XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ook nolva pakken voor triumphalis? zoweiso wel safe alleen nolva is ook geen snoep natuurlijk..

lijkt me van wel gerrit.

Post van 3 jaar terug inmiddels:

20 lbs gain van een h-drol cycle, wat ie nog verloren is weet ik niet:
link naar log: http://www.prohormoneforum.com/cycle-logs-reviews/5377-frogs-hdrol-log.html
:eek::eek:
BeforeAfterFront.jpg

BeforeAfterBack.jpg

BeforeAfterSide.jpg

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Ben benieuwd!! ff paar vragen: Wat was je nakuur op 75mg en hoeveel weken gebruikte je halodrol? Heb je de dosering opgebouwd of vanaf dag 1 75mg?

Heb toen besloten niet na te kuren en had nergens last van, maar dit is wel aan te raden.
Had 2 potjes van de oude CEL en begon 1e week op 50mg volgens mij en de rest op 75mg gedaan, wat uitkomt op 6/7 weken denk ik.

''Supps'' die ik erbij gebruikte:
Multivit
Visolie
Glucosamine
Creatine

Post van 3 jaar terug inmiddels:

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Heb toen besloten niet na te kuren en had nergens last van, maar dit is wel aan te raden.
Had 2 potjes van de oude CEL en begon 1e week op 50mg volgens mij en de rest op 75mg gedaan, wat uitkomt op 6/7 weken denk ik.

''Supps'' die ik erbij gebruikte:
Multivit
Visolie
Glucosamine
Creatine

Holy shit, zieke gains, ga na me 11oxo cycle en nakuur+4 weken gelijk aan de h-drol xD

haha 100mg is overkill, lees je overal
boven de 75 hoef je niet te gaan idd

Lol lul niet. :p
Weet niet waar jij zoveel leest, maar toen ik h-drol nam was de algemene consenus dat 75mg zeer mild was met matige gains. 100mg zou volgens velen de sweetspot zijn en er waren velen die zelfs 125-150mg pakten.

Maar goed neem gewoon de hoeveelheid waar jij je lekker bij voelt. Uiteindelijk zal 75mg het vast ook wel doen. Persoonlijk zou ik niets eens meer tijd verspillen met zwakke ph's maar gewoon beginnen met echte AAS. Veel minder sides, betere gains en je voelt je ook nog eens top.

Lol lul niet. :p
Weet niet waar jij zoveel leest, maar toen ik h-drol nam was de algemene consenus dat 75mg zeer mild was met matige gains. 100mg zou volgens velen de sweetspot zijn en er waren velen die zelfs 125-150mg pakten.

Maar goed neem gewoon de hoeveelheid waar jij je lekker bij voelt. Uiteindelijk zal 75mg het vast ook wel doen. Persoonlijk zou ik niets eens meer tijd verspillen met zwakke ph's maar gewoon beginnen met echte AAS. Veel minder sides, betere gains en je voelt je ook nog eens top.
zelf weten, kzou het niet doen iig

H-drol op 100mg zorgde bij mij voor een verhoogde bloeddruk dat resulteerde in hoofdpijn en druk op m'n slaap. Daarnaast had ik bij h-drol erg last van lethargie en hier had ik geen last van bij Triumphalis.
Moet als kanttekening wel zeggen dat ik in de toekomst geen orals meer ga gebruiken, aangezien ik me toch altijd beter voel als ik ze niet neem. Je doet je zelf ook een groot plezier als je er gewoon test naast zet.

Ja erg herkenbaar, bloeddruk was echt verkloot op 100 mg. H-drol. Lethargie is ook erg herkenbaar. Ik deel daarnaast compleet je mening! Ik merk zelfs tijdens het gebruik van wat test-e dat orals gewoon slopend zijn voor je lichaam. Ik ga er in ieder geval niet lekker op, en besteed dan liever extra geld aan wat mast en/of meer test.

haha 100mg is overkill, lees je overal
boven de 75 hoef je niet te gaan idd

Ik vond 125 mg. toch wel de sweet-spot, en ervaarde niet meer side´s als op 75 mg. :) Per persoon verschillend natuurlijk.

Tr3st (trestolone) is nieuw en is niet 17a gemethyleerd, is voor energie, libido en extreme kracht en spiertoename, zou zelfs als "only" al goed werken. Het zou als Test moeten werken wat handig is als je zelf een shutdown hebt van de PH. Het is een afgeleide van Deca dus onderdrukt wel sterk maar je krijgt er wel een libido boost van wat je dus niet zou verwachten.

Klinkt allemaal erg goed maar ik heb er geen ervaring mee en ook over de gains kan ik erg weinig vinden en ik heb al aardig wat uurtjes forums zitten afstruinen, iemand hier al ervaring mee?

Het is ook redelijk nieuw op de markt. Je zult er niet veel over vinden nog. Heb 1 log gezien, meer niet.
Bij inname wel een AI aan te raden.

waarom niet gewoon echt spul gebruiken? test-e ging ik veel harder op dan hdrol en minder sides ook nog.

waarom niet gewoon echt spul gebruiken? test-e ging ik veel harder op dan hdrol en minder sides ook nog.
Wat waren je sides by hdrol en bij welke dosering?

11oxo update week 2:
Buikvet is iets verminderd. Mijn spieren zijn wat harder (vooral rug en traps) en ik oog overal iets voller.

Ben op zaterdag met 400mg begonnen voor de laatste 2 weken. Vandaag de eerste training, ging echt heerlijk, zieke pomp en vasculariteit (aders op me traps alles), veel energie:D

Wat waren je sides by hdrol en bij welke dosering?

11oxo update week 2:
Buikvet is iets verminderd. Mijn spieren zijn wat harder (vooral rug en traps) en ik oog overal iets voller.

Ben op zaterdag met 400mg begonnen voor de laatste 2 weken. Vandaag de eerste training, ging echt heerlijk, zieke pomp en vasculariteit (aders op me traps alles), veel energie:D

lijkt me leuk spulletje om bij de cut te gebruiken, heb je last van sides? en waar heb je het vandaan? smartpowders?

lijkt me leuk spulletje om bij de cut te gebruiken, heb je last van sides? en waar heb je het vandaan? smartpowders?
Nope geen sides. Zit er aan te denken om me cycle van 4 weken te verlengen met 2 weekjes op 500mg:o
http://www.powermyself.com/brawn-11-andro-11-oxo-11-sterone-100mg-x-90-tablets.html

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

Weet iemand of het uitmaakt als ik verder ga met een ander merk 11oxo?

Binnenkort begin ik aan epi/cyclesupp/nolva. Ik neem momenteel Extreme Test van XXL als nat test boost, verstandig te stoppen om met een redelijke basis te beginnen of juist niet?

Test booster is zinloos tijdens cycle.

Ja dat snap ik. Maar nu blijven nemen, zinvol/zinloos/geen kwaad?

Terug
Naar boven