Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

maar waarom dan voor var gaan, is dat 'gezonder' of werkt het beter?
Minder bijwerkingen, veel kleinere kans dat je gyno krijgt door anavar dan door epi en het is een stuk milder voor je lever. Anavar kan je op een hogere werkzame dosering runnen dan epi. Als je epi boven de 50mg neemt krijg je er een shitload aan sides bij :roflol:

---------- Post added 4 October 2013 at 16:50 ----------

De grondstof is niet duurder, maar het productieproces.
Oh ik las recente post van tremendes dat het daardoor kwam, verder weet ik er ook niet zoveel van.

Minder bijwerkingen, veel kleinere kans dat je gyno krijgt door anavar dan door epi en het is een stuk milder voor je lever. Anavar kan je op een hogere werkzame dosering runnen dan epi. Als je epi boven de 50mg neemt krijg je er een shitload aan sides bij :roflol:

---------- Post added 4 October 2013 at 16:50 ----------

Oh ik las recente post van tremendes dat het daardoor kwam, verder weet ik er ook niet zoveel van.

ah zo danku voor info, zou me eens moeten gaan inlezen. vind dit best interessant ;)

Hmm idd een beetje vreemd.. Pheraplex is ook een tijdje op de markt geweest geloof ik.

Inderdaad. Maar epistane zou een analoog van epithiostanol moeten bevatten (volgens label), deze zet dan om naar desoxymethyltestosterone.

Maar sommige testen hebben uitgewezen dat het gewoon desoxymethyltestosterone kan bevatten.

Pheraplex dus.

Maar in principe is epithiostanol ook gewoon een designer steroid met zijn eigen werking.
http://www.ergogenics.org/epithiostanol.html

Toch deze avond is nader bekijken allemaal.

Laatst bewerkt:
Wie heeft ervaring met het pulsen van epi? En hoe heb je dit aangepakt? Welke pct heb je gebruikt op je off day?

Denk niemand hier.. Maar op PHF forums staan genoeg logjes denk ik zo..

Epistane heeft als bijfunctie dat het zelf anti-aromatiserend werkt, het nadeel hiervan is dat je moet oppassen met rebound gyno.

Sommige mensen gaan na hun nolva over op een OTC anti-aromatiserend middel om deze gelijkmatig af te bouwen.

Epistane heeft als bijfunctie dat het zelf anti-aromatiserend werkt, het nadeel hiervan is dat je moet oppassen met rebound gyno.

Sommige mensen gaan na hun nolva over op een OTC anti-aromatiserend middel om deze gelijkmatig af te bouwen.

rebound gyno, wat bedoel je hiermee ? dat het nog na je epistane kuurtje kan opspelen ??
Welk anti-aromatisernd middel pakken ze dan ??

rebound gyno bedoel ik dat het optreedt wanneer je stopt met de epi, hoe ik het zie is dat het je estro verlaagd maar door het stoppen heb je geen/weinig test in je lijf maar is er geen estro verlagend middel meer waardoor je te veel estro hebt ten opzichte van je test --> gyno ontwikkeling

Wat ik voornamelijk lees op US en UK: 6 bromo, ATD, pes erase en formastane

Wat is er mis met gewoon tamoxifen?

rebound gyno bedoel ik dat het optreedt wanneer je stopt met de epi, hoe ik het zie is dat het je estro verlaagd maar door het stoppen heb je geen/weinig test in je lijf maar is er geen estro verlagend middel meer waardoor je te veel estro hebt ten opzichte van je test --> gyno ontwikkeling

Wat ik voornamelijk lees op US en UK: 6 bromo, ATD, pes erase en formastane

Maar daarom pak je toch Nolvadex?

-

Laatst bewerkt:
Stuiteren op je vriendin zeker. ;)
Ik vond de bijwerkingen ontzettend mild. Dit zal die zelf moeten ondervinden. :p

Ik weet nog dat mijn vriendin echt zoiets zei van. Ik voelde mij net een neukpop, je kwam klaar en ging meteen achter de computer zitten. :eek:

moet je de voice module uit je realdoll halen :trollface:

OT: ik zou niet op een open forum zetten dat je phs besteld, in België doen de authoriteiten er meestal niet zo lief over.

Vraagje, als je gaat recompen (dus 400kcal boven onderhoud) met een epi kuur van vier weken, is dan cardio op nuchtere maag of cardio in het algemeen aan te raden tijdens een epi kuur en/of in de nakuur?

Recompen wil eigenlijk zeggen dat je iets boven je onderhoud eet, en d.m.v cardio je kcal-behoefte weer terug brengt naar je onderhoudsniveau. In combinatie met een anabool zoals Epistane zorgt dat voor het recomp-effect, waarbij je wát spier wint, en wát vet verliest. Je gewicht blijft nagenoeg hetzelfde, alleen je lichaamssamenstelling veranderd.

Voorbeeld:

Ik cardio per dag 500 kcal.
Mijn onderhoud is 3400 kcal.

Dan eet ik dus per dag 3900 kcal.; en cardio ik 500 kcal. weg, zodat ik weer op mijn onderhoud kom. Zorg voor een clean dieet, en vermijd koolhydraten wat later op de dag. Het boek "Burn the fat, feed the muscle" is erg bruikbaar hiervoor.

-

Laatst bewerkt:
Recompen wil eigenlijk zeggen dat je iets boven je onderhoud eet, en d.m.v cardio je kcal-behoefte weer terug brengt naar je onderhoudsniveau. In combinatie met een anabool zoals Epistane zorgt dat voor het recomp-effect, waarbij je wát spier wint, en wát vet verliest. Je gewicht blijft nagenoeg hetzelfde, alleen je lichaamssamenstelling veranderd.

Voorbeeld:

Ik cardio per dag 500 kcal.
Mijn onderhoud is 3400 kcal.

Dan eet ik dus per dag 3900 kcal.; en cardio ik 500 kcal. weg, zodat ik weer op mijn onderhoud kom. Zorg voor een clean dieet, en vermijd koolhydraten wat later op de dag. Het boek "Burn the fat, feed the muscle" is erg bruikbaar hiervoor.

is toch zonde om voor zo'n doel om epi te gebruiken. lichamelijke schade / kosten wegen toch lange na niet op om er wat beter voor te staan of niet dan.

Terug
Naar boven