Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

hkan iemand me vertellen hoelang je epi kan bijhouden? ik heb dit al een paar maanden staan& zou pas in september kunnen beginnen door omstandigheden.. echter staat er geen datum op

hkan iemand me vertellen hoelang je epi kan bijhouden? ik heb dit al een paar maanden staan& zou pas in september kunnen beginnen door omstandigheden.. echter staat er geen datum op

Moet er wel opstaan hoor, anders moet je op de seal kijken van het potje onder de deksel.

Staat vaak op een stickertje aan de onderzijde. Die kan er wel eens vanaf vallen. Welk merk en type heb je? En wat is een paar maanden?

ik heb de sealing eraf gehaalt,maar op het dekseltje zelf,in de hals, nergens is iets te zien,ook geen vermelding op het etiket zelf. het is havoc van het merk rpn.
toch een 6 maand al in mijn bezit gok ik.

ik heb de sealing eraf gehaalt,maar op het dekseltje zelf,in de hals, nergens is iets te zien,ook geen vermelding op het etiket zelf. het is havoc van het merk rpn.
toch een 6 maand al in mijn bezit gok ik.

Ik heb ff bij me oude posts terug gekeken, ik had mijn Epi binnen gekregen op 18 Juli 2012 en het verloopt met 2 maandjes, maar daarin tegen is me Pro Stano nog ruim een half jaar goed, dus ik denk dat de jouwe nog wel goed zijn. Is natuurlijk geen garantie, maar een indicatie.

Ik heb nu nog potjes epi staan die goed zijn tot januari 2015. En wat ik mij kan herinneren blijven de meesten wel twee jaar goed voordat het een klein deel van de efficiëntie verliest.
Welk merk is het?

Laatst bewerkt:
welk merk heb jij dan gingerbread?

Ben toch voor de Halodrol gegaan i.p.v triumphalis.
Ik ga deze 6 weken draaien. De 1e en 2e week op 50 mg. en de laatste 4 weken op 100 mg. Heeft iemand hier wel eens hoger geprobeerd, laten we zeggen op 150 mg? Mischien dat ik dit de laatste week wil proberen of zullen de gains, de sides niet waard zijn..

Laatste weekie 11oxo op 600mg per dag, extra hard gaan dus!

Waar kan je momenteel nu het beste epi halen? Liefst met Paypal.

EPI 30/45/45/45/45/60

Nolva 20/20 (Mocht het nodig zijn)

paypal kan op elke engelse website de eerste 3 google resultaten volgens mij.

100% betrouwbaar geen twijfel over mogelijk.

predatornutrition 100% verified

volgens mij worden alle links verwijderd alleen officiële board sponsoren maar ik kan het ook mis hebben.

Ik heb nu nog potjes epi staan die goed zijn tot januari 2015. En wat ik mij kan herinneren blijven de meesten wel twee jaar goed voordat het een klein deel van de efficiëntie verliest.
Welk merk is het?
van rpn,zou ik kunnen wachten tot september,of draai ik hem toch nual?
nog 1 vraag: ik zie regelmatig dat mensen zeggen,hou nolva achter de hand voor als het nodig is.. maar als je het merkt dat je gyno krijgt,is het toch al te laat op dan nog nolva te pakken?

Terug
Naar boven