Falcor
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 129
- Lengte
- 1m86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rpn havoc in stock bij predator nutrition
dragon nutrition pro-epi & olympus labs ep15stane in stock bij jwsupplements
brawn nutrition epi in stock bij anabolic addictions
powermyself heeft ook enkele epi varianten in stock
heb daar eens 11-keto besteld van dragon nutrition, de maandag betaald en vrijdag geleverd
Ik zeg voorlopig "Triumphalis".
Nu 6 dagen bezig op 60mg en ik heb totaal geen sides wat betreft hoge bloeddruk, lethargie, etc.
Daarnaast is de pomp en massa toename een stuk beter dan ik op 100mg H-drol had!
Maar goed ik ben pas 6 dagen bezig, dus zal jullie wel op de hoogte houden komende weken.

Ben van plan een low dose 11-oxo cut te doen.
Wat zou beter zijn 250mg 6 weken of 375mg voor 4 weken?
H-drol op 50mg heb ik ook overwogen, maar heb op dit moment niet zo een zin in de sides. Dat is misschien iets voor in de toekomst.
---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------
Ik verwacht verder geen gains want daar is de dosering te laag voor. Het gaat mij puur om het zoveel mogelijk beperken van spierverlies.
Iemand ook ervaring met bestellen vanuit amerika ivm douane enz. Aangezien dat soms de helft scheelt met UK webshops?
Amerika is invoer douane die je nog moet betalen en veel kans dat je goederen gecontroleerd worden. Wil je geen problemen, geen verboden spullen in de VS bestellen. Het kan je een paar keer lukken maar iedereen die ik ken heeft het geen 5 keer kunnen doen zonder gepakt te worden. Meestal ging het over prohormonen en designersteroiden. Ik weet niet of je die daar nog kan bestellen. UK is veilig en vlug geleverd en je weet dat er geen invoerrechten meer zullen volgen.
Epi op 30mg 4 weekjes erbij dan?En 11-oxo icm epistane (beide goed voor te cutten)? Zou moeten meevallen voor lever aangezien 11-oxo niet gemethyleerd is, niet?