Zo, hier mijn eerste bericht! Train al jaren naturel maar er gaat nu wat veranderen en kan wat advies gebruiken (1.92m, 118kg, 36jr).
Begin volgend jaar moet ik uit de kleren en voor de camera een hoop coïtus hebben. Om de boel even af te maken heb ik na ff rondneuzelen gekozen voor het gebruik van Epistane. Een capsule is 10mg en er zijn er 90 in een potje. Opbouwen niet nodig, dus ik ga die vier weken (40 mg per dag) met een potje niet halen, maar ja, bijbestellen dus.
Daarnaast is de vraag of vier weken wel genoeg tijd is. Maar als ik langer dan vier weken doorga, hoe staat het libido er dan voor over 8 weken? Tevens neem ik die vier weken Life Support, Creatine en de hele zooi die er altijd in gaat als Citrulline, ZMA en de vitamientjes.
Nu lees ik nogal verschillende berichten over PCT's. Reversitol gaat dus alleen niet genoeg zijn? En zeker niet als over 8 weken mijn libido normaal moet zijn omdat ik dan meerdere keren per dag moet presteren? Nolva is niet te vinden bij de gebruikelijke bronnen, dus is er een alternatief?
Tribulus en DAA zullen wel niet veel uithalen om de test weer op peil te krijgen?
Zo dat was een lading vragen waar de antwoorden uiteraard ergens op dit board te vinden zijn, maar wat persoonlijk advies zal relaxed zijn.
Bedankt en groeten, Boris.