Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

mwah had die 100 euro miss beter besteed aan iets sterkers, maar het is niet slecht op zich
geen shutdown oid voor zover ik weet

Ik ken iemand die na een lange blessure gelijk aan de 11-oxo wil gaan om sneller terug op oud niveau te zijn. Wel maar op een dosering van 300 - 400 mg gedurende 4 weken. Verstandig of gewoon afraden?

welk merk heb jij dan gingerbread?
IBE en heb nog vital labs staan.

van rpn,zou ik kunnen wachten tot september,of draai ik hem toch nual?
nog 1 vraag: ik zie regelmatig dat mensen zeggen,hou nolva achter de hand voor als het nodig is.. maar als je het merkt dat je gyno krijgt,is het toch al te laat op dan nog nolva te pakken?

RPN Havoc neem ik aan? Ja ik heb uiteraard geen zicht op de werkelijke productie datum. Welke dosering wil je gaan doen?

Ik ken iemand die na een lange blessure gelijk aan de 11-oxo wil gaan om sneller terug op oud niveau te zijn. Wel maar op een dosering van 300 - 400 mg gedurende 4 weken. Verstandig of gewoon afraden?

4 weken is te kort man bij die dosering, daar kwam ik al heel snel achter...
Pak 500-600mg 4 a 6 weken en je gaat lekker :)

verkeerd topic gereageerd.

Ik lees al een tijd dit topic mee uit nieuwsgierigheid. Nu wil ik na de zomervakantie mijn eerste epistane cycle proberen. Mijn doel is met name om mijn bf% te verlagen en de eventuele bijkomende vvm is natuurlijk mooi meegenomen.
Ik snap dat het geen wondermiddel is, maar qua plateau en motivatie doet het mij goed denk ik.

Ik hen havoc rpn en denk aan het volgende:
week 1 t/m 4 Epistane (20 / 30 / 40 / 40)
week 5 t/m 8 Nolvadex (20 / 20 / 10 / 10) + creatine

2 vraagjes, ik doe nu al een tijd keto cycle dieet en eet onder mijn onderhoud. Werkt voor mij tot nu toe prima. Maar kan ik beter wel carbs eten met epistane en minimaal op onderhoud eten. Of moet ik keto laten vallen.

Daarnaast ik weet niet goed hoe ik aan nolvadex kom. Vind genoeg "vage" sites maar weet niet of het echt is. Is er een alternatief?

20/30 mg epi is te laag

beter gewoon 40

30mg epi is niet per definitie te laag. Zijn zat mensen die daar prima resultaten mee hebben geboekt.
Het effect van 40/50mg is alleen groter. De sides kunnen echter evenals groter zijn.

Tijdens een epi kuurtje kan je dan beter hoog in eiwitten of carbs zitten?

Epi kun je voor zowel de cut als bulk gebruiken. Daar zul je je Kcal inname dus op af moeten stemmen.
Maar dat heeft niet zo zeer iets met epi te maken.

Epi kun je voor zowel de cut als bulk gebruiken. Daar zul je je Kcal inname dus op af moeten stemmen.
Maar dat heeft niet zo zeer iets met epi te maken.

Dacht dat ik ooit eens iets gelezen had ivm bepaalde voedingsstoffen die moeilijker werden opgenomen door je lichaam. Vandaar mijn vraag...

Mijn lichaam deed betere dingen met veel eiwitten op Epistane. Als ik hoog in de kh ging zitten nam mijn bf toe. Ergens wel logisch natuurlijk. Ik at genoeg kh om me niet lam te voelen. At ik te weinig kh dan voelde dat niet lekker aan. Was dus even zoeken voor me. Ik had bere veel honger op epistane trouwens.

Ik ga binnenkort een DMZ cycle doen, ik ben benieuwd!

Mijn lichaam deed betere dingen met veel eiwitten op Epistane. Als ik hoog in de kh ging zitten nam mijn bf toe. Ergens wel logisch natuurlijk. Ik at genoeg kh om me niet lam te voelen. At ik te weinig kh dan voelde dat niet lekker aan. Was dus even zoeken voor me. Ik had bere veel honger op epistane trouwens.

Ik ga binnenkort een DMZ cycle doen, ik ben benieuwd!

Ga je loggen? Ben wel benieuwd?
Dat honger gevoel door epi deel ik inderdaad met je. Heerlijk!

Iemand suggesties voor niet-gemethyleerde (ivm lever) ph's?

Ga je loggen? Ben wel benieuwd?
Dat honger gevoel door epi deel ik inderdaad met je. Heerlijk!
Als ik mijn postcount optijd op 25 heb staan kan ik idd een log gaan bijhouden. Maar om nu allemaal onzin te posten schiet ook niet echt op. Nog een post of 11 te gaan denk ik.

Als ik mijn postcount optijd op 25 heb staan kan ik idd een log gaan bijhouden.
Ik volg dan in elk geval, zit in de zelfde leeftijdscategorie en denk er sterk aan om binnenkort ook eens ph te proberen.
Eerst nog ff mijn anavar kuurtje opgebruiken dat ik heb besteld, of zou dat te combineren zijn, anavar/epi?

wat heb jij allemaal op je cv staan qua prohormonen? en heb je ook "echte" aas gebruikt?
Ehm heb toen ik 19 was (das alweer 4 jaar geleden) in mijn zoektocht naar snelle gains epistane gebruikt op 20/30/30/40.
Dat haalde vrij weinig uit (k*t voeding enso), geen pct met nolva of cycle support op taurine na, wel een otc pct. Werd een stuk sterker van die OTC pct...:roflol: Verder niets, 11oxo was eigenlijk meer een veilige gateway naar "echte" aas want hierna gaat er sowieso test in oid. Maar het zou zomaar kunnen dat ik eerst nog halodrol pak.

Ik volg dan in elk geval, zit in de zelfde leeftijdscategorie en denk er sterk aan om binnenkort ook eens ph te proberen.
Eerst nog ff mijn anavar kuurtje opgebruiken dat ik heb besteld, of zou dat te combineren zijn, anavar/epi?
Geen idee hoe die combinatie zal zijn. En waarom zou je ze combineren? En wellicht meer een vraag voor de mannen in het AAS gedeelte van dit forum. Veel plezier iig met je Anavar en of Epi :D

Grappige aan epi was dat ik behoorlijk veel kracht toename had en dat daarvan niks weggegaan is na PCT.

Terug
Naar boven