Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Jawel. Heb voor iets meer dan 6 weken.
De meeste first cycles op epi zie ik toch veelal op 4 weken staan

Maar ik wacht tot ik concreet iemand spreek. In mijn kring is helaas niemand er mee bezig. Maar heb geen haast.

sarc.jpg

Het wordt hier steeds belachelijker....
Het hele topic staat vol met info over epi en dat je dit niet op 15mg moet nemen en toch blijven er mensen komen met van die belachelijke kuur voorstellen. Als je kuurt doe het dan goed of doe het niet. Als je bang bent voor sides of de mogelijke schade die je je lichaam aanbrengt, kuur dan gewoon niet.

inderdaad. 15mg waar is dat nu goed voor?

Goed, voordat de volgende string in iemands plasbuis blijft hangen, ik begin op 30 en ga epi stand alone:

Epi 30/30/30/30

Hoger ga ik niet en langer ook niet. Ik weet dat epi ergens in week 2/3 in kickt en ik zo niet het maximale er uit zal halen, maar ik doe het zo. Ik ga voor zo'n 3kg en zoals ik het lees moet dat haalbaar zijn.
Kcal inname ligt op 4500.

OTC PTC: Reversitol icm DAA/nat test booster (milde kuur van 4 weken moet/zou nolva niet nodig zijn....) en Formeron achter de hand voor evt gyno

Daarnaast voor backpumps en de gewrichten:
Taurine
Potassium
Visolie
Glucosamine
Creatine

PWO achterwege laten en bewaren voor PCT?

Meer input/aanvulling?

Laatst bewerkt:
Mijn input:

6 weken minimaal 40 mg en beter lezen en luisteren naar adviezen.

Serm!

Ik ben net klaar met epi en PCT (nolva) en heb 4.5kg weten te winnen. Mijn cycle was 40/40/50/50/50/50 met wat dagelijkse uitschieters tot 70 mg. Persoonlijk liever 60 mg dan 40 mg. Op 60 mg ben ik net een kern fusie die ijzer laat smelten :) Week 5 pas wat pijn in mijn knieen.

Serm! Serm Serm!

Lezen en (sporadisch) luisteren gebeurt sinds 2008. Maar bedankt voor je input.
Ik heb je posts gelezen en je hebt een net kuurtje gedaan. Mooi resultaat. Mijn kuur ga ik gewoon niet langer of hoger doen. De resultaten lopen wat uit een met 4w/30mg, maar ik vind het mooi voor mijn doel. Dit maakt het ook dat een otc ptc voldoende moet zijn ipv een serm. We gaan het mee maken en ik zal mijn bevindingen posten.

Er worden toch wel meer van deze 30mg kuurtjes gedaan hoor als je een beetje rond leest. Je leest ze minder dan de overdreven 60-70mg kuurtjes, maar goed. Ik zou als 30+er ook eerder voor een milde variant kiezen aangezien het toch al sneller zal werken dan bij iemand van 25.

En wat is er toch mis met een Serm? Het kost geen drol en doet wat het moet doen.
Als je een roid neemt en het werkt betekend dat dat iets in je lichaam minder gaat werken.
Hoe sneller dat wat niet werkt weer werkt na je roid kuur des te beter voor je gains.

En natuurlijk moet iedereen maar voor zich zelf uitmaken wat en hoe :D

Fijn weekend!

Lezen en (sporadisch) luisteren gebeurt sinds 2008. Maar bedankt voor je input.
Ik heb je posts gelezen en je hebt een net kuurtje gedaan. Mooi resultaat. Mijn kuur ga ik gewoon niet langer of hoger doen. De resultaten lopen wat uit een met 4w/30mg, maar ik vind het mooi voor mijn doel. Dit maakt het ook dat een otc ptc voldoende moet zijn ipv een serm. We gaan het mee maken en ik zal mijn bevindingen posten.

Mijn advies is om voor 6 weken Winny te pakken op 50mg. Daar win je tussen de 3 a 4 kg mee.
Is een veel fijnere steriods dan Epistane. (nakuur is niet nodig na Winny, echter heb je bij Epistane een nakuur nodig)

geen nakuur 6 weken op 50mg?

Zoek dat zelf maar uit.

Ik raad het ts aan omdat hij blijkbaar geen nakuur wilt nemen. Winny voldoet aan wat hij wil.

Ga richting huis en weekend houden, heb geen tijd om neer te zetten waarom een nakuur bij winny niet nodig is. Heel het forum staat daar al mee vol.

Zoek dat zelf maar uit.

Ik raad het ts aan omdat hij blijkbaar geen nakuur wilt nemen. Winny voldoet aan wat hij wil.

Ga richting huis en weekend houden, heb geen tijd om neer te zetten waarom een nakuur bij winny niet nodig is. Heel het forum staat daar al mee vol.

Winstrol aromatiseert niet volgens jou?

Je komt hier adviezen geven, zonder onderbouwing.

Zoek dat zelf maar uit.

Ben er ook wel benieuwd naar anders.

Zoek dat zelf maar uit.

Waar staat dat ik (niet de TS) geen ptc zou willen? Ik kies gewoon voor deze weg. Heb inmiddels Nolva staan, maar ga die echt pas nemen als dat nodig is. Tal van logs/ervaringen wijzen uit dat een OTC ptc prima is met 4wk/30mg epi.

Er zijn inderdaad mensen die geen ptc hebben gedaan met winny en prima resultaten hebben zonder sides.
Echter wordt doorgaans toch een (otc) ptc geadviseerd.

Waar staat dat ik (niet de TS) geen ptc zou willen? Ik kies gewoon voor deze weg. Heb inmiddels Nolva staan, maar ga die echt pas nemen als dat nodig is. Tal van logs/ervaringen wijzen uit dat een OTC ptc prima is met 4wk/30mg epi.

Er zijn inderdaad mensen die geen ptc hebben gedaan met winny en prima resultaten hebben zonder sides.
Echter wordt doorgaans toch een (otc) ptc geadviseerd.

Epi en winny worden regelmatig gedaan zonder nakuur, hier zit ook wel een reden achter, maar 88ja mag dit mooi onderbouwen omdat hij alles zo goed weet.

Vooral dit vind ik interessant:

(nakuur is niet nodig na Winny, echter heb je bij Epistane een nakuur nodig)

Terug
Naar boven