MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik vraag het toch maar even daar ik er geen eenduidig en onderbouwd antwoord op vinden kan.
Ik wilde geen pwo nemen met epi ivm:
Creatine->backpumps en pas weer nemen na cycle om het geheel op te vangen
NO->zou genoeg pomp ontstaan door epi

Klopt dit?
Ik nam namelijk 7 van de 10 trainingen een pwo.

Je zou gewoon een keer een pwo kunnen proberen tijdens je cycle toch?
Waarschijnlijk overpowered de epi, de pwo idd en zal je er niet veel van merken.
Ben persoonlijk wel een voorstander van creatine nemen tijdens cycle, al is hier maar heel weinig over te vinden, kwa onderzoek/wetenschap. GetXXL, jij nog nieuwe info hierover?
Dat je crea erna moet nemen om het geheel op te vangen is ook maar een fabeltje nergens op gebaseerd wat al heel lang wordt nagepraat.

ik had ook ergens eens gelezen dat prohormonen de opname van creatine ook zouden versterken, weet niet of dit echt klopt?
Geen idee meer waar ik dit gelezen had, ga nog eens zoeken

Mja oke. Los daarvan gaat het me ook om de bloeddruk die met een pwo icm epi weleens te hoog zou kunnen worden(?)

Goed, voordat de volgende string in iemands plasbuis blijft hangen, ik begin op 30 en ga epi stand alone:

Epi 30/30/30/30

Hoger ga ik niet en langer ook niet. Ik weet dat epi ergens in week 2/3 in kickt en ik zo niet het maximale er uit zal halen, maar ik doe het zo. Ik ga voor zo'n 3kg en zoals ik het lees moet dat haalbaar zijn.
Kcal inname ligt op 4500.

OTC PTC: Reversitol icm DAA/nat test booster (milde kuur van 4 weken moet/zou nolva niet nodig zijn....) en Formeron achter de hand voor evt gyno

Daarnaast voor backpumps en de gewrichten:
Taurine
Potassium
Visolie
Glucosamine
Creatine

PWO achterwege laten en bewaren voor PCT?

Meer input/aanvulling?

Ja. Waarom zou je jezelf onderdrukken voor weinig tot geen resultaat? Gaat echt geen zoden aan de dijk zetten deze lage dosering.

Lezen en (sporadisch) luisteren gebeurt sinds 2008. Maar bedankt voor je input.
Ik heb je posts gelezen en je hebt een net kuurtje gedaan. Mooi resultaat. Mijn kuur ga ik gewoon niet langer of hoger doen. De resultaten lopen wat uit een met 4w/30mg, maar ik vind het mooi voor mijn doel. Dit maakt het ook dat een otc ptc voldoende moet zijn ipv een serm. We gaan het mee maken en ik zal mijn bevindingen posten.

Hoezo maakt dat een OTC-PCT voldoende moet zijn? Leer mij ook hoe je met je eigen lichaam de toekomst in kan reizen om een bloedtest te doen! :D

Nope dat is bij Winstrol niet nodig.

Wellicht dat jij uit het verleden moet komen, en je kuuradviezen kunt baseren op info die in 2014 beschikbaar is. Winstrol onderdrukt gewoon ;)

Mja oke. Los daarvan gaat het me ook om de bloeddruk die met een pwo icm epi weleens te hoog zou kunnen worden(?)

Als je al symptomen hebt van een hoge bloeddruk beter niet idd.
Maar zou sowieso die pwo achterwegen laten, merk je toch weinig tot niks van als je on bent.
En als je echt energie nodig hebt, pak je een blikje redbull/monster oid, heb je gelijk taurine tegen backpumps.

En je had toch al een SERM liggen? Doe maar gewoon gebruiken dan.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

ik had ook ergens eens gelezen dat prohormonen de opname van creatine ook zouden versterken, weet niet of dit echt klopt?

Bedoel je deze:

http://needtobuildmuscle.com/bodybu...-money-or-wasting-your-steroids-find-out-now/

Maar zou sowieso die pwo achterwegen laten, merk je toch weinig tot niks van als je on bent.
En als je echt energie nodig hebt, pak je een blikje redbull/monster oid, heb je gelijk taurine tegen backpumps.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Bedoel je deze:

http://needtobuildmuscle.com/bodybu...-money-or-wasting-your-steroids-find-out-now/

Dus 10-15 gram per dag?

Bedoel je deze:

Nee heb die symptonen totaal niet hoor, meer de vraag als voorbehoud van enige problemen met de bloeddruk.

Je zou gewoon een keer een pwo kunnen proberen tijdens je cycle toch?
Waarschijnlijk overpowered de epi, de pwo idd en zal je er niet veel van merken.
Ben persoonlijk wel een voorstander van creatine nemen tijdens cycle, al is hier maar heel weinig over te vinden, kwa onderzoek/wetenschap. GetXXL, jij nog nieuwe info hierover?
Dat je crea erna moet nemen om het geheel op te vangen is ook maar een fabeltje nergens op gebaseerd wat al heel lang wordt nagepraat.
Creatine doet in principe z'n ding of je nu on of off bent, wel is het zo dat AAS hoogstwaarschijnlijk creatine synthese up-reguleren, waardoor suppletie mogelijk wat minder toevoegt.

Valt weinig aan te versterken. Opname vanuit het darmstelsel is vrijwel volledig, en reguliere doseringen (5 gr per dag) zijn al niet voldoende om transport van buiten naar binnen de cellen te verzadigen (daarom is een laadfase effectief).

11oxo 400mg 3 weeks in:

Gaat best lekker, ik merk wel dat ik wat vaker moe ben en dat ik zo nu en dan een beetje prikkelbaar ben (snel geïrriteerd).

De laatste 3 weken ga ik em op 500mg per dag pakken :)

Ik zou natuurlijk ook 2 weken op 600mg per dag kunnen gaan zitten, maar das wel gelijk de max die je kan pakken als je zonder SERM nakuurt...not sure if im pushing it :roflol:

waar heb je die gekocht, aangeraden dosering is 75 mg en jij neemt 400?

oh wacht even dan, and what about pct?

oh wacht even dan, and what about pct?
Mijn pct? Lean xtreme voor cortisol control en daa om de test levels wat op te krikken, nolva alleen indien nodig.
Maar tot de 600mg kan je wegkomen met een OTC pct, tot de 300 hoef je niet eens een pct te doen...

en wat zijn de resultaten nu na 3 weken?

Zat op 50mg epi voor 5 weken.

Ik neem alleen een pre-work out als ik echt vroeg in ochtend moet trainen. Omdat ik een anders een klap energie mis omdat ik nog niet voldoende voeding heb kunnen eten.

Nam zaterdag ochtend en de zondag erna beide een pre workout (inclusief 1.3 dmaa) en zondag avond was mijn bloeddruk erg hoog. Allebij mijn neusgaten gingen ook bloeden. Toen nooit weer een pre work out genomen erbij.

Ik weet dat jij iets anders bedoeld. De mogelijkheid is er dus wel, maar denk niet dat dat met creatine zal gebeuren.
Je moet het gewoon testen, dan merk je het van zelf. ( je zal er echt niet dood door gaan mocht hij 1x te hoog wezen)

Laatst bewerkt:

Ik neem alleen een pre-work out als ik echt vroeg in ochtend moet trainen. Omdat ik een anders een klap energie mis omdat ik nog niet voldoende voeding heb kunnen eten.

Nam zaterdag ochtend en de zondag erna beide een pre workout (inclusief 1.3 dmaa) en zondag avond was mijn bloeddruk erg hoog. Allebij mijn neusgaten gingen ook bloeden. Toen nooit weer een pre work out genomen erbij.

Ik weet dat jij iets anders bedoeld. De mogelijkheid is er dus wel, maar denk niet dat dat met creatine zal gebeuren.
Je moet het gewoon testen, dan merk je het van zelf. ( je zal er echt niet dood door gaan mocht hij 1x te hoog wezen)

resultaten?

Week 1 zat ik op 40mg daarna over op 50mg. Werdt binnen 2 weken sterker. Ook echt sterk.

En kon er onwijs veel van eten, zat tegen de 5000kcal per dag.
Kwam jammer genoeg wel ook wat vet en vocht bij.
Was bijna 9kg zwaarder in 5 weken tijd. Daarna raakte ik 3kg kwijt: vocht en vet (ging weer schoner eten)
Heb die gewonnen 6kg altijd behouden.

Echt veel sterker dan winny voor 6 weken.
Daarom moet je ook zeker nakuren bij epistane. (Nolva of clomid)

Ah! Mooie ervaring! ;)
Ik ga het inderdaad mee maken. Zit nu op 3 dagen 30mg epi. Ben nu aan het trainen (ja met telefoon, f*ck de haters) en de pomp is ziek. Dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Wellicht dat ipv een pwo even losse caffeine caps neem. Kijk wel even. Tnx voor je ervaring. Mooi resultaat overigens!

Terug
Naar boven