- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn er nog mensen die recent een epistane kuur gedaan hebben?
Zo ja wat zijn de resultaten?
toevallig 2 jongens die ik ken:
persoon1:
before:
1.79cm
72kg
bench 1x85
squat 5x110
deadlift 1x170
12%
after: (net begonnen met nakuur)
1.79cm (niet gegroeid door epi)
80kg
bench 1x100
squat 3x130
deadlift 1x80
12%
persoon2:
1.79cm
81kg
bench 6x120
squat 10x100
deadlift 170kg
11%
after:
1.79cm (niet gegroeid door epi)
90kg
bench 1x160kg
squat 5x130
deadlift 3x200
11%
Je kunt pas 4 weken na je nakuur bepalen wat je echt vasthoudt. Het meeste van je gains raak je kwijt na je PCT met een SERM, omdat je eigen test-niveau dan pas opstart. Naar mijn ervaring (bloedtesten) zijn PH`s zoals epistane vaak onderdrukkender dan een 500 mg. test-only cycle van 12 weken. Ik raad dan ook iedereen aan om HCG te gebruiken tijdens een PH kuur voor een sneller herstel, en dus meer behoud van je gains.Iemand die zo weet of ik ergens wat logs kan lezen over test icm epistane, liefst test p cut cycle. Ik ben me aan het inlezen voor een toekomst cut kuur. Maar kan er niet al te veel over vinden mbt, weet niet of iemand dit al eens geprobeerd heeft hier. Info is zeer welkom![]()
Neem dan als je toch aan korte esters gaat test p, tren a en mast p (laatste als je al laag in bf zit).
bench hoger dan zijn squat? epische no leg syndroom heeft die gast ofniezijn er nog mensen die recent een epistane kuur gedaan hebben?
Zo ja wat zijn de resultaten?
Ik had reeds vorig jaar besloten om eens een week of 5-6 epistane te proberen.
Heb in het verleden al H-drol gehad en dat was me qua sides echt heel hard tegen gevallen. Op Aas geen last van sides behalve test dan...
Veel last van nekpijn tgv hoge bloeddruk.
Maar omdat ik nu geruime tijd "clean" ben dacht ik van het ineens fatsoenlijk te doen en er pro-tren bij te nemen.
Kunnen de experts me adviseren of een pro-epi en pro-tren(dragon nutrition) stack me wat serieuze gains gaat opleveren of dat pro-epi alleen al genoeg is? Ik weet eigenlijk niet goed of die pro-tren veel meer gaat opleveren.
Mijn doel is aardig wat droge massa te pakken.
Als ik de gains hierboven lees op epi alleen is heel aardig, maar wat kan ik meer verwachten met die tren erbij?
Natuurlijk neem ik Nolva als pct.
Hmmz raar, op de site van jw staat hij thans nog, leek me gewoon mooi supp gezien de dosering.
edit: Ah neen blijkbaar had ik erover gekeken, je kan het niet meer bestellen. Wat zou ik er bij kunnen nemen voor nog wat extra droge massa?
Zo na wat denken mijn suggestie
Ik haal 4 potjes iron legion mithras ( liever teveel dan te weinig, extra laat ik liggen maar nogmaals liever teveel dan stressbijbestellen )
Hierbij wil ik XI-KT 2x bij bestellen.
Ben van plan dit 10 weken te laten draaien
Uiteraard milk thistle, multivit & visolie erbij en als nakuur wss nolvadex/chlomid
Iemand trouwens nog goede bestelbare PCT behalve nolva/ chlomid tegengekomen?
umm okeIk zou eerder triumphalis gaan halen. Meest betrouwbare OTC pct is erase.
)biss dan... had ff die XT overgenomen van de site en doorgetypt in groen... excuus