- Waardering
- 1.369
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Mijn idee hierover is dat je met je 1.73 74 kg en 14% vet beter nog ff natty door gaat trainen.
Verklaar vanwaar dit idee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn idee hierover is dat je met je 1.73 74 kg en 14% vet beter nog ff natty door gaat trainen.
srsly brah...
Alles komt stillekes aan binnen dus tijd om mijn eerste cycle eens voor te stellen:
Week 1: opbouwen tot 40mg
Week 2: 40mg
Week 3: 40mg
Week 4: 50mg
Week 5: 50mg
Week 6: Nolva 40mg per dag + reversitol
Week 7: idem
Week 8: Nolva 20mg per dag + reversitol
Wat is jullie idee hierover? Thx!
NOOIT MEER DAN 20mg nolva nemen.
En nolva hoor je 4 weken te nemen.
Kan je het nog wisselen voor clomid?
Want die wordt aangeraden voor bij epi.
Omdat je dan naturel nog makkelijk kunt gainen. Lukt dit niet is je voeding niet in orde. Is dat niet in orde moet je sowieso niet kuren.
Voeding dus niet in orde...neen helaas niet, maar de meeste nakuren hier worden toch precies met nolva gedaan... en dit was al een hele zoektocht voor mij!
---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 12:53 ----------
zit helaas al een half jaar vast op dit gewicht
Voeding dus niet in orde...
---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 13:10 ----------
Als je niet kan gainen terwijl je 74 kg bent bij 14% dan ga je de massa die je door epi wint ook niet vasthouden want je voeding is ruk.
Kan je het nog wisselen voor clomid?
Want die wordt aangeraden voor bij epi.
En wat is de motivatie waarom dit is......wat is in dit specifieke geval het voordeel van Clomid.
Kan je hier allemaal lezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/epistane-350735/
Cools legt het uit. (zit op mijn mobiel, alles type is teveel moeitd)
En daarom moet er nu plots clomid genomen worden ipv nolva. Je moet niet zomaar allemaal klakkeloos overnemen wat op DBB verteld wordt. Ga ook is op buitenlandse boards lezen, of spreek uit eigen ondervinding.
Of ik fiets teveel :-) Dagelijks 26km en eigenlijk wel op een behoorlijk tempo!
Dit is wat ik eet:
13u30: 4 sneden volkorenbrood met pindakaas en een banaan
16u00: 4 sneden peperkoek
18u00: warme maaltijd (gezond) en een proteïne shake
22u00: 4 sneden volkorenbrood met als beleg kip of kalkoen en 50cl automaat chocomelk
00u30: 60gr rijst, 120gr kipfilet, 2 schijven ananas en 4 sneden volkorenbrood met beleg en een banaan
03u00: 4 sneden volkorenbrood met beleg en 50cl automaat chocomelk
06u00: 500gr volle platte kaas en een mass shake
En dan zit ik vol :-)
Te veel brood en peperkoek brah srsly wil je de gingerbreadman worden of wil je een beast worden? Beter drop je die chocomelk voor iets met betere voedingswaarde...
Ja, iets van rijst/aardappel met vlees en groente dan, maar das ook niet echt praktisch voor op het werk? Als je echt serieus wil gainen toch wel een must. Je macro's kloppen ook niet. Veel carbs en suikers, iets te weinig eiwitten en bijna geen vetten. Voeg ergens wat walnoten of amandelen toevoegen zodat je aan je vetten komt en probeer je macros beter in verhouding te krijgen.Idd veel brood. Maar dit is makkelijk mee te nemen om te werken! Alternatieven?
Idd veel brood. Maar dit is makkelijk mee te nemen om te werken! Alternatieven?
zelf brood maken, zit teminste geen rommel in zoals in het supermarktbrood
Als je dagelijks 26 km fiets en ook nog trained is dat niet zo gek denk je niet?dit doe ik :-) maar ook niet elke dag...
volgens het excell document zou ik dagelijks 2930kcal moeten binnen spelen. Momenteel kom ik aan 2730kcal zonder mijn avondmaal om 18u mee te rekenen en toch niet bijkomen, vreemd!
Als je dagelijks 26 km fiets en ook nog trained is dat niet zo gek denk je niet?
Idd... Nog meer eten dus. Rijst, patat, noten,... Merci!

niet zo goed voor je cholestorol he
Je zou eens moeten berekenen hoeveel kcal je verbrand tijdens het fietsen, vaak is dat nog een hele hoop waardoor je het eind van de dag miss net op onderhoud eet en je daarom niet bij komt