- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee
Ach boeie. In het allerlei gedeelte kun je van alles posten. Niemand die hier aan een vorm van "status" doet door alleen maar zinnig te spreken. Maar ieder voor zich uiteraard en de gedachte er achter is natuurlijk goed.Als ik mijn postcount optijd op 25 heb staan kan ik idd een log gaan bijhouden. Maar om nu allemaal onzin te posten schiet ook niet echt op. Nog een post of 11 te gaan denk ik.
Tamoxifen 20-20-10-10
Ach boeie. In het allerlei gedeelte kun je van alles posten. Niemand die hier aan een vorm van "status" doet door alleen maar zinnig te spreken. Maar ieder voor zich uiteraard en de gedachte er achter is natuurlijk goed.
Ben er in ieder geval benieuwd naar mocht je gaan loggen.

Ik vind hier iets over trenadrol, bedoel je die? Dat zou een cycle van 4 weken zijn bv. 60/90/90/120?
http://www.predatornutrition.com/trenadrol-90-caps/
Nice, dan ga ik aan de trenadrol ipv halodrol. Hoelang moet je eig off gaan na een milde ph cycle. Zelfde als bij roids? Dus time on + pct = time off
Nice, dan ga ik aan de trenadrol ipv halodrol. Hoelang moet je eig off gaan na een milde ph cycle. Zelfde als bij roids? Dus time on + pct = time off
geen 19 nor iigals het als tren 19 nor is zou herstel wat langer zijn denk ik, maar geen ervaring mee dus dunno for sure
ja dat is trenadrol
11 oxo is geen 19 nor: 17-Hydroxyandrost-4-ene-3,11-dione

Ik denk dat ik gwoon 8-10 weken off ga en dan weer ga knallen

Ik denk dat ik gwoon 8-10 weken off ga en dan weer ga knallen![]()
Daar twijfel ik nog over, maar het is een van mijn opties.
Daar twijfel ik nog over, maar het is een van mijn opties.
Ben je gewoon met de standaard 500mg test pw voor 12 weken begonnen?zou het overwegen, wil je niet aanraden om te gaan kuren of iets.
maar was zelf zeer tevreden toen ik ermee ben begonnen. had wel nooit oral of iets gedaan dus geen vergleijk martiaal