AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

kan iemand mij korte uitleg geven over 11 oxo. zie het vaker voorbij komen maar snap niks van wat het nu is

Google het zelf ff.
Het is een zwakke ph, die in lage dosis zorgt voor cortisol onderdrukking, waardoor het geschikt zou moeten zijn om mee te cutten.

Ik denk dat ik de triumphalis toch nog even laat voor wat het is. Ik ben nog niet genoeg overtuigd van deze PH, aangezien hij nog vrij nieuw is.
Nu zit ik toch met EPI in me gedachten of Halodrol. Deze zijn al langere tijd op de markt en hebben zich ondertussen wel bewezen. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Halodrol, omdat naar mijn idee er toch meer kwaaltjes naar voren kunnen komen bij EPI dan bij Halodrol. Wie heeft ervaring met deze 2 of kan mij de doorslag geven?

Deze wil ik gaan combineren met een niet gemethyleerde PH. Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe Tr3st (trestolone)

Ik denk dat ik de triumphalis toch nog even laat voor wat het is. Ik ben nog niet genoeg overtuigd van deze PH, aangezien hij nog vrij nieuw is.
Nu zit ik toch met EPI in me gedachten of Halodrol. Deze zijn al langere tijd op de markt en hebben zich ondertussen wel bewezen. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Halodrol, omdat naar mijn idee er toch meer kwaaltjes naar voren kunnen komen bij EPI dan bij Halodrol. Wie heeft ervaring met deze 2 of kan mij de doorslag geven?

Deze wil ik gaan combineren met een niet gemethyleerde PH. Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe Tr3st (trestolone)

Triumphalis is een potenter hormoon, en gaf bij mij minder side´s dan epi of H-drol ;)

die pct producten die ze op die sites verkopen zijn die nou even effectief als bijvoorbeeld nolvadex?

Nee natuurlijk niet.

Triumphalis is een potenter hormoon, en gaf bij mij minder side´s dan epi of H-drol ;)

En als we dan naar het kosten plaatje kijken. er zit gemiddeld zo'n 30 euro verschil tussen bijvoorbeeld Halo en Triumph. Is dit de moeite waard geweest voor jou? Ik wil het niet laten afhangen op centen hoor, laat dat duidelijk zijn maar ik ben gewoon nog niet overtuigd genoeg om voor de triumph te gaan. De meeste logs op internet zet ik mijn vraagtekens bij zeg maar..

Triumphalis is sowieso beter dan h-drol.
Heb beide middelen gebruikt en qua sides was h-drol ook erger.
Daarnaast kost triumphalis geen drol als je het in de US besteld.

kijk daar heb ik wat aan.. je hebt ze allebei gebruikt en kiest voor triumphalis.
Thanks voor je opheldering!

H-drol op 100mg zorgde bij mij voor een verhoogde bloeddruk dat resulteerde in hoofdpijn en druk op m'n slaap. Daarnaast had ik bij h-drol erg last van lethargie en hier had ik geen last van bij Triumphalis.
Moet als kanttekening wel zeggen dat ik in de toekomst geen orals meer ga gebruiken, aangezien ik me toch altijd beter voel als ik ze niet neem. Je doet je zelf ook een groot plezier als je er gewoon test naast zet.

100mg is ook wel vrij hoog gedoseerd imo, op 75mg op wat backpumps na geen sides.

haha 100mg is overkill, lees je overal
boven de 75 hoef je niet te gaan idd

goh wat ben jij brutaal zeg, dat je zoiets durft te vragen.

Zou jij nog een keer voor de Halo kiezen of toch voor een ander? Wat waren je gains van de Halo, als ik zo brutaal mag zijn?

Erg brutaal idd, maar vooruit. :p

Is al een tijd geleden hoor, maar volgens mij 7/8kg gegained en 5 kg overgehouden.
Ik vind het heerlijk spul goeie pomp en krachttoename in de gym en echte sides had ik niet.
Heb er overdreven op gebulkt en kwam zelfs nog droger te staan.

Als je h-drol pakt, met lekker laag bf extreem hard gaan bulken, dat werkte iig bij mij.
Maar response is per persoon natuurlijk verschillend.

Heb hier ergens nog een post geplaatst met foto's van een gast van een ander forum die er ook flink op gegained had.
Zal vnv die post ff opzoeken.

Erg brutaal idd, maar vooruit. :p

Is al een tijd geleden hoor, maar volgens mij 7/8kg gegained en 5 kg overgehouden.
Ik vind het heerlijk spul goeie pomp en krachttoename in de gym en echte sides had ik niet.
Heb er overdreven op gebulkt en kwam zelfs nog droger te staan.

Als je h-drol pakt, met lekker laag bf extreem hard gaan bulken, dat werkte iig bij mij.
Maar response is per persoon natuurlijk verschillend.

Heb hier ergens nog een post geplaatst met foto's van een gast van een ander forum die er ook flink op gegained had.
Zal vnv die post ff opzoeken.
Ben benieuwd!! ff paar vragen: Wat was je nakuur op 75mg en hoeveel weken gebruikte je halodrol? Heb je de dosering opgebouwd of vanaf dag 1 75mg?

hoe timen jullie de innames van triumphalis?

Terug
Naar boven