maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alainie zou je niet meer overwegen om een ph te stacken met je kuur die je net weergaf ?
Alhoewel, 500 mg. test-e met 600 mg. mast-e i.c.m 40 mg. epistane is toch wel een fijne stack hehe 
heeft iemand ervaring met Dragon nutrition - ripped 58?
ik wou een (first cycle) cycle draaien met;
6 weeks of Ripped 58 van Dragon Nutrition (Tren - 30mg, Halo - 20mg, Epistane - 8mg)
en als Leversupport 6 weeks TUDCA van Bodyconscious.
als pct wou ik 4weeks ARMOUR gebruiken van Bodyconscious (bevat ostarine)
wat denken jullie van dit cycle? te veel voor 1e cycle of valt dit wel mee, wou max 6 weeks en dan 5maanden minstens herstel.
Iemand al ervaring met Iron Legion Mithras?
Denk dat ik maar es twee potjes ga bestellen
---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------
Denk dat ik maar es twee potjes ga bestellen![]()
Denk dat ik maar es twee potjes ga bestellen
---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------
Denk dat ik maar es twee potjes ga bestellen![]()
Is dat je eigen ervaring met Mithras?
Heb zelf ervaring met Epistane (IBE) en Ultradrol (Antaeus). Waar ik Epi een iets betere bouwer vond dan Ultra, maar waar Ultra bij mij voor extreme hardheid en vasculariteit zorgde.
Haha, ja die logjes neem ik altijd met een korreltje zout, zeker op de US boards, waar veel onzin geplaatst wordt (zoals stacks van 17a + 17a) om de verkoop een beetje te stimuleren.
Ben benieuwd wat deze DS me gaat brengen. Moet nog even goed nadenken hoe ik het toe ga passen en wanneer.
Mithras in combinatie met triumphialis wordt wel gedaan en zou win win zijn, maar indien je het bestelt uit UK dan gaat het pijn doen aan de portefeuille.
Mithras 20-25 mg met triumphialis 45-60 mg
Ik zou beginnen met een single compound als ik jou was. Eentje die veelbelovend is is triumphalis, echter heb je ook nog epistane en halodrol die goede resultaten leveren. Echter is ostarine bij kage doseringen al supressive... Dus er is een kans dat je herstel langer duurt. Wat je wel kan doen is ostarine kopen en doseren at 25mg voor 2maanden en dan die armour erin gooien als pct omdat ostarine alleen een OTC pct nodig heeft. Voor je normale PH cycle gwn nolvadex of clomid gebruiken. Die ostarine kun je dus 2maanden gebruiken en dan je pct en dan na 1-2maanden je normale PH kuur doen. Of andersom maar dan moet je wel wat langer wachten voor je ostarine gebruikt.
Oke dus als ik de cycle van Ripped58 pak voor 6 weken zou ik als pct nolvadex moeten gebruiken? of is de armour alleen onvoldoende/voldoende?
Verder lijkt mij de nolvadex een te sterke pct voor dit cycle.
en verder waarom een single compound? een multiple compound ( wel lage dosering zou mooier zijn geweest wanneer tren 50mg, halo 25mg en epi 10mg ipv 30mg-20mg-8mg) maar dit is dan toch wel minder zwaar voor de lever voor een eerste cycle dan dat je de tren en halo los zou stacken dacht ik?
Pun via welke site heb je besteld?Ja ik heb eens 2 potjes besteld, voor het weer gebanned wordt uit de shops.
Als je besteld, beter in de US bestellen, scheelt je zo 50% per potje qua prijs.