AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heb al wel in eerdere berichten aangegeven dat ik er nu dus ook sinds vorig weekend test en primo bij pak.
De fysieke veranderingen beginnen nu ook wel zichtbaar te worden, maar ik weet dus niet of dit te wijten is aan het toevoegen van test/primo. Denk dat Triumphalis in ieder geval geen all out mass ph is, maar meer geschikt is voor wat lean gains en dus wel leuk is als kickstart.

Ik ben wel benieuwd wat jij aan test mee laat lopen,
heb nl ook net het hele prohormonen topic lopen lezen en epistane lijkt me best wel intressant...
was zelf wel benieuwd hoe dit icm trendflow zou werken...

Epistane en trendflow gaan goed samen. Lethargie heb je dan niet. Het probleem is dat je geen trendflow moet bestellen bij die bedrieger die ze via een NL website verkoopt. Heeft mij vroeger ooit bedot nadat ik betaald had, heb dat hier gemeld en heb toen een paar persoonlijke mails gekregen van anderen die dezelfde ervaringen met hem hadden meegemaakt. Hij antwoordt op alle vragen voor je betaald heb. Daarna maakt hij je uit voor rotte vis als je hem vraagt hoe het met de levering zit.

Epistane en trendflow gaan goed samen. Lethargie heb je dan niet. Het probleem is dat je geen trendflow moet bestellen bij die bedrieger die ze via een NL website verkoopt.

Wordt volgens mij zowiezo al lastig om er aan te komen, de enige site die ik kon is al een tijdje uit de lucht en dan vrees ik dat het die vent is waar jij het over had, en ergens anders heb ik trendflow eigelijk nog niet te koop zien staan...

Iem nog een site (uk) waar epi in stock is?

Wat zijn de ervaringen met bestellen uit Engeland wat dat betreft? In hoeverre vind daar op controle controle plaats bijv?

normaal geen controle dacht ik, heb al paar keer bij predatornutrition besteld en 1 keer bij jwsupplements en altijd binnen een goeie week geleverd na de betaling

Wat zijn de ervaringen met bestellen uit Engeland wat dat betreft? In hoeverre vind daar op controle controle plaats bijv?

In Engeland bestellenis is even veilig als in Nl of België bestellen. Normaalgezien geen controle of er moet een vermoeden zijn. Engeland is geen schengenland (wel EU) maar wel vrij verkeer van goederen tussen Engeland en EU. Personen niet. Daarom dat ze de schengenakkoorden niet ondertekend hebben.

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Wordt volgens mij zowiezo al lastig om er aan te komen, de enige site die ik kon is al een tijdje uit de lucht en dan vrees ik dat het die vent is waar jij het over had, en ergens anders heb ik trendflow eigelijk nog niet te koop zien staan...

Ik vind zijn site ook niet meer. Trendflow kun je via sommige AS dealers wel vinden maar dan moet je zo iemand kennen. Geen PB naar mij want ik ken er geen.

Ah ok ;)

Wat ik me dan wel afvraag.. hoe zit het dan met nolvadex/tamoxifen. Als je daarop googled, kom je op een aantal Nederlandse sites waar je het zo kan bestellen als je dat wilt. Zij het tegen een fikse prijs.. Het lijkt me toch niet echt dezelfde status hebben als een paracetamolletje? ;)

Ah ok ;)

Wat ik me dan wel afvraag.. hoe zit het dan met nolvadex/tamoxifen. Als je daarop googled, kom je op een aantal Nederlandse sites waar je het zo kan bestellen als je dat wilt. Zij het tegen een fikse prijs.. Het lijkt me toch niet echt dezelfde status hebben als een paracetamolletje? ;)

Er zijn veel sites die gewoon aas verkopen waar ook nolva te koop is. Ik zou het gewoon bij een bekende halen die Aas verkoopt. Nolva kun je normaal alleen op recept krijgen. Online apotheken verkopen dit dan ook niet aan je zonder recept.

Hey iedereen!
Na ingelezen te hebben twijfel ik tss epi (6w op 50-60 mg) of Triumphalis (4 w op 45 mg zoals aanbevolen). Welk van de 2 zouden jullie persoonlijk verkiezen?

triumphalis zou je wel kunen 6 weken doen ook denk ik, althans zo ben ik toch bezig met plannen, met epi gaan de meeste niet boven de 50mg las ik zo. zijn beide wel goeie beginner cycles, heb ook getwijfeld over de epi. de kans op haaruitval weerhield me ervan uiteindelijk.

Ik heb zojuist mijn epistane binnen gekregen via pivht-supplements.
Eveneens een perfecte webshop die ik iedereen aan kan raden.
Nu vroeg ik het volgende af...
Op korte termijn ga ik beginnen met een test-e kuur 500mg, zou epistane (40mg per dag voor 4 á 5 weken) ook goed kunnen dienen als een kickstart?

zou een pct nodig zijn als je enkel 15mg ostarine gebruikt bij de cut? ik lees overal tegenstrijdige meningen

Hey iedereen!
Na ingelezen te hebben twijfel ik tss epi (6w op 50-60 mg) of Triumphalis (4 w op 45 mg zoals aanbevolen). Welk van de 2 zouden jullie persoonlijk verkiezen?

Triumphalis sowieso op 6 weken pakken op 45-60mg.
Als je toch het geen aanhoud wat je zelf voorstelt dan zou de epi cycle de logische keus zijn.

Ik heb zojuist mijn epistane binnen gekregen via pivht-supplements.
Eveneens een perfecte webshop die ik iedereen aan kan raden.
Nu vroeg ik het volgende af...
Op korte termijn ga ik beginnen met een test-e kuur 500mg, zou epistane (40mg per dag voor 4 á 5 weken) ook goed kunnen dienen als een kickstart?

Ja kan prima als kick.

Iemand nog updates ivm triumphalis?

Terug
Naar boven