AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ah! Mooie ervaring! ;)
Ik ga het inderdaad mee maken. Zit nu op 3 dagen 30mg epi. Ben nu aan het trainen (ja met telefoon, f*ck de haters) en de pomp is ziek. Dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Wellicht dat ipv een pwo even losse caffeine caps neem. Kijk wel even. Tnx voor je ervaring. Mooi resultaat overigens!

koffie ;)

Bijna een week 30mg epi achter de rug. Voel me opgewekt overdag en tijdens de training is de pomp echt enorm. Soms irritant. Maar de ervaring in de eerste week is in ieder geval goed.
Het enige waar ik wel last van heb, is een opgezette buik. Schijnen her en der meer mensen last van te hebben. Gelukkig werkt Rennie deflatine hier prima tegen.
Vanaf zaterdag schop ik het aantal mg toch naar 40mg. De meeste kuren welke na de pct nog een aanzienlijk aantal kg hebben achter gelaten, waren op 40mg. Logisch, alhoewel de resultaten op 30mg absoluut ook noemenswaardig zijn.

wat zijn de resultaten op 30 mg dan?

Absoluut noemenswaardig, dat staat er toch?

Die ervaar ik nog niet echt. De meesten voelen epi ook echt pas in kicken in de tweede week. Dus daar kan ik volgende week pas wat over zeggen

Edit: vergeten te melden. Epi zorgt er bij mij ook voor dat ik wat korter van adem ben tijdens cardio. Dit is een regelmatig voorkomend bijverschijnsel

Laatst bewerkt:
Meer mensen die zweetbultjes hebben ervaren met het gebruik van epi? Ik zweet me snachts de t*fus en merk nu dat ik wat zweetbultjes op m'n armen heb. Dat wat ik normaal alleen met een tijd aan hete zomerdagen heb.

Zweetbultjes? nope.. maar snachts ernstig zweten komt wel vaker voor bij deze middelen he.
Hoe verloopt je kuur verder? welke week zit je nu?

Oke, die gebruikers ervaring was ik nog niet tegen gekomen. Maargoed, ik drink nu ook flink meer om de backpumps ook zoveel mogelijk te beperken.

De kuur verloopt verder goed. Morgen maar eens op de weegschaal staan. Dan ben ik 1,5 week verder.
Merk nu dat de kracht wat toe neemt. Maar dat kunnen ook gewoon twee goede trainings dagen zijn geweest natuurlijk.

Meer mensen die zweetbultjes hebben ervaren met het gebruik van epi? Ik zweet me snachts de t*fus en merk nu dat ik wat zweetbultjes op m'n armen heb. Dat wat ik normaal alleen met een tijd aan hete zomerdagen heb.

Warmte blaasjes bedoel je.

Ik krijg dat van clen en als ik veel in de warmte ben.
Gaat vanzelf weer weg, of er is ook een homopatchie middel voor, (weet de naam niet meer) maar ik hou niet van die rommel, slik dat dus niet.

Die ervaar ik nog niet echt. De meesten voelen epi ook echt pas in kicken in de tweede week. Dus daar kan ik volgende week pas wat over zeggen

Edit: vergeten te melden. Epi zorgt er bij mij ook voor dat ik wat korter van adem ben tijdens cardio. Dit is een regelmatig voorkomend bijverschijnsel

Dat is een hoge bloeddruk verschijnsel...

Dat is een hoge bloeddruk verschijnsel...
Yup. Hou het in de gaten. Laatste 2 dagen valt het namelijk weer erg mee. Morgen even de bloeddruk meten.
Warmte blaasjes bedoel je.

Ik krijg dat van clen en als ik veel in de warmte ben.
Gaat vanzelf weer weg, of er is ook een homopatchie middel voor, (weet de naam niet meer) maar ik hou niet van die rommel, slik dat dus niet.
Wel clen, maar geen "rommel" slikken? ;) Maar heb er zelf ook niets mee hoor. Vaak weggegooid geld.

Bedankt Gingerbreadman voor de updates.
Ik denk al een tijdje aan epi om als eerste 'kuur' te pakken. Jouw updates geven een betrouwbaardere kijk op epi, dan menig Amerikaans/UK board. Ben benieuwd hoe het je verder af gaat, succes in ieder geval!

epistane word overal aangeraden.

Vandaag maar eens op de Weegschaal gestaan. Was positief verrast. Van 87,9 naar 89,8 gegaan.
Merk wel dat de droogheid op de gewrichten die epistane creëert wat meer aanwezig is. Gelukkig is dat wel prima te doen. Ik slik gluc/chon/msm.
Erg tevreden tot op heden.

Vandaag maar eens op de Weegschaal gestaan. Was positief verrast. Van 87,9 naar 89,8 gegaan.
Merk wel dat de droogheid op de gewrichten die epistane creëert wat meer aanwezig is. Gelukkig is dat wel prima te doen. Ik slik gluc/chon/msm.
Erg tevreden tot op heden.

Waarom geen visolie?

Staat een paar pagina's terug. Maar al had ik het niet genomen, absoluut een goede tip voor epi gebruikers. :thumb:

Terug
Naar boven