XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Wat voor PCT had je?

Als ik mijn postcount optijd op 25 heb staan kan ik idd een log gaan bijhouden. Maar om nu allemaal onzin te posten schiet ook niet echt op. Nog een post of 11 te gaan denk ik.
Ach boeie. In het allerlei gedeelte kun je van alles posten. Niemand die hier aan een vorm van "status" doet door alleen maar zinnig te spreken. Maar ieder voor zich uiteraard en de gedachte er achter is natuurlijk goed.
Ben er in ieder geval benieuwd naar mocht je gaan loggen.

Tamoxifen 20-20-10-10

En weer een postje erbij .....

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Ach boeie. In het allerlei gedeelte kun je van alles posten. Niemand die hier aan een vorm van "status" doet door alleen maar zinnig te spreken. Maar ieder voor zich uiteraard en de gedachte er achter is natuurlijk goed.
Ben er in ieder geval benieuwd naar mocht je gaan loggen.

Ik kom wel bij die magische 25. Ik doe wel een log maken. Is altijd leuk als andere mee kijken. Er zijn vast ook nog andere topics waar ik wat kan posten. En als 1000 leden allemaal 25 onzin post hebben gemaakt dan zit je snel op 25000 onzin post. Helaas zijn er veel meer leden hier :)

Voor iedereen die er aan denkt om 11oxo te pakken, beter vanaf week 1 op 500 a 600 mg, trust me. Liever 600 dan 500.

Nice, dan ga ik aan de trenadrol ipv halodrol. Hoelang moet je eig off gaan na een milde ph cycle. Zelfde als bij roids? Dus time on + pct = time off

Ik denk toch dat trenadrol best zwaar is, ook al is het zogezegd "levervriendelijk". Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

Nice, dan ga ik aan de trenadrol ipv halodrol. Hoelang moet je eig off gaan na een milde ph cycle. Zelfde als bij roids? Dus time on + pct = time off

als het als tren 19 nor is zou herstel wat langer zijn denk ik, maar geen ervaring mee dus dunno for sure

misverstandje!
oh wacht ik had het over time off na een 11oxo cycle ;)

Daar twijfel ik nog over, maar het is een van mijn opties.

zou het overwegen, wil je niet aanraden om te gaan kuren of iets.
maar was zelf zeer tevreden toen ik ermee ben begonnen. had wel nooit oral of iets gedaan dus geen vergleijk martiaal

zou het overwegen, wil je niet aanraden om te gaan kuren of iets.
maar was zelf zeer tevreden toen ik ermee ben begonnen. had wel nooit oral of iets gedaan dus geen vergleijk martiaal
Ben je gewoon met de standaard 500mg test pw voor 12 weken begonnen?

Terug
Naar boven