever?
Zijn er überhaupt studies over de schade die het aanricht? en mogelijke toekomstige gezondheidsproblemen?
Heb heel het internet rond gezocht maar het is heel moeilijk om een onderbouwd verhaal te vinden...

Die zijn er ook niet. Het zijn vaak geen eens Prohormonen, maar gewoon Designer Steroids. Net zoals je Research Chemical Drugs hebt, heb je dit ook voor Steroids.

Van 17a kun je uitgaan dat het belastend is voor de lever, de 1 wat meer dan de ander. Maar onderzoeken hiernaar zullen er niet of nauwelijks zijn. Je moet dus altijd op je hoede zijn met dit soort dingen en weloverwogen te werk gaan.

Het zijn geen snoepjes! Ondanks dat er soms zo over gedaan wordt door de vele shops van wie ik mailings krijg over aanbieding zus en zo.

Hoe zit het met de toxiciteit op de lever? hoe erg zijn PH's op de lever?
Zijn er überhaupt studies over de schade die het aanricht? en mogelijke toekomstige gezondheidsproblemen?
Heb heel het internet rond gezocht maar het is heel moeilijk om een onderbouwd verhaal te vinden...

Op ergogenics heb ik over epistane gelezen dat toxiciteit voor de lever gelijk is aan die van anavar. Dat valt dus mee. Superdrol heeft hoge levertoxiciteit. Van ultradrol is er enkel een vermoeden, maar geen onderzoek. Het verschilt dus net als bij aas per product.

Die zijn er ook niet. Het zijn vaak geen eens Prohormonen, maar gewoon Designer Steroids. Net zoals je Research Chemical Drugs hebt, heb je dit ook voor Steroids.

Van 17a kun je uitgaan dat het belastend is voor de lever, de 1 wat meer dan de ander. Maar onderzoeken hiernaar zullen er niet of nauwelijks zijn. Je moet dus altijd op je hoede zijn met dit soort dingen en weloverwogen te werk gaan.

Het zijn geen snoepjes! Ondanks dat er soms zo over gedaan wordt door de vele shops van wie ik mailings krijg over aanbieding zus en zo.
Ja idd. ik ben me hier ook zeer zeker bewust van.

Ik loop nu al een hele tijd met de twijfel om eens een lichte PH / Designer steroid kuur te pakken. Ik ben op de hoogte van alle side's en nodige PCT en Diverse supps die je moet nemen tijdens. visolie meidoorn etc etc.

Echter zullen inject's altijd een beter alternatief blijven toch?

Enige wat mij aantrekt tot de ph's is dat resultaten vaak binnen korte periode's worden behaald, met daarbij kwalitatief goede spiermassa. ( vanuitgaande dat je een goede pct volgt ).

Twijfel twijfel twijfel dus hahaha. moeilijk :)

Op ergogenics heb ik over epistane gelezen dat toxiciteit voor de lever gelijk is aan die van anavar. Dat valt dus mee. Superdrol heeft hoge levertoxiciteit. Van ultradrol is er enkel een vermoeden, maar geen onderzoek. Het verschilt dus net als bij aas per product.
Bedankt. Ik denk ook dat de supp industrie deze onderzoeken niet toejuichen. hun weten waarsch dat de toxiciteit op de lever hoger ligt dan bij reguliere aas (injects)

Ik loop nu al een hele tijd met de twijfel om eens een lichte PH / Designer steroid kuur te pakken. Ik ben op de hoogte van alle side's en nodige PCT en Diverse supps die je moet nemen tijdens. visolie meidoorn etc etc.

Enige wat mij aantrekt tot de ph's is dat resultaten vaak binnen korte periode's worden behaald, met daarbij kwalitatief goede spiermassa. ( vanuitgaande dat je een goede pct volgt ).

Bedankt. Ik denk ook dat de supp industrie deze onderzoeken niet toejuichen. hun weten waarsch dat de toxiciteit op de lever hoger ligt dan bij reguliere aas (injects)

Injects is altijd beter voor de lever. Ph's/ds zijn alleen niet per definitie slechter dan de reguliere oral aas.

In verband met injects, PHF zit nu zelf zijn eigen powders aant produceren die je gewoon kunt kopen op powermyself.

Je geeft het goed aan in je post:

injects: gezonder.
PH's: snelle, blijvende massa (bij sommige).

Als ik voor de beslissing zou staan voor een eerste kuurtje zou ik kijken naar mijn levensstijl. Ga je af en toe uit en drink je regelmatig wat => injects. Leef je voor de sport en doe je weinig leverbelastende zaken => ph kuurtje.

Ehh als je echt voor de sport leeft en je wilt het beste resultaat kan je beter aan de injects xD. PHs zijn gewoon voor gasten die niet willen spuiten. Is verder niets mis mee btw.

Ehh als je echt voor de sport leeft en je wilt het beste resultaat kan je beter aan de injects xD. PHs zijn gewoon voor gasten die niet willen spuiten. Is verder niets mis mee btw.

I disagree. Je kan er echt wel snel kwaliteitsmassa mee winnen en is een prima (korte) kennismaking met AAS imo.

Kleine update van the shredded stack.
Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. Voel mss een kleine verhoging in kracht. Mss een beetje droger maar niet veel.
Verhoog de dosis zodat de cycle wat korter wordt. Laatste 2 weken ga ik clen bijnemen.
Nakuur nolva.

Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. Voel mss een kleine verhoging in kracht. Mss een beetje droger maar niet veel.
Verhoog de dosis zodat de cycle wat korter wordt. Laatste 2 weken ga ik clen bijnemen.
Nakuur nolva.

Wat houdt die stack precies in?

Nakuur nolva.

50 mg. H-drol (zoals de stack voorschrijft) doet ook geen drol hehe :D

Ik zou de stack zo nemen:

Week 1/4
100 mg. H-drol
100 mg. pro-tren
800 mg. pro-stano

Week 5/6
125 mg. H-drol
100 mg. pro-tren
1000 mg. pro-stano

we recommend a 50 day cycle,2-3 caps of pro-halo per day,experienced users may up this to 4. 2 caps of pro-stano,and 2 caps of pro-tren per day.

hoeveelste week is dit voor je !

Zit sinds gisteren op 150mg halo, 200mg pro tren en 800mg pro stano. We gaan t zien

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 11:12 ----------

we recommend a 50 day cycle,2-3 caps of pro-halo per day,experienced users may up this to 4. 2 caps of pro-stano,and 2 caps of pro-tren per day.

hoeveelste week is dit voor je !

Begonnen op 13/08

Hebben er hier meerdere ervaring met die stano ph? Zo ja hoe is het bevallen?

Nm :)

Laatst bewerkt:
Heeft er hier iemand ervaring met methdrol (Fusion suppl.)? Het is een kloon van superdrol!

Hebben er hier meerdere ervaring met die stano ph? Zo ja hoe is het bevallen?

Pro-stano is een DHT afgeleide. Testosteron converteert naar DHT om bepaalde androgene receptoren in je lichaam te activeren, en zorgt o.a voor een goed libido, energie, een gevoel van welzijn maar op latere leeftijd ook haartuival. Veel mensen worden lethargisch as hell van PH`s zoals Epistane of H-drol (omdat je je eigen test-aanmaak platlegt, en dus slechts de anabole effecten merkt), waardoor pro-stano een goede uitkomst biedt op 800-1000 mg. om de sides van de andere compounds te minimaliseren aangezien het aan androgeen is.

Pro´s: aggressie, gevoel van welzijn, libido

Con´s: haaruitval, acné, hart en prostaatproblemen

Terug
Naar boven