AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

kilo of 6 en 15kg op benchpress, maar trainde toen pas 1.5 jaar ( was onwetend toen haha)

hoop maar dat de producten van JWsupplements een stuk beter zijn dan de klantenservice..

Als ik vraag of men geld al is aangekomen krijg ik niet meer als een antwoord met 2 woorden.

heb bij toeval een zakje PRO-SD over van dragon nutrition.. ze hebben mij 2x een pakketje verzonden.

30 euro Inclusief verzending

Idd. Toeval dat ik 2 pakjes kreeg en niet eens een halve op maak:p

SD is volgens mij wel echt een van de meest cheape roids die er zijn. Je kunt idd met een zo'n zakje wel 2 cycles doen.

Iemand ervaring met stacken van het volgende voor een cut/recomp, of ervaring met Iron Legion XI-KT solo ?

• Iron Legion XI-KT (11-Keto)
    6 weken op 1,5ml per dag​
  • Dragon Nutrition Pro-Halo
    5 weken op 75mg per dag​

SD is volgens mij wel echt een van de meest cheape roids die er zijn. Je kunt idd met een zo'n zakje wel 2 cycles doen.

was 43 euro kwijt incl verzending idd

wil dat ene zakje zelfs voor 25 wel weg doen incl verzending ( bubbelfolie in envelop)
spul is me te toxisch om 4 cycles mee te doen ( ik kan zoiets niet 2 jaar laten liggen)

of ruilen tegen een pot muscle tech isolaat vanille ( nu in aanbieding 17.99) maar dan moet je hem ook verzendne naar me.

haha daar heb je ff geluk, helaas geen orals voor mij :P

en waarom niet? ??? werkt het bij jou niet goed? Ik lees dit ook dikwijls in de AS sectie maar dikwijls hebben die personen zelfs geen ervaring met orals en papegaaien ze maar wat. En je weet hoe dat gaat. Ze hebben dan een kuurtje gespoten en denken dat ze daar iets uitzonderlijk mee gedaan hebben en dan zijn pillen plots brol, terwijl het injecteren niets voorstelt. Ik heb alleszins toch ook goede ervaringen met sommige orals.

Ik ben momenteel een fan geworden van Triumphalis van Iron Legion. Geweldig goedje. Ik merk dat het spul heel erg mild voor je lichaam is, heb geen last van lethargie en het heeft de potentie om je net zo shredded te maken als de H-drol-11-OXO combo die hier vroeger erg populair was. Meer hardheid, kracht en een recomp-effect als je op onderhoud eet, en er een shitload aan cardio naast uitvoert.

Had de weken daarvoor Ultradrol geprobeerd op 21 mg. Gevolg: lethargie, lethargie en nog een lethargie. De enige zonnige momentjes van die cycle waren de backpumps haha ;) In ieder geval, gestopt met het toxische goedje, voelde me na 4 dagen weer kiplekker. Ik moet wel zeggen dat je ontzettend goed gaint op het spel. Maar of dat het waard is om je een zombie te voelen met gif in zijn lijf? Nee.

Goed om te horen ouwe prohormonensnoepert.
Volgens mij heb jij ook al aardig wat cycles erop zitten of vergis ik me? :p

De meeste van die middelen zijn geen prohormonen maar designer steroïden en die werken even goed als de reguliere anabole steroïden. Ik geloofde er vroeger ook niet maar een epistane kuurtje heeft daar verandering in gebracht. Prohormonen (zoals androstenedione en consoorten) vind ik niks. Heb ik ooit geprobeerd in mijn beginjaren en dat deed bij mij niks. Je moet een duidelijk verschil maken tussen een prohormoon, wat nog moet omgezet worden naar een hormoon, en een designer steroid wat niet meer moet omgezet worden.

En dit maakt het voor velen zo onduidelijk. In ieder geval voor mij is het verwarrend. Die conclusie trek ik na wat inlezen. De meningen op de fora zijn zo verschillend. Zo trek ik de conclusie, via de de search knop, dat het grootste gedeelte van de leden geen fan zijn van prohormonen. Ze zouden schadelijker zijn, minder opleveren en er zou minder bekend over zijn. Op andere fora, vooral buitenlandse, zijn de meningen een stuk positiever.

Daarbij komt dan ook nog eens dat een aantal prohormonen, eigenlijk helemaal geen prohormonen zijn, maar volwaardig AAS. Zoals bijvoorbeeld Epistane. Waarom word er geen duidelijk onderscheid gemaakt tussen de prohormonen en de designer sterioden? En waarom staat dit topic nog steeds onder het supplementen kopje? Gezien het aantal reacties in de topic, verdient dit toch eigenlijk een eigen plekje (categorie) onder de AAS?

Eerlijk gezegd vind ik het maar allemaal verwarrend. Ik krijg nog steeds niet duidelijk hoe schadelijk een Epistane cycle nu is.

Jammer genoeg stopt Iron Legion met het produceren van orals.
Mithras en Triumphalis verdwijnen dan dus weer van de markt.

De merk namen wel ja de werkzame stof zal een clone van komen. Celtic labs gaat triumphalis's werkzame stof overnemen. Van mithras zijn er al een aantal clones te verkrijgen. Zowel solo als blend.

en waarom niet? ??? werkt het bij jou niet goed? Ik lees dit ook dikwijls in de AS sectie maar dikwijls hebben die personen zelfs geen ervaring met orals en papegaaien ze maar wat. En je weet hoe dat gaat. Ze hebben dan een kuurtje gespoten en denken dat ze daar iets uitzonderlijk mee gedaan hebben en dan zijn pillen plots brol, terwijl het injecteren niets voorstelt. Ik heb alleszins toch ook goede ervaringen met sommige orals.

nou ik hou het graag bij inject, heb pas 1 kuur gehad. Maar ik kick liever met iets als prop of niets dan een oral. Ik heb er geen ervaring mee en kan ook niet oordelen of het wel of niet werkt. Maar waarom het risico lopen op leverschade met een oral als je met test prop ook kunt kicken.

Kan zijn dat het risico niet zo groot is als ik denk, ben er ook totaal niet over ingelezen om eerlijk te zijn. Maar wil in mijn volgende kuur prop kickstart nemen en dan zie ik wel of het mij bevalt of dat ik het zonder doe, evt toekomst. Dus ik zeg nooit nooit

Ik heb nog 2 potjes mithras staan en nog wat epistane en ultradrol.
Maar eerlijk gezegd denk ik steeds, mwoah waarom een oral erbij... En toch als ik dan weer iets nieuws zie op die shops denk ik hey dat wil ik een x proberen :o

Verder geen impulsieve consument ofzo hoor :o

heb bij toeval een zakje PRO-SD over van dragon nutrition.. ze hebben mij 2x een pakketje verzonden.

30 euro Inclusief verzending

Denk net een tikkie too much voor eerste ph cycle, anders had ik het gedaan haha. Denk dat het p-mag word nu. Methylstenbolone klinkt ook leuk, maar zelfde als SD

Ik heb nog 2 potjes mithras staan en nog wat epistane en ultradrol.
Maar eerlijk gezegd denk ik steeds, mwoah waarom een oral erbij... En toch als ik dan weer iets nieuws zie op die shops denk ik hey dat wil ik een x proberen :o

Verder geen impulsieve consument ofzo hoor :o

Haha ja die impulsieve aankopen heb ik ook veel last van gehad.
Denk nu alleen wel dat Triumphalis mijn laatste oral wordt. Ik begin dit weekend met de test/primo erbij te pakken en daar kijk ik veel meer naar uit. :) Daarnaast maak ik me soms ook wel een tikkeltje zorgen om m'n lever.;)

Haha ja die impulsieve aankopen heb ik ook veel last van gehad.
Denk nu alleen wel dat Triumphalis mijn laatste oral wordt. Ik begin dit weekend met de test/primo erbij te pakken en daar kijk ik veel meer naar uit. :) Daarnaast maak ik me soms ook wel een tikkeltje zorgen om m'n lever.;)

hoelang en welke dosering?

Waarom word er geen duidelijk onderscheid gemaakt tussen de prohormonen en de designer sterioden? En waarom staat dit topic nog steeds onder het supplementen kopje? Gezien het aantal reacties in de topic, verdient dit toch eigenlijk een eigen plekje (categorie) onder de AAS?
Geen idee. En in zekere zin kun je alle AAS met een ester ook onder de categorie prohormoon scharen; de ester zal toch eerst gehydroliseerd moeten worden eer je het werkzame hormoon hebt. En daarnaast vind ik het sowieso een beetje lomp om ertussen te gaan differentiëren wat betreft secties: prohormoon of niet, uiteindelijk zit je met een AAS en diens bijwerkingen.

Terug
Naar boven