AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Wk1 20 30 40 40 40 40 40
Wk2 50 50 50 50 50 50 50
Wk3 50 50 50 50 50 50 50
Wk4 50 50 50 50 50 50 50

Persoonlijk, zou ik dit doen. Epistane is ontzettend mild voor de lever, je zou zelfs 60 mg kunnen proberen. Die 40 mg is destijds gezegd als maximum, omdat het een nieuw steroid was en men niet zeker wist hoeveel impact Epistane zou hebben op de lever. Dit is heel mild gebleken. Je zou zelfs 6 weken kunnen proberen, al zeker met de supplementen die je er bij heb die bedoeld zijn om de lever gezond te houden.

De nakuur houden zoals je hem nu heb.

Nakuur is te lang. Als je al nakuurt bij 4 weken is twee weken al ruim voldoende. Nakuur is bij 4 weken al meestal niet nodig. Nolva is niet iets wat je zomaar even neemt. Als het niet zo lang nodig is zou ik het dus ook niet doen.

Nakuur is te lang. Als je al nakuurt bij 4 weken is twee weken al ruim voldoende. Nakuur is bij 4 weken al meestal niet nodig. Nolva is niet iets wat je zomaar even neemt. Als het niet zo lang nodig is zou ik het dus ook niet doen.

Ik heb gyno overgehouden van mijn eerste keer epistane en niet nakuren, dit was 4 weken op 40 mg.
Dit is (gelukkig) tijdens een cut naar 3/4% BF weg gegaan. Ik had een behoorlijke schijf onder mijn linker tepel, was echt een ontzettende teleurstelling.

Laatst bewerkt:
Die liver detox is niet noodzakelijk. Maar als je die toch hebt gekocht kan het geen kwaad.

Omega 3 optioneel verhogen naar 3-5 caps ed.
Meidoorn 1 cap per dag zou voldoende moeten zijn tijdens je kuurtje, erna kun je deze weer laten staan.

Thanks! Ik heb de supplementen nog niet gekocht maar ben ze eigenlijk wel van plan te kopen, beter zoveel mogelijk proberen te voorkomen :)

Wk1 20 30 40 40 40 40 40
Wk2 50 50 50 50 50 50 50
Wk3 50 50 50 50 50 50 50
Wk4 50 50 50 50 50 50 50

Persoonlijk, zou ik dit doen. Epistane is ontzettend mild voor de lever, je zou zelfs 60 mg kunnen proberen. Die 40 mg is destijds gezegd als maximum, omdat het een nieuw steroid was en men niet zeker wist hoeveel impact Epistane zou hebben op de lever. Dit is heel mild gebleken. Je zou zelfs 6 weken kunnen proberen, al zeker met de supplementen die je er bij heb die bedoeld zijn om de lever gezond te houden.

De nakuur houden zoals je hem nu heb.
In meerdere topics wordt 40mg max aangeraden omdat je daar gewoon goed op gaat. Is het dus in de verhouding resultaten/bijwerkingen waard om naar de 50mg te gaan?
Ik heb btw caps van 20mg dus vraag me af of ik dan naar 50 kan gaan, of ik moet ze uit elkaar halen, wegen en opnieuw verdelen.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 11:06 ----------

Op het forum wordt deze nakuur vrijwel altijd aangeraden.
Hopelijk hebben nog meer mensen hier een mening over, bedankt.

Ik heb gyno overgehouden van mijn eerste keer epistane en niet nakuren, dit was 4 weken op 40 mg.
Dit is (gelukkig) tijdens een cut naar 3/4% BF weg gegaan. Ik had een behoorlijke schijf onder mijn linker tepel, was echt een ontzettende teleurstelling.

Als gyno weggaat door diep te cutten is het dan niet gewoon vet geweest?

Je kunt nolva altijd achter de hand houden als je gyno krijgt.

Als gyno weggaat door diep te cutten is het dan niet gewoon vet geweest?

Je kunt nolva altijd achter de hand houden als je gyno krijgt.

Het was echt een pijnlijke schijf, was overduidelijk gyno. De cut ging iets te diep eerlijk gezegd.

-

Laatst bewerkt:
Van de vriendin mag ik eindelijk zwaarder gaan dan creatine. Dus dacht ik snel effe alles bestellen op cheapuksupplements omdat ik niet aan het echte stuff geraak maar... de interessante pct's zijn daar uitverkocht! En nu wil ik niet te lang wachten voor ze van gedacht veranderd. Maar ik kan nt onmiddelijk een andere uk shop vinden. Kan ook aan mijn zoeken liggen ;-) Wie helpt me een stapke vooruit?

je hebt toestemming nodig van je vriendin.

Van de vriendin mag ik eindelijk zwaarder gaan dan creatine. Dus dacht ik snel effe alles bestellen op cheapuksupplements omdat ik niet aan het echte stuff geraak maar... de interessante pct's zijn daar uitverkocht! En nu wil ik niet te lang wachten voor ze van gedacht veranderd. Maar ik kan nt onmiddelijk een andere uk shop vinden. Kan ook aan mijn zoeken liggen ;-) Wie helpt me een stapke vooruit?

Die pct's zijn nutteloos/onvoldoende. Je hebt nolva of clomid nodig.

En als je toch iets wil is predatornutrition een goede betrouwbare site.

???

Welke pct en ph's zijn aanraders op die site?

over pct's kan ik je weinig advies geven. Ik gebruik altijd Nolva. Predator bestel ik al eens ph's. Betrouwbaar en snel geleverd indien met kredietkaart betaald. Wil je info kan je altijd op facebook een prive bericht sturen. Kameraad heeft zo een pct samengesteld en toch goed hersteld van een kuurtje nanodrol. Maar neem dat mAr niet als begincycle want is al redelijk zwaar.
Heb wel de indruk dat je je beter nog eens gaat inlezen alvorens ph's te gebruiken. Het zijn tenslotte ook steroïden.
Als je met een deftig voorstel komt zal je zeker advies krijgen.

Ik ben inderdaad nog een beetje zoekende! Maar heb tijd. Ga niets overhaast doen want 't zijn idd geen snoepjes :-) Toch al merci voor de tips! En wie weet vind ik hier in 't Gentse wel die Nolva!

Thx!

Thanks! Ik heb de supplementen nog niet gekocht maar ben ze eigenlijk wel van plan te kopen, beter zoveel mogelijk proberen te voorkomen :)

In meerdere topics wordt 40mg max aangeraden omdat je daar gewoon goed op gaat. Is het dus in de verhouding resultaten/bijwerkingen waard om naar de 50mg te gaan?
Ik heb btw caps van 20mg dus vraag me af of ik dan naar 50 kan gaan, of ik moet ze uit elkaar halen, wegen en opnieuw verdelen.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 11:06 ----------

Op het forum wordt deze nakuur vrijwel altijd aangeraden.
Hopelijk hebben nog meer mensen hier een mening over, bedankt.

Ik zou hem zo doen:

Cycle:
Week 1/4: 50 mg.
Week 5/6: 60 mg. (indien geen side´s ondervonden; anders op 50 mg. houden)

PCT:
Nolvadex, 20-20-10-10
Xtreme Test van XXL

Support supps:
Omega 3: 6-8 gram per dag
Vitamine b5: 10 gram per dag (acné)
Multivatamine
Taurine
Meidoornbes: 1000 mg. per dag

Ik ben inderdaad nog een beetje zoekende! Maar heb tijd. Ga niets overhaast doen want 't zijn idd geen snoepjes :-) Toch al merci voor de tips! En wie weet vind ik hier in 't Gentse wel die Nolva!

Thx!

Als je geen nolva of clomid kan krijgen zou ik maar maximaal 4 weken kuren.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven