AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ben er uit, ga volgende week hdrol bestellen bij jw. Heb de cycle support al klaarliggen(meidoornbes, Mariadistel en taurine voor de backpumps).
Alleen nog een fatsoenlijke nakuur zien te regelen.

Hoop 2-4 kg aan vvm erbij gainen en 3% bf eraf, is best reëel :lifter:

haha vind ik nu niet echt rieel en nakuur volgens mij gewoon met nolva doen, dit is geen nakuur. kan er langs zitten natuurlijk

Idd, pct gewoon nolva of clomid of torem

-3%BF en +2-4KG VVM? Op een H-DROL cycle? Ga je 150mg ed nemen ofzo?!

Haha +1!

4 caps per dag voor hoelang?

Ik twijfel, of gewoon 30 dagen 3 caps ED, of langer, of hogere dosis, maar dan moet ik weer een extra pot halen, aan de andere kant, die eerste is vrijwel gratis :)

Hoop er 6/7kg bij te kunnen plakken... Moet volgens veel logjes lukken, maarja zijn die real..

Denk dat 6-7kg niet realistisch is, al helemaal niet op 3caps per dag. Denk dat 30 dagen ook zonde is en dat je beter gewoon 6 weken kunt pakken.

haha vind ik nu niet echt rieel en nakuur volgens mij gewoon met nolva doen, dit is geen nakuur. kan er langs zitten natuurlijk
Met een fatsoenlijke nakuur bedoelde ik ook een SERM!
Wat is meer reëel, 1-2 kg en -2% bf, lees op usa boards dat ze 8-9 lbs gainen, ongeveer 3 kg dus.
Dosis zal 50 mg zijn btw.

Waarom zou je eigenlijk prohormonen gebruiken in België of Nederland? Afaik zijn deze toch ook verboden? En ben je dan met echte hormonen niet beter af omdat er daar meer is over gekend?!

Wat is meer reëel, 1-2 kg en -2% bf, lees op usa boards dat ze 8-9 lbs gainen, ongeveer 3 kg dus.

US boards overdrijven ze altijd. Daarnaast is een dosis van 50mg te laag en denk ik niet dat dit veel zoden aan de dijk al zetten.

ga dan cutten met test prop ofzo, miss dat het prikken niet leuk is maar nog altijd heb je er meer aan dan orals

Waarom zou je eigenlijk prohormonen gebruiken in België of Nederland? Afaik zijn deze toch ook verboden? En ben je dan met echte hormonen niet beter af omdat er daar meer is over gekend?!

De meeste van die middelen zijn geen prohormonen maar designer steroïden en die werken even goed als de reguliere anabole steroïden. Ik geloofde er vroeger ook niet maar een epistane kuurtje heeft daar verandering in gebracht. Prohormonen (zoals androstenedione en consoorten) vind ik niks. Heb ik ooit geprobeerd in mijn beginjaren en dat deed bij mij niks. Je moet een duidelijk verschil maken tussen een prohormoon, wat nog moet omgezet worden naar een hormoon, en een designer steroid wat niet meer moet omgezet worden.

Iemand hier wel eens 80mg epi geprobeerd? log van BC houd hij die dosis aan na x aantal weken en was wel positief er over. Vind het nogal een hoge dosering dus weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft.

ben niet van plan het te nemen maar voor de toekomst zeg ik nooit nooit dus.

Iemand hier wel eens 80mg epi geprobeerd? log van BC houd hij die dosis aan na x aantal weken en was wel positief er over. Vind het nogal een hoge dosering dus weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft.

wow, 80 mg is idd heel veel. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die boven de 60 mg ging. Ik ben er iig wel benieuwd naar hoe hij 80 mg ervaart!

wow, 80 mg is idd heel veel. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die boven de 60 mg ging. Ik ben er iig wel benieuwd naar hoe hij 80 mg ervaart!

Citaat:
Origineel gepost door kidmonster Bekijk Post
BC, wat was je conclusie van de epi in de kuur?
Mooi alternatief voor Var, goedkoper, iets sterker, heel effectief voor kracht en wordt niet gefaket. Maar net als Var natuurlijk erg beperkt in nut. Draagt niet bij tot massa of tot visueel effect, dus als je natuurlijk evengoed meer test of tren kan zetten ...

80mg is gebruikt, opgebouws meen ik maar kan ff niet vinden hoe. En 60mg zou niet veel doen, aldus BC in het kuurlog.

Maar dan is de persoon die het neemt wss ook stuk groter en droger dan menig persoon hier neem ik zo ff aan. Dus zou voor mij bijv minder zeker ook voldoen.

heb al op 70mg gezeten, vond het niet veel meer bieden dan 50/60mg..

Mijn vorige kuur was epistane only, ben gegaan tot de 50mg, zat daar 2 weken op. Zou niet veel hoger gaan, ik werd het namelijk helemaal zat. Was toch een partij gaotisch in mijn hoofd en druk:eek:.

Op US boards zijn er ook lui die 100mg epi pakken.
Denk alleen dat dit niet voor iedereen weggelegd is, aangezien de ene persoon gevoeliger voor de sides is dan de ander.

Mijn vorige kuur was epistane only, ben gegaan tot de 50mg, zat daar 2 weken op. Zou niet veel hoger gaan, ik werd het namelijk helemaal zat. Was toch een partij gaotisch in mijn hoofd en druk:eek:.

Raar. Ik voel er mij gewoon super op en je ziet en voelt de veranderingen zoals bij andere AS. Ik vond het vervelend dat ik moest stoppen.

Terug
Naar boven