AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Iemand ervaring met die tren ph? Zo ja hoe was het bevallen en op welke dosis?

zijn er nog mensen die recent een epistane kuur gedaan hebben?
Zo ja wat zijn de resultaten?

zijn er nog mensen die recent een epistane kuur gedaan hebben?
Zo ja wat zijn de resultaten?

toevallig 2 jongens die ik ken:

persoon1:
before:
1.79cm
72kg
bench 1x85
squat 5x110
deadlift 1x170
12%

after: (net begonnen met nakuur)
1.79cm (niet gegroeid door epi)
80kg
bench 1x100
squat 3x130
deadlift 1x80
12%

persoon2:
1.79cm
81kg
bench 6x120
squat 10x100
deadlift 170kg
11%

after:
90kg
bench 1x160kg
squat 5x130
deadlift 3x200
11%

Welke dosis en duur?

toevallig 2 jongens die ik ken:

persoon1:
before:
1.79cm
72kg
bench 1x85
squat 5x110
deadlift 1x170
12%

after: (net begonnen met nakuur)
80kg
bench 1x100
squat 3x130
deadlift 1x80
12%

persoon2:
1.79cm
81kg
bench 6x120
squat 10x100
deadlift 170kg
11%

after:
90kg
bench 1x160kg
squat 5x130
deadlift 3x200
11%

After wat? :) Je kunt pas 4 weken na je nakuur bepalen wat je echt vasthoudt. Het meeste van je gains raak je kwijt na je PCT met een SERM, omdat je eigen test-niveau dan pas opstart. Naar mijn ervaring (bloedtesten) zijn PH`s zoals epistane vaak onderdrukkender dan een 500 mg. test-only cycle van 12 weken. Ik raad dan ook iedereen aan om HCG te gebruiken tijdens een PH kuur voor een sneller herstel, en dus meer behoud van je gains.

Iemand die zo weet of ik ergens wat logs kan lezen over test icm epistane, liefst test p cut cycle. Ik ben me aan het inlezen voor een toekomst cut kuur. Maar kan er niet al te veel over vinden mbt, weet niet of iemand dit al eens geprobeerd heeft hier. Info is zeer welkom ;)

Iemand die zo weet of ik ergens wat logs kan lezen over test icm epistane, liefst test p cut cycle. Ik ben me aan het inlezen voor een toekomst cut kuur. Maar kan er niet al te veel over vinden mbt, weet niet of iemand dit al eens geprobeerd heeft hier. Info is zeer welkom ;)

Neem dan als je toch aan korte esters gaat test p, tren a en mast p (laatste als je al laag in bf zit).

Neem dan als je toch aan korte esters gaat test p, tren a en mast p (laatste als je al laag in bf zit).

mijn idee is om evt idd test p (tren a maar nog niet zeker) evt epi , mast p wss niet omdat mijn vp mogelijk nog iets te hoog zit. Binnenkort bezig met bulk en hoop niet boven de 15% te komen.

persoon2:
1.79cm
81kg
bench 6x120
squat 10x100
deadlift 170kg
11%

after:
90kg
bench 1x160kg
squat 5x130
deadlift 3x200
11%

:roflol: bench hoger dan zijn squat? epische no leg syndroom heeft die gast ofnie

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

wheelchair quads all day everyday

Ik had reeds vorig jaar besloten om eens een week of 5-6 epistane te proberen.
Heb in het verleden al H-drol gehad en dat was me qua sides echt heel hard tegen gevallen. Op Aas geen last van sides behalve test dan...
Veel last van nekpijn tgv hoge bloeddruk.
Maar omdat ik nu geruime tijd "clean" ben dacht ik van het ineens fatsoenlijk te doen en er pro-tren bij te nemen.

Kunnen de experts me adviseren of een pro-epi en pro-tren(dragon nutrition) stack me wat serieuze gains gaat opleveren of dat pro-epi alleen al genoeg is? Ik weet eigenlijk niet goed of die pro-tren veel meer gaat opleveren.
Mijn doel is aardig wat droge massa te pakken.
Als ik de gains hierboven lees op epi alleen is heel aardig, maar wat kan ik meer verwachten met die tren erbij?
Natuurlijk neem ik Nolva als pct.

Ik had reeds vorig jaar besloten om eens een week of 5-6 epistane te proberen.
Heb in het verleden al H-drol gehad en dat was me qua sides echt heel hard tegen gevallen. Op Aas geen last van sides behalve test dan...
Veel last van nekpijn tgv hoge bloeddruk.
Maar omdat ik nu geruime tijd "clean" ben dacht ik van het ineens fatsoenlijk te doen en er pro-tren bij te nemen.

Kunnen de experts me adviseren of een pro-epi en pro-tren(dragon nutrition) stack me wat serieuze gains gaat opleveren of dat pro-epi alleen al genoeg is? Ik weet eigenlijk niet goed of die pro-tren veel meer gaat opleveren.
Mijn doel is aardig wat droge massa te pakken.
Als ik de gains hierboven lees op epi alleen is heel aardig, maar wat kan ik meer verwachten met die tren erbij?
Natuurlijk neem ik Nolva als pct.

Denk niet dat je pro tren nog kunt krijgen. Is overal uitverkocht volgens mij. Het product gaat er uit had eigenaar van jw supplements gezegd. je hebt wel tren ph van andere merken natuurlijk.

Hmmz raar, op de site van jw staat hij thans nog, leek me gewoon mooi supp gezien de dosering.

edit: Ah neen blijkbaar had ik erover gekeken, je kan het niet meer bestellen. Wat zou ik er bij kunnen nemen voor nog wat extra droge massa?

Laatst bewerkt:
Hmmz raar, op de site van jw staat hij thans nog, leek me gewoon mooi supp gezien de dosering.

edit: Ah neen blijkbaar had ik erover gekeken, je kan het niet meer bestellen. Wat zou ik er bij kunnen nemen voor nog wat extra droge massa?

Weet dit niet uit eigen ervaring, maar die stano ph is goed te combineren met epi. Zou ook wat sides tegengaan van epi.

Zo na wat denken mijn suggestie

Ik haal 4 potjes iron legion mithras ( liever teveel dan te weinig, extra laat ik liggen maar nogmaals liever teveel dan stressbijbestellen )

Hierbij wil ik XI-KT 2x bij bestellen.

Ben van plan dit 10 weken te laten draaien

Uiteraard milk thistle, multivit & visolie erbij en als nakuur wss nolvadex/chlomid

Iemand trouwens nog goede bestelbare PCT behalve nolva/ chlomid tegengekomen?

Zo na wat denken mijn suggestie

Ik haal 4 potjes iron legion mithras ( liever teveel dan te weinig, extra laat ik liggen maar nogmaals liever teveel dan stressbijbestellen )

Hierbij wil ik XI-KT 2x bij bestellen.

Ben van plan dit 10 weken te laten draaien

Uiteraard milk thistle, multivit & visolie erbij en als nakuur wss nolvadex/chlomid

Iemand trouwens nog goede bestelbare PCT behalve nolva/ chlomid tegengekomen?

Ik zou eerder triumphalis gaan halen. Meest betrouwbare OTC pct is erase.

Ik zou eerder triumphalis gaan halen. Meest betrouwbare OTC pct is erase.
umm oke

Ja ik las dat iedereen daar verdomd positief over is ( Mithras ) maar Triumhalis is dus een betere optie?

Mag ik vragen om wat toelichting, ben wel nieuwsgierig waarom dit dan beter is dan die mithras.

Overigens die Triumphalis dan stacken met Dienazone of die XI-KT Stack?

De bedoeling is massa gainen maar geen tot het liefst geen vet gainen ( liefst nog wat vanaf vandaar dat ik dan twijfel tussen die 2 liquids erbij.

Hoeveel van die flesjes zou je ongeveer nodig hebben? Weet namelijk niet echt in te schatten hoelang je daarmee doet ( 1e ervaring :D )

Ik denk aan 4 flesjes Dienazone/ XI-KT en 3 potjes Triumphalis ( nogmaals beter iets teveel dan te weinig )

Heb wel ervaring met cappies, pillen en poejers maar dit liquid shizz is new 4 me

Elke ( zinnige ) opmerking is welkom

alvast bedankt alles

Laatst bewerkt:
Beste tip is eerst je groene letters te droppen...

Pct gewoon nolva doen.

Terug
Naar boven