Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Na een succesvole PH run vorig jaar, wil ik het dit jaar eens gaan proberen met Thriumphalis.
Ik twijfel alleen nog of ik deze solo ga nemen of mischien toch stacken met een niet gemethyleerde versie.
Zijn er mensen die deze al hebben gestacked met positieve resultaten?

Ik ga het niet als bulker gebruiken, maar wil wat meer droge massa proberen te winnen en me kracht weer een impuls geven.

Tr3st (trestolone) is nieuw en is niet 17a gemethyleerd, is voor energie, libido en extreme kracht en spiertoename, zou zelfs als "only" al goed werken. Het zou als Test moeten werken wat handig is als je zelf een shutdown hebt van de PH. Het is een afgeleide van Deca dus onderdrukt wel sterk maar je krijgt er wel een libido boost van wat je dus niet zou verwachten.

Klinkt allemaal erg goed maar ik heb er geen ervaring mee en ook over de gains kan ik erg weinig vinden en ik heb al aardig wat uurtjes forums zitten afstruinen, iemand hier al ervaring mee?

Klinkt inderdaad goed!
Iets wat een beetje als test werkt zou wel een mooie toevoeging zijn inderdaad. Ik ga ook nog wel even rondneuzen op internst.

Hoeveel mg 11oxo ga je nemen en voor hoelang? Neem je Nolva als nakuur of ga je niet boven de 300mg?

Iemand wel eens 900mg per dag genomen en kan je de gains dan inderdaad vergelijken met een epi/halo kuurtje of is dat bull?

Ik heb 11-oxo op 1g p.d. genomen, maar vond het eigenlijk maar weinig voorstellen. Imo is 11-oxo gewoon geld verspilling.

Iemand die mij kan vertellen of het voor een topical als XI-KT beter is als ik deze ook verdeel over 2x per dag. In de beschrijving melden ze om 1ml per dag te smeren,
echter zit ik nu op 1,5 ml per dag en deze doe ik in zn geheel smorgens. Zou het beter zijn om smorgens en savonds 0,75ml te smeren ?

Iemand die mij kan vertellen of het voor een topical als XI-KT beter is als ik deze ook verdeel over 2x per dag. In de beschrijving melden ze om 1ml per dag te smeren,
echter zit ik nu op 1,5 ml per dag en deze doe ik in zn geheel smorgens. Zou het beter zijn om smorgens en savonds 0,75ml te smeren ?
Hoelang gebruik je al? Hoe zijn de resultaten tot nu toe?

kan iemand mij meer informatie geven over 11 oxo? ik vind hier bitter weinig van,toch zeker in het nederlands. wat ik er uit opmaak is dit goed voor in de cut? wat zijn de mogelijke bijwerkingen? ik vind hier niets over..

Laatst bewerkt:
Heb ook eens wat gekocht bij jwsupplements, kom er niet meer aan toe om het te gebruiken. Heeft iemand hier nog belangstelling ? : 3x pro-epi, 1x pro-stano, 2x RC tamoxifen citrate 30ml. Exp datum is 09/2014 alles is ongeopend (gesealed).

Week 1 update 300mg 11oxo:
Ik merk een wat betere vasculariteit en een verhoogd libido, mijn biceps zijn ook wat gegroeid lijkt wel maar het is imo een beetje voorbarig om 11oxo de credit daarvoor te geven. Verder is mijn libidoiets hoger dan normaal.

So far so good dus, kga ff kijke hoe het erbij sta rond week 3, als het lekker gaat maak ik er 6/8 weken van op 400mg oid. Anders pak ik em in week 4 op 400mg en laat ik het daar bij.

weet iemand een goeie otc pct (ook al is het niet nodige bij deze dosering)?
Ik zat zelf te denken aan lean xtreme (heb ik nog liggen) + Erase, tropinol xp of DAA op 6 gram.

Ik ben aan het overwegen om voor de eerste keer een PH te nemen. Heb al veel gelezen over PH's en AAS. Eerst wilde ik Epi nemen maar nu ik veel over Epi heb gelezen heb ik gezien dat er veel mensen wel last hebben van haar verlies.
Ikzelf ben hier gevoelig aan, ben nu al een beetje kalend en in mijn familie is iedereen er wel vroeg bij. Is er iemand die mij iets anders kan aanraden? doel is wat droger komen te staan en mss zelfs wat te winnen. Nakuur zal Nolva worden.

Ik ben aan het overwegen om voor de eerste keer een PH te nemen. Heb al veel gelezen over PH's en AAS. Eerst wilde ik Epi nemen maar nu ik veel over Epi heb gelezen heb ik gezien dat er veel mensen wel last hebben van haar verlies.
Ikzelf ben hier gevoelig aan, ben nu al een beetje kalend en in mijn familie is iedereen er wel vroeg bij. Is er iemand die mij iets anders kan aanraden? doel is wat droger komen te staan en mss zelfs wat te winnen. Nakuur zal Nolva worden.

Nee, kuren zonder haarverlies wanneer je daar aanleg voor hebt is vrijwel onmogelijk. Wat ik je dus kan aanraden is een goed dieet, trainingsschema en cardio ;)

Week 1 update 300mg 11oxo:
Ik merk een wat betere vasculariteit en een verhoogd libido, mijn biceps zijn ook wat gegroeid lijkt wel maar het is imo een beetje voorbarig om 11oxo de credit daarvoor te geven. Verder is mijn libidoiets hoger dan normaal.

So far so good dus, kga ff kijke hoe het erbij sta rond week 3, als het lekker gaat maak ik er 6/8 weken van op 400mg oid. Anders pak ik em in week 4 op 400mg en laat ik het daar bij.

weet iemand een goeie otc pct (ook al is het niet nodige bij deze dosering)?
Ik zat zelf te denken aan lean xtreme (heb ik nog liggen) + Erase, tropinol xp of DAA op 6 gram.

Goed bezig kerel! Ik heb 11-OXO eens hoger gerund op 900 mg. dacht ik, en het vetverlies was echt te achterlijk voor woorden. Lean Xtreme staat goed bekend. Zou het zoals je zelf voorstelt met DAA, of de testbooster van XXL (Zie ook Cools´ zijn topic) pakken. Succes! :D

Triumphalis van Iron Legion blijkt een heel goede recomper te zijn, deze wordt ook mijn eerste ph, ik plan ermee te beginnen vanaf juni

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

ik begin ook steeds meer en meer goeie dingen te lezen over trest, maar om dit er nog bij te nemen bij de eerste kuur zou direct al teveel van het goeie zijn waarschijnlijk?

Nee, kuren zonder haarverlies wanneer je daar aanleg voor hebt is vrijwel onmogelijk. Wat ik je dus kan aanraden is een goed dieet, trainingsschema en cardio ;)

Ja dat dacht ik wel, maar de 1ne stof veroorzaakt meer haarverlies dan de andere toch?

Heeft er iemand ervaring met eca?

eca is gewoon efedrine-cafeïne-aspirine en valt niet onder de prohormonen bij mijn weten :)

oeps ok excuus:o

Ja dat dacht ik wel, maar de 1ne stof veroorzaakt meer haarverlies dan de andere toch?

Testosteron dat converteert naar het potentere DHT geeft daar meer kans op inderdaad. Maar alle AAS werken via dezelfde androgene receptor, dus voorkomen is onmogelijk ;) Accepteren en kuren, of niet kuren en je kaalheid langer uitstellen zijn de enige opties lijkt me.

Terug
Naar boven