AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Staat een paar pagina's terug. Maar al had ik het niet genomen, absoluut een goede tip voor epi gebruikers.

Ik hou als enige visolie achter de hand. Zodra ik last krijg zoals bij epi of winny neem ik het en dan is het met een weekje weer goed. (blijf het dan tot het einde slikken) Die andere onzinnige supplementen heb ik echt niet nodig. (vind dat maar geld verspilling)

Ik merk wezenlijk verschil bij het gebruik van de glucosamine/chondroitine/msm supplementie. Dat nam ik al voor het gebruik van epi. De momenten dat ik dat niet gebruik, heb ik bij flinke belasting, na twee weken last van m'n schouder.
Zo zie je maar weer hoe een ieder ergens op reageert.
De visolie heb ik er nu als aanvulling bij. Top dat dit voor jou voldoende is. Scheelt weer knaken!

Ik merk wezenlijk verschil bij het gebruik van de glucosamine/chondroitine/msm supplementie. Dat nam ik al voor het gebruik van epi. De momenten dat ik dat niet gebruik, heb ik bij flinke belasting, na twee weken last van m'n schouder.
Zo zie je maar weer hoe een ieder ergens op reageert.
De visolie heb ik er nu als aanvulling bij. Top dat dit voor jou voldoende is. Scheelt weer knaken!

ja ik heb in het normale leven gelukkig geen last van droge gewrichten. Kan mij goed voorstellen dat je meer nodig heb als je hier wel last van hebt.

Wil een Epistane kuur gaan doen.
Heb begrepen dat 6 weken op 40 mg per dag zitten het beste is.
Als nakuur zou enkel Nolvadex voldoende zijn?
En cycle support is weggegooid geld?

Klopt dit allemaal?

Over 2 weken ga ik weer een poging doen, heb de spullen nog liggen en zijn nog niet over datum.

Nu dacht ik aan de hand van me vorige ervaring de meidoorn 2 weken, vanaf nu dus, te front loaden en MSM ook vanaf nu te front loaden.

Voor de rest ga ik me hieraan houden.

Glucosamine heb ik gelukkig nog liggen

Ik dacht dus,

Week 1 t/m 6
40 mg EPI (heb totaal 180 caps 10 mg per stuk)

800 mg Pro stano (op jou advies, heb 2 potjes besteld, met 100x200mg per pot)

3600 mg (3 Caps) Triple Omega 3-6-9 (neem normaal off cycle 2 per dag)

Glucosamine 1200 mg per Cap, zal dan 3 per dag gaan nemen ?!

1130 mg Meidoorn (2 Caps)

Mega B-50 tablet (neem nu off cycle 1 per dag) Denk dan tijdens de cycle 2 per dag te nemen ?!

3 Caps Detox - One XXL Nutrition per dag

Week 7 t/m 10

Nolva 20-20-20-20

Tribulus Testo Booster XXL Nutrition

Creatine Mono

En dan heb ik ook nog een potje (90 Caps) van NOW Liver Detoxifier & Regenerator, maar zal ik die na week 6 al nemen of zal ik die pas na week 10 nemen ?

Iemand nog tips aangezien deze post al ruim een jaar oud is.

Heb ook nog een pot Vitamine B staan in poeder vorm, maar dat was echt smerig om te nemen, mischien lege caps bestellen en ze dan te vullen, ff kijken wat is wat.

Wil een Epistane kuur gaan doen.
Heb begrepen dat 6 weken op 40 mg per dag zitten het beste is.
Als nakuur zou enkel Nolvadex voldoende zijn?
En cycle support is weggegooid geld?

Klopt dit allemaal?

Ja nolva is goed. of je kan voor clomid kiezen.
Ik nam 12 dagen clomid op 50mg per dag: ging prima.
Nolva op 20 mg moet je langer nemen. (richting de 4 weken)

Heb affentoe wel last van epische moodswings bij 11oxo op 500mg. Er hoeft soms maar 1 ding k*t te gaan en mijn hele dag is verpest, volgende week laatste week op 600mg wordt nog leuk :roflol:

ff vraag over dat 11 oxo, het is niet 17 gemetnogwat.. dus het is niet schadelijk voor de lever zover ik het dus begrijp. maar orals zijn over het algemeen altijd hepatoxic meen ik ooit te hebben gelezen. kan iemand bevestigen of dit dus in zekere zin schadelijk is voor je lever of valt dit mee?

Goed, vanmorgen wakker geworden met een fikse bloedneus. Ik had al vaker de laatste dagen dat er kleine stukjes bloed in m'n neus zaten en dat ik wakker werd met een drukkend gevoel in m'n hoofd. Dat icm de kort ademigheid af en toe, duidt toch wel op een verhoogde bloeddruk.
Straks even opmeten.
Vandaag komt in ieder geval hawtorn berry binnen welke ik er tegen zal slikken. Hopp dat dat effect heeft.

Goed, vanmorgen wakker geworden met een fikse bloedneus. Ik had al vaker de laatste dagen dat er kleine stukjes bloed in m'n neus zaten en dat ik wakker werd met een drukkend gevoel in m'n hoofd. Dat icm de kort ademigheid af en toe, duidt toch wel op een verhoogde bloeddruk.
Straks even opmeten.
Vandaag komt in ieder geval hawtorn berry binnen welke ik er tegen zal slikken. Hopp dat dat effect heeft.

Beter ga je naar de huisarts als je er zo'n last van heb. ik heb thuis neusspray staan dat zorgt dat de wondjes beter en sneller herstellen.

Beter ga je naar de huisarts als je er zo'n last van heb. ik heb thuis neusspray staan dat zorgt dat de wondjes beter en sneller herstellen.

Ja misschien wel verstandig. Zo eerst even opmeten.
Jij ook last van bloedneuzen?

Straks even opmeten.

Meidoorn is oa nu bij de Tuinen 2 halen 1 betalen.

Ik had het ook, maar dan bij me anus, beetje bloed bij ontlasting, klinkt stom/vies maar ik had daar last van en jicht in me teen.

Daarom ben ik nu die meidoorn aan het front loaden, hopen dat het werkt.

Suc6 iig met je neus.

Ja misschien wel verstandig. Zo eerst even opmeten.
Jij ook last van bloedneuzen?

In oktober vorig jaar deed ik Epistane only. had er toen wel wat meer last van. Kwam bij mij inderdaad door de verhoogde bloeddruk.

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Meidoorn is oa nu bij de Tuinen 2 halen 1 betalen.

Ik had het ook, maar dan bij me anus, beetje bloed bij ontlasting, klinkt stom/vies maar ik had daar last van en jicht in me teen.

Daarom ben ik nu die meidoorn aan het front loaden, hopen dat het werkt.

Suc6 iig met je neus.

Bedankt dat je dit deelt, ik moet zo gaan eten:(

Volgens onderzoek gaat meidoorn pas na 2 weken wat doen. ;)
Veel drinken gaat je misschien sneller helpen.

Nou bloeddruk op laten meten, viel mee, 131 om 80. Dus ietsjes verhoogd, maar niet bizar.

Heb zelf sowieso momenten dat mijn neus heel snel gaat bloeden, hoeft maar een tikje tegenaan te komen.
Misschien 3x per jaar ofzo, misschien heeft het met het weer te maken, weet het ook niet.

Edit: maar met je andere symptomen klinkt het idd wel als verhoogde bloeddruk.

Ik neem altijd asprine 100mg tegen hoge bloeddruk. Werkt en het houd je bloed ook dun wat ook handig kan zijn met nolva enzo. Asprine kost geen ruk en is genoeg onderzocht ivm bloeddruk verlaging. O je kunt het overal kopen :)

Terug
Naar boven