XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Oké dus recompen met epi is, stel onderhoud 3000 dan gewoon 3500 eten en dan verlies je vet en kom je spier bij klopt. En stel je wilt cutten met epi dan gewoon 3000kcal eten en verlies je vet percentage?

Nog één vraag, als ik bijv 's avonds train rond 2100u, dan moet ik na mijn training toch koolhydraten binnen krijgen, dus moet ik die toch niet vermijden in de avond? Op rustdagen wel.

Ik zou je dag indelen met 6 goede maaltijden, waarvan de laatste twee geen koolhydraten maar alleen eiwitten bevatten met eventueel wat goede vetten. Een post-workout shake met whey en bijv. dextrose is geen maaltijd, en kan dus wél na het trainen genomen worden ;)

is toch zonde om voor zo'n doel om epi te gebruiken. lichamelijke schade / kosten wegen toch lange na niet op om er wat beter voor te staan of niet dan.

Voor welk ander doel dan er wat beter bij te staan gebruiken mensen anders AAS? ;) Je gaat met epi geen 6 KG winnen. Wat vet verliezen, en wat VVM aankomen, dat is IMO toch wat je uit een cycle wilt halen?

Ik zou je dag indelen met 6 goede maaltijden, waarvan de laatste twee geen koolhydraten maar alleen eiwitten bevatten met eventueel wat goede vetten. Een post-workout shake met whey en bijv. dextrose is geen maaltijd, en kan dus wél na het trainen genomen worden ;)

Voor welk ander doel dan er wat beter bij te staan gebruiken mensen anders AAS? ;) Je gaat met epi geen 6 KG winnen. Wat vet verliezen, en wat VVM aankomen, dat is IMO toch wat je uit een cycle wilt halen?

hmm ja oke zo had ik er nog niet na gekeken, wat kun je ongeveer winnen met bijv een 4 weken epi kuur en 2 weken nolva als nakuur ongeveer? 3 tot 5 kilo of is dat ook te veel

hmm ja oke zo had ik er nog niet na gekeken, wat kun je ongeveer winnen met bijv een 4 weken epi kuur en 2 weken nolva als nakuur ongeveer? 3 tot 5 kilo of is dat ook te veel

Ik heb een log gevolgd op bb.com dat iemand 7kg ! ja echt 7kg bijkwam , meeste andere logs die ik ff snel heb doorgespit komen rond de 4-5kg. Ik ga binnenkort ook beginnen ermee dus ik ga kosten wat kost die 5kg proberen te halen :)

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 22:09 ----------

rebound gyno bedoel ik dat het optreedt wanneer je stopt met de epi, hoe ik het zie is dat het je estro verlaagd maar door het stoppen heb je geen/weinig test in je lijf maar is er geen estro verlagend middel meer waardoor je te veel estro hebt ten opzichte van je test --> gyno ontwikkeling

Wat ik voornamelijk lees op US en UK: 6 bromo, ATD, pes erase en formastane

als je toch nakuurt met tamoxifen dan stijgt je testosteron in je lichaam weer dus dan zou het in principe opgelost moeten zijn ? Of is het dan al zo ver ontwikkeld dat het te laat is en wachten tot het over gaat ?

Nolva verhoogt geen testosteron maar remt oestrogeen.

Incorrect. Het bezet de oestrogeenreceptoren :D

Dan blokkeert het nog steeds oestrogeen. Het is iig een anti-oestrogeen.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 08:42 ----------

Je weet wat ik bedoel, het zorgt dat de test productie op gang komt.

Maar je zou geen last van gyno moeten krijgen als je nakuurt met nolva, daar ging het mij om :)

Daar zorgt het volgens mij niet voor. Het zorgt alleen dat je geen last krijgt van teveel oestrogeen. :)

Nu ben ik ook niet bekend met 'n klinische studie van tamoxifen bij mannen met hypogonadie, maar om te zeggen dat het testosteron niet verhoogt is 'n beetje raar met in het achterhoofd dat het bij alle klinische studies een stijging laat zien (zelfs bij een hypergonadotrope conditie).

Nu ben ik ook niet bekend met 'n klinische studie van tamoxifen bij mannen met hypogonadie, maar om te zeggen dat het testosteron niet verhoogt is 'n beetje raar met in het achterhoofd dat het bij alle klinische studies een stijging laat zien (zelfs bij een hypergonadotrope conditie).

Oke thanks. Ik dacht dat het zorge voor blokkering van oestrogeen en verder niets. Dan heb ik niet gezegd verder :D

iemand die ibe epistane bestelde op ukcheapsupplements.uk.com , hoelang duurde het voor het binnen kwam ??

Wilde even mededelen dat ik zeer positief ben over formasurge.
Niet voor mezelf maar zie dat een maat van mij er ongelofelijk goed op gaint:
83kg 15% naar 84kg 12% in 2,5 week tijd!!! Formasurge = formestane gel
Ik vroeg me af word een pct aangeraden? want hij was van mening dat dit product al een pct erbij in was...

-

Laatst bewerkt:
Vraagje, supplementen tijdens Epi kuur verdelen of alles 's ochtends innemen?
Of bijv 's ochtends de helft en rond 18u de tweede helft?
Dus s ochtends 3gr omega 3, 3 gram taurine 2 en 2 caps liverdetox en voor het avondeten nog 3gr omega 3, 2gr taurine en 1 cap liverdetox?

Zelfde geld voor epi.

Wat jij doet met je supps is prima (optie #2).

Epistane zou ik persoonlijk twee keer per dag pakken (´s ochtends en ´s avonds pre-workout) i.v.m de halfwaarde tijd.

Hoe bevalt je cycle? :D

---------- Post added 16 October 2013 at 16:23 ----------

Ik zou zeggen, indien je dieet en training 100% goed zitten (m.a.w: ook als naturel ga je vooruit en had je een goed fysiek) dan is 2-3 KG wel te doen als je clean-bulkt. Bij een recomp zou 1-2 KG winst, en 1-2% vet minder een uitstekend resultaat zijn.

Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, gebaseerd op mijn eigen geëxperimenteer met PH´s, en dat van kennissen in de gym hehe :D

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Alles komt stillekes aan binnen dus tijd om mijn eerste cycle eens voor te stellen:

Week 1: opbouwen tot 40mg
Week 2: 40mg
Week 3: 40mg
Week 4: 50mg
Week 5: 50mg

Week 6: Nolva 40mg per dag + reversitol
Week 7: idem
Week 8: Nolva 20mg per dag + reversitol

Wat is jullie idee hierover? Thx!

Oke thanks. Ik dacht dat het zorge voor blokkering van oestrogeen en verder niets. Dan heb ik niet gezegd verder :D

En een tekort aan oestrogeen is een feedback om meer test te maken want heel laag oestrogeen is weinig omzetting van test naar oestrogeen. Indirect is een erg laag oestrogeen een signaal voor het lichaam van een test tekort. Er is geen directe feedbackloop van test, die gaat altijd via oestrogeen.

Mijn idee hierover is dat je met je 1.73 74 kg en 14% vet beter nog ff natty door gaat trainen.

Epistane zou ik persoonlijk twee keer per dag pakken (´s ochtends en ´s avonds pre-workout)

Behalve als je slapeloos wordt van epi zoals ik en toch wel veel anderen. Een uur of 5 uur lang had ik slaap problemen dus ik nam het om 18.00 uiterlijk met avondeten.

Terug
Naar boven