MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nee, daar is het te vroeg voor. Ik verwacht ook geen monstergainzz, meer een recomp effect.

Ik ben benieuwd wat het je brengt, zou leuk zijn als je in 4 a 6 weken een kilo houdbare VVM pakt met dit spul zonder shutdown etc
Van mij mag je het resultaat hier posten in dit topic hoor!:D

Ik ben benieuwd wat het je brengt, zou leuk zijn als je in 4 a 6 weken een kilo houdbare VVM pakt met dit spul zonder shutdown etc
Van mij mag je het resultaat hier posten in dit topic hoor!:D
Doe wel een wekelijkse update dan ofso, of als er iets noemenswaardig te melden is :D

Na een succesvole PH run vorig jaar, wil ik het dit jaar eens gaan proberen met Thriumphalis.
Ik twijfel alleen nog of ik deze solo ga nemen of mischien toch stacken met een niet gemethyleerde versie.
Zijn er mensen die deze al hebben gestacked met positieve resultaten?

Ik ga het niet als bulker gebruiken, maar wil wat meer droge massa proberen te winnen en me kracht weer een impuls geven.

Hebben jullie niet een enorme dip na een PH(kwa kracht met name)?

Totaal geen last van gehad

Wat is voor jullie de voornaamste reden om voor PH te gaan ipv AAS?

Voor mij vanwege het feit dat ik nu maar 30 - 40 dagen bezig ben om met me hormoon huishouding te k*tten i.p.v. 10 - 16 weken :rolleyes: en met PH's kan ik ook mijn doel bereiken.

Voor mij vanwege het feit dat ik nu maar 30 - 40 dagen bezig ben om met me hormoon huishouding te k*tten i.p.v. 10 - 16 weken :rolleyes: en met PH's kan ik ook mijn doel bereiken.

Ok. En per PH kuur pak je zo'n 1 a 1.5kg vvm?
Met een winstrol only kuur 4 of 6 weken ben je ook niet veel langer bezig. PHs (veel) minder zwaar voor de lever ook lijkt me?

Met een winstrol only kuur 4 of 6 weken ben je ook niet veel langer bezig. PHs (veel) minder zwaar voor de lever ook lijkt me?

Ja dit idee heb ik ook altijd gehad, neem dan gewoon orals (of inject gewoon als je toch bezig bent :p). Aan de andere kant heb ik wel van kuurders die normaliter gewoon aan de AAS zitten gehoord dat je op superdrol echt snoeihard gaat, sides waren wel relatief erg.

Met superdrol en shit kan je wel meer pakken dan 1 a 1.5kg vvm bro

Ja dit idee heb ik ook altijd gehad, neem dan gewoon orals (of inject gewoon als je toch bezig bent :p). Aan de andere kant heb ik wel van kuurders die normaliter gewoon aan de AAS zitten gehoord dat je op superdrol echt snoeihard gaat, sides waren wel relatief erg.

superdrol is gemethyleerd? Dat is toch heel erg zwaar voor de lever?

In theorie wel ja. Het gaat uiteraard niet altijd fout, maar van superdrol lees ik toch relatief vaak slechte verhalen.

Mijn laatste keer was een stack die absoluut niet bestond uit de sterkste PH's, maar dit heeft me toch 3 kilo vvm opgebracht.

De meeste ervaringen met de wat betere PH's zijn toch een stuk positiever dan wat je bij winstrol kan verwachten.

De gemethyleerde versies zijn wel wat zwaarder voor de lever en er zitten wel een aantal uitschieters tussen zoals een aantal "drolletjes".. Hier zijn echter wel flinke gains mee te winnen.
Maar de andere kant van het verhaal is dat je lever hier dus maar een paar weken mee geconfronteerd wordt.

Als je gaat stacken neem je ook maar beter 1 gemethyleerde versie en dan de rest niet gemethyleerd.

Jij hebt dus totaal geen krachtverlies ervaren rova?

Terug
Naar boven