- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Is ephedra geen ephedrine?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja weet niet of dat real deal is of dat spul dat niet werkt
Heb er 3 weken op zitten op 60mg per dag. Begint nu duidelijk te werken en ik zie een zichtbare verandering in de spiegel. Tijdens het trainen krijg je echt een dikke pomp en ik ben ook al wel wat sterker geworden. Gewicht is 2,5kg omhoog, terwijl ik rond onderhoud eet. Bijwerkingen zijn er nagenoeg niet. Hooguit af en toen een hoge bloeddruk, maar hier heb ik geen last meer van gehad, nadat ik de dosis verdeelde naar 4x1 cap per dag ipv 2x2 caps per dag. Urine is af en toe wat donker, maar dat is snel opgelost door meer water te drinken. Daarnaast pak ik nu ook 1,2g NAC per dag.
en succes!Heb er 3 weken op zitten op 60mg per dag. Begint nu duidelijk te werken en ik zie een zichtbare verandering in de spiegel. Tijdens het trainen krijg je echt een dikke pomp en ik ben ook al wel wat sterker geworden. Gewicht is 2,5kg omhoog, terwijl ik rond onderhoud eet. Bijwerkingen zijn er nagenoeg niet. Hooguit af en toen een hoge bloeddruk, maar hier heb ik geen last meer van gehad, nadat ik de dosis verdeelde naar 4x1 cap per dag ipv 2x2 caps per dag. Urine is af en toe wat donker, maar dat is snel opgelost door meer water te drinken. Daarnaast pak ik nu ook 1,2g NAC per dag.

En ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Triumphalis van Iron Legion? Van Alainie weet ik het, maar in het verleden hebben meerdere leden een clycle layout met Triumphalis in dit topic geplaatst. Ik ben benieuwd of ze er uiteindelijk aan begonnen zijn. Triumphalis heeft mijn interesse gewekt, aangezien het qua schadelijkheid te vergelijken zou zijn met epi/winny/anavar, maar meer resultaat zou brengen. Op de buitenlandse fora zijn ze er louter positief erover, maar die logs zijn helaas niet te vertrouwen ivm sponsering. Verder wordt het de zoon van superdrol genoemd..bij superdrol blijf ik toch fijn uit de buurt.
Heb er 3 weken op zitten op 60mg per dag. Begint nu duidelijk te werken en ik zie een zichtbare verandering in de spiegel. Tijdens het trainen krijg je echt een dikke pomp en ik ben ook al wel wat sterker geworden. Gewicht is 2,5kg omhoog, terwijl ik rond onderhoud eet. Bijwerkingen zijn er nagenoeg niet. Hooguit af en toen een hoge bloeddruk, maar hier heb ik geen last meer van gehad, nadat ik de dosis verdeelde naar 4x1 cap per dag ipv 2x2 caps per dag. Urine is af en toe wat donker, maar dat is snel opgelost door meer water te drinken. Daarnaast pak ik nu ook 1,2g NAC per dag.
Bedankt voor je reactie, kerel. Die logs op buitenlandse boards vertrouw ik namelijk voor geen meter. Ik ben benieuwd hoe het je verder af gaat. Hou me op de hoogteen succes!

Ik had vroeger epistane, de orginele van IBE. Is die ergens nog te krijgen of is die overal out of stock? Welk merk is volgens jullie de beste vervanger Havoc.......of welke van de clones?