kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg je even niet?Efedrine kan, mits verstandig gebruik, toch geen kwaad?
Ik denk dat ik de triumphalis toch nog even laat voor wat het is. Ik ben nog niet genoeg overtuigd van deze PH, aangezien hij nog vrij nieuw is.
Nu zit ik toch met EPI in me gedachten of Halodrol. Deze zijn al langere tijd op de markt en hebben zich ondertussen wel bewezen. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Halodrol, omdat naar mijn idee er toch meer kwaaltjes naar voren kunnen komen bij EPI dan bij Halodrol. Wie heeft ervaring met deze 2 of kan mij de doorslag geven?
Deze wil ik gaan combineren met een niet gemethyleerde PH. Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe Tr3st (trestolone)

Triumphalis is een potenter hormoon, en gaf bij mij minder side´s dan epi of H-drol![]()
Triumphalis is sowieso beter dan h-drol.
Heb beide middelen gebruikt en qua sides was h-drol ook erger.
Daarnaast kost triumphalis geen drol als je het in de US besteld.
100mg is ook wel vrij hoog gedoseerd imo, op 75mg op wat backpumps na geen sides.
Zou jij nog een keer voor de Halo kiezen of toch voor een ander? Wat waren je gains van de Halo, als ik zo brutaal mag zijn?

Ben benieuwd!! ff paar vragen: Wat was je nakuur op 75mg en hoeveel weken gebruikte je halodrol? Heb je de dosering opgebouwd of vanaf dag 1 75mg?Erg brutaal idd, maar vooruit.
Is al een tijd geleden hoor, maar volgens mij 7/8kg gegained en 5 kg overgehouden.
Ik vind het heerlijk spul goeie pomp en krachttoename in de gym en echte sides had ik niet.
Heb er overdreven op gebulkt en kwam zelfs nog droger te staan.
Als je h-drol pakt, met lekker laag bf extreem hard gaan bulken, dat werkte iig bij mij.
Maar response is per persoon natuurlijk verschillend.
Heb hier ergens nog een post geplaatst met foto's van een gast van een ander forum die er ook flink op gegained had.
Zal vnv die post ff opzoeken.
Heb hem gereport, kan echt niet. Zo godsgruwelijk brutaal. De jeugd van tegenwoordig...goh wat ben jij brutaal zeg, dat je zoiets durft te vragen.