Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

genoeg om een echte pct te moeten doen?

Ik zou altijd een PCT doen. Al dan niet een lichte. Maar Ostarine heb ik zelf nooit gebruikt. Enkel wat onderzoekjes over gelezen dus meer als dit goedbedoelde advies kan ik niet geven.

Enige juiste antwoord is bloedwaardes meten na je kuur op het moment dat je PCT zou starten. 2 dagen later heb je de uitslag en trek dan je plan.

Ervaringen met IBE epistane?
En welke dosis?

Dinsdag bij powermyself 11oxo besteld, vandaag ontvangen :)! Aanrader!!

Powermyself, over 11oxo kan ik nog niet veel zeggen. Ik start mijn cycle pas over een week of 2. Alhoewel het wel begint te knagen om er gelijk aan te beginnen :roflol::o

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Heb vroeger echt 4 a 5 jaar geleden epistane gepakt, 4 weken 20/30/40/40, voelde er geen moer van. Alleen tijdens me pct werd ik sterker :roflol:

20/30 is ook te laag

welk merk?

Powermyself, over 11oxo kan ik nog niet veel zeggen. Ik start mijn cycle pas over een week of 2. Alhoewel het wel begint te knagen om er gelijk aan te beginnen :roflol::o

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Heb vroeger echt 4 a 5 jaar geleden epistane gepakt, 4 weken 20/30/40/40, voelde er geen moer van. Alleen tijdens me pct werd ik sterker :roflol:

Hoeveel mg 11oxo ga je nemen en voor hoelang? Neem je Nolva als nakuur of ga je niet boven de 300mg?

Iemand wel eens 900mg per dag genomen en kan je de gains dan inderdaad vergelijken met een epi/halo kuurtje of is dat bull?

als je tijdens een phkuur gaat bulken met een groter dan normaal kcal overschot, tussen de 750 en 1000, houd je dan dit overschot aan ook tijdens pct of zak je toch terug naar 500kcal overschot om vetopslag tegen te gaan maar toch de gains zoveel mogelijk te kunnen houden?

Hoeveel mg 11oxo ga je nemen en voor hoelang? Neem je Nolva als nakuur of ga je niet boven de 300mg?

Iemand wel eens 900mg per dag genomen en kan je de gains dan inderdaad vergelijken met een epi/halo kuurtje of is dat bull?

Ben gisteren begonnen, ben van plan 300mg per dag te nemen 4-6 weken. Doe het meer als recomp, wilde ermee cutten maar ik hou toch net iets te weinig massa over imo. Was al natty van 74 kilo naar 70 kilo gezakt bij 1.65

Zeker geen nolva als nakuur, kga otc. Ik kan wel een soort van minilogje hier bijhouden met wat updates dagelijks als mensen daar interesse in hebben?

Ben gisteren begonnen, ben van plan 300mg per dag te nemen 4-6 weken. Doe het meer als recomp, wilde ermee cutten maar ik hou toch net iets te weinig massa over imo. Was al natty van 74 kilo naar 70 kilo gezakt bij 1.65

Zeker geen nolva als nakuur, kga otc. Ik kan wel een soort van minilogje hier bijhouden met wat updates dagelijks als mensen daar interesse in hebben?

En waarom geen nakuur met nolva of clomid?

Het is hier niet bedoelt voor logs. Daar moet je zelf een topic voor aanmaken.

Afgelopen weekend XI-KT van Iron Legion ( 11-Ketotestosterone ) binnen gekregen in combinatie met Havoc ( Epistane ), hier zijn we vandaag mee begonnen. Benieuwd wat het gaat opleveren, al wel eens eerder Epistane solo gedaan, dit was een positieve ervaring :)

En waarom geen nakuur met nolva of clomid?

Het is hier niet bedoelt voor logs. Daar moet je zelf een topic voor aanmaken.
Wie zegt dat ik in dit topic een log wil bijhouden...? Ik zeg "hier" alsin hier op dbb.
Omdat nolva meer bijwerking heeft dan 300mg 11oxo sta ik niet te popelen om daarmee na te kuren.
Als je richting de 600 gaat wordt het aangeraden en bij alles boven de 900 is het een must.

Als ik echt een shutdown ervaar pak ik natuurlijk wel nolva erbij maar anders niet.

Wie zegt dat ik in dit topic een log wil bijhouden...? Ik zeg "hier" alsin hier op dbb.
Omdat nolva meer bijwerking heeft dan 300mg 11oxo sta ik niet te popelen om daarmee na te kuren.
Als je richting de 600 gaat wordt het aangeraden en bij alles boven de 900 is het een must.

Als ik echt een shutdown ervaar pak ik natuurlijk wel nolva erbij maar anders niet.

Rustig aan zeg, je hebt wel een kort lontje erdoor.
Vage shit dan dat het bij 600 wel moet, ik zou het niet zonder doen. Maar is jou keuze. (Ik lig er niet wakker van:p)

Rustig aan zeg, je hebt wel een kort lontje erdoor.
Vage shit dan dat het bij 600 wel moet, ik zou het niet zonder doen. Maar is jou keuze. (Ik lig er niet wakker van:p)
:roflol: no phrage. Ik hou wel goed in de gaten hoe ik me voel, bij dit soort dingen kan je beter het zekere voor het onzekere nemen.

Terug
Naar boven