Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

alainie zou je niet meer overwegen om een ph te stacken met je kuur die je net weergaf ?

alainie zou je niet meer overwegen om een ph te stacken met je kuur die je net weergaf ?

Nee, als je eenmaal injects hebt gedaan geloof je het wel met prohormonen ;) Alhoewel, 500 mg. test-e met 600 mg. mast-e i.c.m 40 mg. epistane is toch wel een fijne stack hehe :D

heeft iemand ervaring met Dragon nutrition - ripped 58?
ik wou een (first cycle) cycle draaien met;
6 weeks of Ripped 58 van Dragon Nutrition (Tren - 30mg, Halo - 20mg, Epistane - 8mg)
en als Leversupport 6 weeks TUDCA van Bodyconscious.
als pct wou ik 4weeks ARMOUR gebruiken van Bodyconscious (bevat ostarine)

wat denken jullie van dit cycle? te veel voor 1e cycle of valt dit wel mee, wou max 6 weeks en dan 5maanden minstens herstel.

heeft iemand ervaring met Dragon nutrition - ripped 58?
ik wou een (first cycle) cycle draaien met;
6 weeks of Ripped 58 van Dragon Nutrition (Tren - 30mg, Halo - 20mg, Epistane - 8mg)
en als Leversupport 6 weeks TUDCA van Bodyconscious.
als pct wou ik 4weeks ARMOUR gebruiken van Bodyconscious (bevat ostarine)

wat denken jullie van dit cycle? te veel voor 1e cycle of valt dit wel mee, wou max 6 weeks en dan 5maanden minstens herstel.

Ik zou beginnen met een single compound als ik jou was. Eentje die veelbelovend is is triumphalis, echter heb je ook nog epistane en halodrol die goede resultaten leveren. Echter is ostarine bij kage doseringen al supressive... Dus er is een kans dat je herstel langer duurt. Wat je wel kan doen is ostarine kopen en doseren at 25mg voor 2maanden en dan die armour erin gooien als pct omdat ostarine alleen een OTC pct nodig heeft. Voor je normale PH cycle gwn nolvadex of clomid gebruiken. Die ostarine kun je dus 2maanden gebruiken en dan je pct en dan na 1-2maanden je normale PH kuur doen. Of andersom maar dan moet je wel wat langer wachten voor je ostarine gebruikt.

Iemand al ervaring met Iron Legion Mithras?
Denk dat ik maar es twee potjes ga bestellen :D

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Ziet er heftig uit!

Ja ik heb eens 2 potjes besteld, voor het weer gebanned wordt uit de shops.
Als je besteld, beter in de US bestellen, scheelt je zo 50% per potje qua prijs.

Uit de logs die ik gelezen heb is triumphalis echt een anavar type qua belasting van lever en feeling, kracht van winny en een winst van ongeveer 4-6kg dus is best netjes voor 6-8weken at 45mg. Ben benieuwd wat 60-75 oplevert op zelfde cycle lengte. Ben benieuwd wat deze met boldione zou opleveren (de PH)

Mithras is meer een masteron/winny. Heel droog en veel kracht mr weinig gains. Mrja iedereen is anders haha.
Was nogal teleurstellend aangezien mensen dachten dat dit de betere superdrol pheraplex was haha. Uit logs kun je deze heel goed gebruiken als backload om je helemaal leeg te trekken en die harde look te creëeren. Deze schijnt heeeeeel goed te stacken met epistane.

Is dat je eigen ervaring met Mithras?
Heb zelf ervaring met Epistane (IBE) en Ultradrol (Antaeus). Waar ik Epi een iets betere bouwer vond dan Ultra, maar waar Ultra bij mij voor extreme hardheid en vasculariteit zorgde.

Is dat je eigen ervaring met Mithras?
Heb zelf ervaring met Epistane (IBE) en Ultradrol (Antaeus). Waar ik Epi een iets betere bouwer vond dan Ultra, maar waar Ultra bij mij voor extreme hardheid en vasculariteit zorgde.

Nee heb geen ervaring, maar Zit wel bovenop de logs en heb ook logs gevolgd waarbij gestacked wordt. Een vent gebruikte triumphalis mithras als stack voor een wedstrijd. Harde droge look. Een andere vent combineerde mithras met epistane en voelde zich heel anders.

Haha, ja die logjes neem ik altijd met een korreltje zout, zeker op de US boards, waar veel onzin geplaatst wordt (zoals stacks van 17a + 17a) om de verkoop een beetje te stimuleren.

Ben benieuwd wat deze DS me gaat brengen. Moet nog even goed nadenken hoe ik het toe ga passen en wanneer.

Mithras in combinatie met triumphialis wordt wel gedaan en zou win win zijn, maar indien je het bestelt uit UK dan gaat het pijn doen aan de portefeuille.

Mithras 20-25 mg met triumphialis 45-60 mg

Haha, ja die logjes neem ik altijd met een korreltje zout, zeker op de US boards, waar veel onzin geplaatst wordt (zoals stacks van 17a + 17a) om de verkoop een beetje te stimuleren.

Ben benieuwd wat deze DS me gaat brengen. Moet nog even goed nadenken hoe ik het toe ga passen en wanneer.

Ik zou mithras lkkr nemen met de zomer. Triumphalis heeft meer mijn zegen gezien z'n multi functionel gebruikt.

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Mithras in combinatie met triumphialis wordt wel gedaan en zou win win zijn, maar indien je het bestelt uit UK dan gaat het pijn doen aan de portefeuille.

Mithras 20-25 mg met triumphialis 45-60 mg

Jaman 6weken is dan duuuuur.

Spijtig dat het idd zo duur is, blijkt dat Anabolic Addictons van de UK aan pogen is om het goedkoper te krijgen, of dit gaat lukken is nog de vraag :)

Punjab moest je aan trest geraken zou ik die combineren met eender wat :p

Bestel eigenlijk altijd in de US mijn ph's, aangezien het gewoon vaak de helft scheelt.

Verder zie ik niet zoveel heil in het combineren van (te dure) PH's/DS. Als je het goed doet kun je op de wat potentere namelijk rustig 4+KG gainen in een kickstart van 3-4 weken ofzo. Daarvoor hoef je niet eens achterlijk hoog te doseren is mijn ervaring. (Epi 50mg / Ultradrol 16-20mg)

Ik zou beginnen met een single compound als ik jou was. Eentje die veelbelovend is is triumphalis, echter heb je ook nog epistane en halodrol die goede resultaten leveren. Echter is ostarine bij kage doseringen al supressive... Dus er is een kans dat je herstel langer duurt. Wat je wel kan doen is ostarine kopen en doseren at 25mg voor 2maanden en dan die armour erin gooien als pct omdat ostarine alleen een OTC pct nodig heeft. Voor je normale PH cycle gwn nolvadex of clomid gebruiken. Die ostarine kun je dus 2maanden gebruiken en dan je pct en dan na 1-2maanden je normale PH kuur doen. Of andersom maar dan moet je wel wat langer wachten voor je ostarine gebruikt.

Oke dus als ik de cycle van Ripped58 pak voor 6 weken zou ik als pct nolvadex moeten gebruiken? of is de armour alleen onvoldoende/voldoende?

Verder lijkt mij de nolvadex een te sterke pct voor dit cycle.

en verder waarom een single compound? een multiple compound ( wel lage dosering zou mooier zijn geweest wanneer tren 50mg, halo 25mg en epi 10mg ipv 30mg-20mg-8mg) maar dit is dan toch wel minder zwaar voor de lever voor een eerste cycle dan dat je de tren en halo los zou stacken dacht ik?

Heb nog 3 gesealde potjes Havoc en 1 nolva over

Oke dus als ik de cycle van Ripped58 pak voor 6 weken zou ik als pct nolvadex moeten gebruiken? of is de armour alleen onvoldoende/voldoende?

Verder lijkt mij de nolvadex een te sterke pct voor dit cycle.

en verder waarom een single compound? een multiple compound ( wel lage dosering zou mooier zijn geweest wanneer tren 50mg, halo 25mg en epi 10mg ipv 30mg-20mg-8mg) maar dit is dan toch wel minder zwaar voor de lever voor een eerste cycle dan dat je de tren en halo los zou stacken dacht ik?

Je weet niet hoe je op een enkele. Compound reageert, daarom is het dus handig om de tren halo en epi afzonderlijk van elkaar een keer te gebruiken.

Iemand hier ervaring met Nutri-Verse, Triumphalis is wel een erg leuk prijsje daar

Ja ik heb eens 2 potjes besteld, voor het weer gebanned wordt uit de shops.
Als je besteld, beter in de US bestellen, scheelt je zo 50% per potje qua prijs.
Pun via welke site heb je besteld?

IK zat te kijken naar de respawn stack die zag er ook wel leuk uit...

Mag ik vragen wat je denkt te bereiken met 2 potjes Iron Legion Mithras?

Denk je er meer me te bereiken dan met Epistane?

En PCT doe je gewoon nolva neemk aan?

Terug
Naar boven