ROVA
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
Was deze reactie op mijn post bedoeld?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mwah had die 100 euro miss beter besteed aan iets sterkers, maar het is niet slecht op zich
geen shutdown oid voor zover ik weet
IBE en heb nog vital labs staan.
van rpn,zou ik kunnen wachten tot september,of draai ik hem toch nual?
nog 1 vraag: ik zie regelmatig dat mensen zeggen,hou nolva achter de hand voor als het nodig is.. maar als je het merkt dat je gyno krijgt,is het toch al te laat op dan nog nolva te pakken?
Ik ken iemand die na een lange blessure gelijk aan de 11-oxo wil gaan om sneller terug op oud niveau te zijn. Wel maar op een dosering van 300 - 400 mg gedurende 4 weken. Verstandig of gewoon afraden?

4 weken is te kort man bij die dosering, daar kwam ik al heel snel achter...
Pak 500-600mg 4 a 6 weken en je gaat lekker![]()
Epi kun je voor zowel de cut als bulk gebruiken. Daar zul je je Kcal inname dus op af moeten stemmen.
Maar dat heeft niet zo zeer iets met epi te maken.
Mijn lichaam deed betere dingen met veel eiwitten op Epistane. Als ik hoog in de kh ging zitten nam mijn bf toe. Ergens wel logisch natuurlijk. Ik at genoeg kh om me niet lam te voelen. At ik te weinig kh dan voelde dat niet lekker aan. Was dus even zoeken voor me. Ik had bere veel honger op epistane trouwens.
Ik ga binnenkort een DMZ cycle doen, ik ben benieuwd!
Iemand suggesties voor niet-gemethyleerde (ivm lever) ph's?
Als ik mijn postcount optijd op 25 heb staan kan ik idd een log gaan bijhouden. Maar om nu allemaal onzin te posten schiet ook niet echt op. Nog een post of 11 te gaan denk ik.Ga je loggen? Ben wel benieuwd?
Dat honger gevoel door epi deel ik inderdaad met je. Heerlijk!
Ik volg dan in elk geval, zit in de zelfde leeftijdscategorie en denk er sterk aan om binnenkort ook eens ph te proberen.Als ik mijn postcount optijd op 25 heb staan kan ik idd een log gaan bijhouden.
Ehm heb toen ik 19 was (das alweer 4 jaar geleden) in mijn zoektocht naar snelle gains epistane gebruikt op 20/30/30/40.wat heb jij allemaal op je cv staan qua prohormonen? en heb je ook "echte" aas gebruikt?
Verder niets, 11oxo was eigenlijk meer een veilige gateway naar "echte" aas want hierna gaat er sowieso test in oid. Maar het zou zomaar kunnen dat ik eerst nog halodrol pak.Geen idee hoe die combinatie zal zijn. En waarom zou je ze combineren? En wellicht meer een vraag voor de mannen in het AAS gedeelte van dit forum. Veel plezier iig met je Anavar en of EpiIk volg dan in elk geval, zit in de zelfde leeftijdscategorie en denk er sterk aan om binnenkort ook eens ph te proberen.
Eerst nog ff mijn anavar kuurtje opgebruiken dat ik heb besteld, of zou dat te combineren zijn, anavar/epi?