- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
No hate
Al begonnen?
het is btw niet vincent 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja man, voel me echt vaag door die shit. Maar dat kan ook de ghb van gisteren zijn

Ja man, voel me echt vaag door die shit. Maar dat kan ook de ghb van gisteren zijn![]()
Nee, daar is het te vroeg voor. Ik verwacht ook geen monstergainzz, meer een recomp effect.
Nee, daar is het te vroeg voor. Ik verwacht ook geen monstergainzz, meer een recomp effect.

Doe wel een wekelijkse update dan ofso, of als er iets noemenswaardig te melden isIk ben benieuwd wat het je brengt, zou leuk zijn als je in 4 a 6 weken een kilo houdbare VVM pakt met dit spul zonder shutdown etc
Van mij mag je het resultaat hier posten in dit topic hoor!![]()

Voor mij vanwege het feit dat ik nu maar 30 - 40 dagen bezig ben om met me hormoon huishouding te k*tten i.p.v. 10 - 16 wekenen met PH's kan ik ook mijn doel bereiken.
Met superdrol en shit kan je wel meer pakken dan 1 a 1.5kg vvm broOk. En per PH kuur pak je zo'n 1 a 1.5kg vvm?
Met een winstrol only kuur 4 of 6 weken ben je ook niet veel langer bezig. PHs (veel) minder zwaar voor de lever ook lijkt me?
Ok. En per PH kuur pak je zo'n 1 a 1.5kg vvm?
Met een winstrol only kuur 4 of 6 weken ben je ook niet veel langer bezig. PHs (veel) minder zwaar voor de lever ook lijkt me?
). Aan de andere kant heb ik wel van kuurders die normaliter gewoon aan de AAS zitten gehoord dat je op superdrol echt snoeihard gaat, sides waren wel relatief erg.Met superdrol en shit kan je wel meer pakken dan 1 a 1.5kg vvm bro
Ja dit idee heb ik ook altijd gehad, neem dan gewoon orals (of inject gewoon als je toch bezig bent). Aan de andere kant heb ik wel van kuurders die normaliter gewoon aan de AAS zitten gehoord dat je op superdrol echt snoeihard gaat, sides waren wel relatief erg.
Yup, je moet cycle ook kort houden als je aan de superdrol gaat. Met 3 weken superdrol kan je al echt goeie gains maken. Mja de sides he...superdrol is gemethyleerd? Dat is toch heel erg zwaar voor de lever?
.Ok. En per PH kuur pak je zo'n 1 a 1.5kg vvm?
Jij hebt dus totaal geen krachtverlies ervaren rova?