AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ja weet niet of dat real deal is of dat spul dat niet werkt

Echte eca stack staat voor ephedrine caffeine asperine, ephedra is de plant waar ephedrine van gemaakt word, zal denk ik nooit zo effectief zijn als ephedrine zelf. Volgens mij ging het ook niet gelijkmatig met elkaar op de verhouding ephedrine:ephedra. Dus je zal nooit kunnen zeggen dat in 100 mg ephedra bv 8% ephedrine zit. Als het ephedra is blijft het dus giswerk, beter gewoon echte stack halen.

Iemand ervaring met XI-KT van Iron Legion ?

En ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Triumphalis van Iron Legion? Van Alainie weet ik het, maar in het verleden hebben meerdere leden een clycle layout met Triumphalis in dit topic geplaatst. Ik ben benieuwd of ze er uiteindelijk aan begonnen zijn. Triumphalis heeft mijn interesse gewekt, aangezien het qua schadelijkheid te vergelijken zou zijn met epi/winny/anavar, maar meer resultaat zou brengen. Op de buitenlandse fora zijn ze er louter positief erover, maar die logs zijn helaas niet te vertrouwen ivm sponsering. Verder wordt het de zoon van superdrol genoemd..bij superdrol blijf ik toch fijn uit de buurt.

Heb er 3 weken op zitten op 60mg per dag. Begint nu duidelijk te werken en ik zie een zichtbare verandering in de spiegel. Tijdens het trainen krijg je echt een dikke pomp en ik ben ook al wel wat sterker geworden. Gewicht is 2,5kg omhoog, terwijl ik rond onderhoud eet. Bijwerkingen zijn er nagenoeg niet. Hooguit af en toen een hoge bloeddruk, maar hier heb ik geen last meer van gehad, nadat ik de dosis verdeelde naar 4x1 cap per dag ipv 2x2 caps per dag. Urine is af en toe wat donker, maar dat is snel opgelost door meer water te drinken. Daarnaast pak ik nu ook 1,2g NAC per dag.

Heb er 3 weken op zitten op 60mg per dag. Begint nu duidelijk te werken en ik zie een zichtbare verandering in de spiegel. Tijdens het trainen krijg je echt een dikke pomp en ik ben ook al wel wat sterker geworden. Gewicht is 2,5kg omhoog, terwijl ik rond onderhoud eet. Bijwerkingen zijn er nagenoeg niet. Hooguit af en toen een hoge bloeddruk, maar hier heb ik geen last meer van gehad, nadat ik de dosis verdeelde naar 4x1 cap per dag ipv 2x2 caps per dag. Urine is af en toe wat donker, maar dat is snel opgelost door meer water te drinken. Daarnaast pak ik nu ook 1,2g NAC per dag.

Bedankt voor je reactie, kerel. Die logs op buitenlandse boards vertrouw ik namelijk voor geen meter. Ik ben benieuwd hoe het je verder af gaat. Hou me op de hoogte ;) en succes!

Ik ben ook benieuwd naar het vervolg :D

En ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Triumphalis van Iron Legion? Van Alainie weet ik het, maar in het verleden hebben meerdere leden een clycle layout met Triumphalis in dit topic geplaatst. Ik ben benieuwd of ze er uiteindelijk aan begonnen zijn. Triumphalis heeft mijn interesse gewekt, aangezien het qua schadelijkheid te vergelijken zou zijn met epi/winny/anavar, maar meer resultaat zou brengen. Op de buitenlandse fora zijn ze er louter positief erover, maar die logs zijn helaas niet te vertrouwen ivm sponsering. Verder wordt het de zoon van superdrol genoemd..bij superdrol blijf ik toch fijn uit de buurt.

Even een update. Ik ben nog steeds enorm tevreden over het goedje. Het heeft inderdaad een soort winstrol/anavar/primo-effect op je uiterlijk. Ik raad wel aan om het in combinatie met wat testosteron te gebruiken, anders kun je nogal wat last krijgen van de verlaging van oestrogeen in het lichaam die een DHT-afgeleide zoals Triumphalis met zich meebrengt.

Ik begin volgende week pas écht met cutten, maar abs zijn nu al goed zichtbaar hehe. Ben benieuwd wat het voor me doet als ik diep ga!

Nice! Ik ga hartstikke goed op 45 mg. ED. Geen last van lethargie? Lucky bastard! :D

Bedankt voor je reactie, kerel. Die logs op buitenlandse boards vertrouw ik namelijk voor geen meter. Ik ben benieuwd hoe het je verder af gaat. Hou me op de hoogte ;) en succes!

Inderdaad. Onverantwoord wat je daar vaak leest. 2 orals gebruiken en dan nog wat pro-tren erboven op knallen, om vervolgens foto´s te zien van een jongeman die 70 KG weegt :D

Ben deze week begonnen met epi. Vanaf maandag 10/10/10/20/20. Maar voel me niet lekker bij, terwijl voeding, traing en rust in orde zijn. Heb lichte hoofdpijn hele dag door. Drukkend gevoel in onderbuik, zelfs bij deze lage dosering last van lethargie, snachts zweten als een otter, vanochtend last van jeukende en gevoelige tepels. Wil er misschien mee stoppen. Was trouwens vanplan om niet meer dan 30mg te gebruiken vanaf week 2. Is mijn eerste cycle en wilde kijken of het iets voor mij is. Nolva komt pas eind volgende week (idd niet handig). Wat kan ik 't best doen? Nu stoppen zonder nolva, misschien volgende week alsnog die nolva nemen of doorgaan tot nolva binnen is?

Iemand al ervaring met de SARM ostarine?

Is een redelijk oud topic, zullen vast wel nieuwe ondervindingen zijn. Ik ben ook wel benieuwd.

inderdaad een wat ouder topic, maar de meeste reacties die ik vond zijn er meestal dat het wel goed is om mee te cutten, voor spierbehoud en niet echt om te gaan bulken.
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat recentere ervaringen

Ja die had ik al gezien maar is idd oud.

Ik had vroeger epistane, de orginele van IBE. Is die ergens nog te krijgen of is die overal out of stock? Welk merk is volgens jullie de beste vervanger Havoc.......of welke van de clones?

koop gewoon dragon nutrition, ben je altijd goed…

Ik had vroeger epistane, de orginele van IBE. Is die ergens nog te krijgen of is die overal out of stock? Welk merk is volgens jullie de beste vervanger Havoc.......of welke van de clones?

Check even Fortress Supplements op Amazon.co.uk

Verder zijn ze in de US nog wel te koop denk ik. Ben trouwens nog steeds van mening dat die van IBE de beste is die er te koop is. Heb evt nog een half potje voor je over.

omdat het niet in onder aas valt(ik haal het weg als het niet mag), Hier maar een post. Echt of nep?

2014-03-29 23.06.00.jpg

2014-03-29 23.06.12.jpg

Terug
Naar boven