AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Epistane IBE. Hoe komt dat dit meestal out of stock is? Maken ze die niet meer of mag het binnenkort niet meer verkocht worden in de UK?

Iedereen die wat aan dit topic heeft toegevoegd: Bedankt!
Het is een leuk en informatief topic geworden.

Ik ben al een tijdje aan het lezen op dit forum en dit was een van de topics die ik helemaal en met veel plezier gelezen heb.

Heb besloten om ook wat PH experimenten te doen en ben onlangs begonnen met epistane. De eerste week was best k*t, een beetje ziek gevoel. Daarna veranderde dat in een super gevoel. Ik ben begonnen met 40mg per dag vanaf de eerste dag. Ik voel me super(man), wordt merkbaar sterker en zie aderen op plekken waar ik ze al tijden niet heb gezien. Trainen gaat als een speer. Merk in het verkeer dat ik iets meer "praat" tegen andere bestuurders :p

Dit was tevens mijn eerste post :) Had eerder niet zo veel te melden. En ik had nog geen voorstel topic gevonden.

• Like
Waarderingen: Ymir

Ik ben al een tijdje aan het lezen op dit forum en dit was een van de topics die ik helemaal en met veel plezier gelezen heb.

Heb besloten om ook wat PH experimenten te doen en ben onlangs begonnen met epistane. De eerste week was best k*t, een beetje ziek gevoel. Daarna veranderde dat in een super gevoel. Ik ben begonnen met 40mg per dag vanaf de eerste dag. Ik voel me super(man), wordt merkbaar sterker en zie aderen op plekken waar ik ze al tijden niet heb gezien. Trainen gaat als een speer. Merk in het verkeer dat ik iets meer "praat" tegen andere bestuurders :p

Dit was tevens mijn eerste post :) Had eerder niet zo veel te melden. En ik had nog geen voorstel topic gevonden.

hoe ziet je kuur er precies uit?

Hi Kidmonster,

6 weken epi begonnen met 40mg dagelijks, verdeelt over de dag (geen opbouw). Laatste 2 of 3 weken 50mg per dag als het kan ivm met eventuele side fx. Heb nu 2 dagen met 50 geexpirimenteerd, 20mg pre workout ipv 10. Bevalt prima. En er loopt wat Test mee. Verder 100 mg aspirine, 5gr taurine, Multi vitamine, D3, 10-12ml visolie per dag.

RW

Hi Kidmonster,

6 weken epi begonnen met 40mg dagelijks, verdeelt over de dag (geen opbouw). Laatste 2 of 3 weken 50mg per dag als het kan ivm met eventuele side fx. Heb nu 2 dagen met 50 geexpirimenteerd, 20mg pre workout ipv 10. Bevalt prima. En er loopt wat Test mee. Verder 100 mg aspirine, 5gr taurine, Multi vitamine, D3, 10-12ml visolie per dag.

RW

hoe laat je die test mee lopen? en wat zet je precies

Ik ga ook is moeten rondneuzen want als er iets is wat ik nog wel is wil nemen, is het dat wel. En in de US bestellen, is voor mij geen optie. Als het uit de VS komt, zijn het net de supplementen en alles wat met sportvoeding te maken heeft, dat open gemaakt wordt door de douane.

Epistane IBE. Hoe komt dat dit meestal out of stock is? Maken ze die niet meer of mag het binnenkort niet meer verkocht worden in de UK?

En een derde mogelijkheid, veel afname en weinig aanbod? Zover ik het in de gaten hou, zijn zowel epi van IBE als dragon nutrition vaak out of stock.

Succes kerel, ben benieuwd hoe het je afgaat. Hou ons op de hoogte!

Okay ben er eindelijk uit. Eerste PH cycle word 30 dagen p-mag (3 caps pd). Nakuur met Nolva en laat HCG meelopen.

Wilde eerst grim proberen (6mg msten + 25mg halo) maar dat lijkt me toch te heavy voor de eerste keer.

Proberen 5kg te pakken met die promag, als ik 4 overhoud is het wel prima.

Enkel nog een vraag, de een beweert dat het dry is, de ander zegt dat het licht aromatiseert, iemand ervaring? Twijfel lichtelijk om iets als bromo mee te laten lopen. Wil geen bitchtits.

heb nog een potje epistane van brawn nutrition over, geseald... (120x10mg) pm me

Okay ben er eindelijk uit. Eerste PH cycle word 30 dagen p-mag (3 caps pd). Nakuur met Nolva en laat HCG meelopen.

Wilde eerst grim proberen (6mg msten + 25mg halo) maar dat lijkt me toch te heavy voor de eerste keer.

Proberen 5kg te pakken met die promag, als ik 4 overhoud is het wel prima.

Enkel nog een vraag, de een beweert dat het dry is, de ander zegt dat het licht aromatiseert, iemand ervaring? Twijfel lichtelijk om iets als bromo mee te laten lopen. Wil geen bitchtits.

Lol, waarom ga je alleen aan p-mag, terwijl je aan hcg en bromo kan komen?

En ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Triumphalis van Iron Legion? Van Alainie weet ik het, maar in het verleden hebben meerdere leden een clycle layout met Triumphalis in dit topic geplaatst. Ik ben benieuwd of ze er uiteindelijk aan begonnen zijn. Triumphalis heeft mijn interesse gewekt, aangezien het qua schadelijkheid te vergelijken zou zijn met epi/winny/anavar, maar meer resultaat zou brengen. Op de buitenlandse fora zijn ze er louter positief erover, maar die logs zijn helaas niet te vertrouwen ivm sponsering. Verder wordt het de zoon van superdrol genoemd..bij superdrol blijf ik toch fijn uit de buurt.

Triumphalis ben ik nu zelf aan begonnen, 3 tabs per dag, na 4 weken up ik dit naar 5 of 6 tabs
Stack dit met dienazone, 2ml per dag

De verwachtingen zijn hoog.

Lol, waarom ga je alleen aan p-mag, terwijl je aan hcg en bromo kan komen?
Kan aan alles komen zonder gezeur, betekent dit dat je meteen alles maar moet gebruiken? Ik ben nog vrij jong en heb geen zin om zoals sommigen hier al te bepalen volgas aan de HGH, slin en trt te gaan. Wie weet in de toekomst.

Heb al een test-only cycle gedaan, maar geen zin om te prikken ff ivm gedoe eromheen en wilde altijd al eens prohormonen uitproberen, maar superdrol is imo te toxisch, dus waarom geen p-mag dan? Schijn je leuk mee te kunnen gainen en weinig sides, misschien stack ik het met een Tren PH ofzo.

als je ten volle bulkt met een ph, blijf je dan ook bij een 500 kcal overshot of tot hoever kan je gaan om toch het meest te genieten van de extra spieropbouw zonder teveel vet te gaan opslaan?

Zal per persoon afhankelijk zijn denk ik.

heb nog een potje epistane van brawn nutrition over, geseald... (120x10mg) pm me
Wil je wel een PB sturen, alleen de forum software vind van niet. Ik heb dan 10 post nodig. Had nog geen zin om onzin te posten. Dit is iig weer een extra post erbij, hup naar de 10 :D

Heb er 3 weken op zitten op 60mg per dag. Begint nu duidelijk te werken en ik zie een zichtbare verandering in de spiegel. Tijdens het trainen krijg je echt een dikke pomp en ik ben ook al wel wat sterker geworden. Gewicht is 2,5kg omhoog, terwijl ik rond onderhoud eet. Bijwerkingen zijn er nagenoeg niet. Hooguit af en toen een hoge bloeddruk, maar hier heb ik geen last meer van gehad, nadat ik de dosis verdeelde naar 4x1 cap per dag ipv 2x2 caps per dag. Urine is af en toe wat donker, maar dat is snel opgelost door meer water te drinken. Daarnaast pak ik nu ook 1,2g NAC per dag.
wat gebruik je als pct (nog iets buiten de nolva)?

En er loopt wat Test mee.
RW

Ik ben wel benieuwd wat jij aan test mee laat lopen,
heb nl ook net het hele prohormonen topic lopen lezen en epistane lijkt me best wel intressant...
was zelf wel benieuwd hoe dit icm trendflow zou werken...

ben zeer benieuwd naar je uiteindelijke resultaat, zou graag een eerste cycle proberen met triumphalis

Terug
Naar boven