MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Kan geen kwaad, tijdens cycle kan ook geen kwaad, maar is gewoon geld voorspelling.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Thanks! Heb toch maar hetzelfde merk gekocht...

Is natuurlijk ook het verstandigst. ;)
Rug ziet er goed uit @ laatst genomen foto topic!

Kan geen kwaad, tijdens cycle kan ook geen kwaad, maar is gewoon geld voorspelling.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Is natuurlijk ook het verstandigst. ;)
Rug ziet er goed uit @ laatst genomen foto topic!
Thx, na de cycle plaatst ik weer wat nieuwe fotos

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Waarom zou je het willen? Die kleine "boost" gaat echt geen verschil maken
Beter bewaren voor erna idd.

Wat doen jullie met de "restjes" die je over hebt na een cycle? Ik heb hier nog zo'n half potje epi staan omdat ik na bijna 5 weken wel genoeg had gehad... (lees: kwam wat zot in mijne kop ;-) ) en ik snurkte wat teveel naar 't gedacht van mijn partner...

Wat doen jullie met de "restjes" die je over hebt na een cycle? Ik heb hier nog zo'n half potje epi staan omdat ik na bijna 5 weken wel genoeg had gehad... (lees: kwam wat zot in mijne kop ;-) ) en ik snurkte wat teveel naar 't gedacht van mijn partner...

Bewaren voor de volgende cycle?

Opzet om binnenkort te beginnen met:

Epi 15/30/30/30
Furdrol 150/150/150/150
Cyclesupport

OTC PTC: Formeron, Reversitol (ja..nolva zou beter zijn....)

Daarnaast voor backpumps en de gewrichten:
Taurine
Potassium
Visolie
Glucosamine

Inpunt?

Opzet om binnenkort te beginnen met:

Epi 15/30/30/30
Furdrol 150/150/150/150
Cyclesupport

OTC PTC: Formeron, Reversitol (ja..nolva zou beter zijn....)

Daarnaast voor backpumps en de gewrichten:
Taurine
Potassium
Visolie
Glucosamine

Inpunt?

Je kan de epi gelijk starten op 30mg en ook nog opbouwen daarna.
Ik had nog maar hele kleine balletjes over na 3 weken epi. (zat toen op 40mg per dag)
Dit zegt wel echt iets over epi. Ik nam er vanaf week 3 hCG bij.
En je moet echt goed nakuren erna. Clomid of nolva

Het wordt hier steeds belachelijker....
Het hele topic staat vol met info over epi en dat je dit niet op 15mg moet nemen en toch blijven er mensen komen met van die belachelijke kuur voorstellen. Als je kuurt doe het dan goed of doe het niet. Als je bang bent voor sides of de mogelijke schade die je je lichaam aanbrengt, kuur dan gewoon niet.

Je kan de epi gelijk starten op 30mg en ook nog opbouwen daarna.
Ik had nog maar hele kleine balletjes over na 3 weken epi. (zat toen op 40mg per dag)
Dit zegt wel echt iets over epi. Ik nam er vanaf week 3 hCG bij.
En je moet echt goed nakuren erna. Clomid of nolva
Bedankt voor je info. Nolva kan ik tot op heden nog niet aan komen.

Het wordt hier steeds belachelijker....
Het hele topic staat vol met info over epi en dat je dit niet op 15mg moet nemen en toch blijven er mensen komen met van die belachelijke kuur voorstellen. Als je kuurt doe het dan goed of doe het niet. Als je bang bent voor sides of de mogelijke schade die je je lichaam aanbrengt, kuur dan gewoon niet.

Kerel, blijf in je panty, ik ben niet van gisteren. Dit is een bewuste keuze voor mij nav het lezen van veel topics op verschillende fora. Ik begrijp dat ik kan starten op 30.

Laatst bewerkt:
Had trouwens echt de raarste droom vannacht, dat ik gyno had en dat de gyno ineens daalde naar me balkzak waardoor ik 3 ballen had...

Dafuq did i just dream :roflol:

Heb je wel extra achter de hand?
4 weken op deze dosis gaat je niet veel brengen ben ik bang.

Terug
Naar boven