AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Oppassen voor gyno he, weet niet of je een ai zoals aromasin of arimidex laat meelopen? Maar zou ik maar snel doen mocht je dat nog niet doen.

6-bromo maar aan dat andere spul kan ik zo aankomen dus geen probleem verder.

Ik moet zeggen dat deze combo voor mijn gevoel veel aan trenbolone moet denken. Heel sterk al, en veel (en succesvol!) flirten met vrouwen enz, heel vreemd maar leuke bijkomstigheid lol

Oh oke, hoop dat 6bromo sterk genoeg is wanneer het erop aan komt.

Ik hoop het ook.

Ik ben helaas een van die stommeriken die een dbol only cycle gedaan heft ooit 50mg per dag voor bijna 7 weken, had geen problemen verders.

Ik hoop het ook.

Ik ben helaas een van die stommeriken die een dbol only cycle gedaan heft ooit 50mg per dag voor bijna 7 weken, had geen problemen verders.

Hahaha heb dbol nooit geprobeerd en zal het wss nooit proberen. K neem wel msten of superdrol oid in plaats van dbol hahaha. Dat gearomatiseerd van dbol hoef k niet. Ben een bodybuilder geen powerPUFFgirl.

Ja op US board vergelijken ze het met een lichte tren met test eigenschappen. De inject zou echt de shit zijn :)

Ja op US board vergelijken ze het met een lichte tren met test eigenschappen. De inject zou echt de shit zijn :)

Ja eigenschappen van libido en feelgood ja. Maar de leaning out, kracht van tren icm de aromatisering van dbol en deca ofzo. Nja zal wss wel een revolutionair middel zijn om mensen sneller naar de top te kunnen brengen oid idk. Maar zelf ben k ook wel geïnteresseerd in desoxy testosteron. Schijnt de hardheid en droogte te hebben van masteron en primo en de slow steady gains ervan icm boldenon. Hadden we in nl maar de boldenon cypionate versie die je in de us boards vaker tegenkomt.

Blijkbaar is desoxy niet echt lijk masteron, zou zelf mentale bijwerkingen hebben (zoals tren,…) veel vergelijken het met een sterker bold maar totaal niets als mast of primo.

Hmm NJa dat is wat ik ervan maakte toen ik het las. Gort droge massa en langzaam inkicken ervan waardoor het beste op langere cycles gebruikt kan worden zoals bold.

Goede avond,
Ik ben nieuw hier op het forum qua posten, maar kijk hier al lang rond, al voor ik een account had hier ;)
Ondertussen train ik 4 jaar serieus, voeding en trainingsschema 5/6 dagen per week trainen.
Door mn werk ben ik af en toe wel beperkt in trainen en voeding (veel van huis), maar probeer dit altijd in de hand te houden.
Laatste tijd blijf ik echter hangen rond de 83/84kg met zo'n 12
Nou is via een collega mijn interesse gewekt in Steel crushers, dit is het PH, DMZ.
Na, volgens mij, veel zoeken hierover op het forum heb ik niet veel kunnen vinden hierover.
Graag zou ik hier wat tips en informatie over willen.
Het is 5mg per pil en word aangeraden om er 4 per dag te nemen, dus 20mg per dag.
Dit zou ik dan 6 weken willen doen
Wat ik gelezen heb hier, is dat dit volgens mij weinig is.
Als nakuur word veel nolvadex aangeraden voor PH en dan 20/20/10/10
En wat kunnen hier de eventuele bijwerkingen van zijn?
Help me aub ;)

vandaag begonnen met epistane op 30 mg. volgende week naar de 40. hebben er nog al last gehad van backpumps op dag 1,of zou ik dit me gewoon inbeelden(zit op 3 g taurine verdeeld)?
verder heb ik dus als nakuur nolvadex van genesis. ik heb niet echt niets gevonden tijdens mijn research dat in de nakuur een meerwaarde heeft,iemand toch nog een idee voor beter herstel?

Je hoort het niet veel maar veel sex hebben dat helpt, voor mij iig

vandaag begonnen met epistane op 30 mg. volgende week naar de 40. hebben er nog al last gehad van backpumps op dag 1,of zou ik dit me gewoon inbeelden(zit op 3 g taurine verdeeld)?
verder heb ik dus als nakuur nolvadex van genesis. ik heb niet echt niets gevonden tijdens mijn research dat in de nakuur een meerwaarde heeft,iemand toch nog een idee voor beter herstel?

Hoelang gebruik je de taurine al?
Duurt meestal wel even voordat het volledig zn werk doet.

En dan heb je wel een slechte research gedaan.. nakuur is cruciaal voor je herstel (en hoeveel kg je kan vasthouden)

vandaag begonnen met epistane op 30 mg. volgende week naar de 40. hebben er nog al last gehad van backpumps op dag 1,of zou ik dit me gewoon inbeelden(zit op 3 g taurine verdeeld)? verder heb ik dus als nakuur nolvadex van genesis. ik heb niet echt niets gevonden tijdens mijn research dat in de nakuur een meerwaarde heeft,iemand toch nog een idee voor beter herstel?

Ik deed 5 weken Epistane, aan het einde zat ik op 50mg.
Heb maximaal 10x een backpump gehad.
Ik zelf ben helemaal geen fan om veel supplementen te nemen. (zeker niet zonder dat je weet of het wel echt nodig is)

Bij Epistane moet je inderdaad nakuren: nolva of clomid zijn goed genoeg.
Na 3 weekjes waren mijn ballen op eens heel klein, daarom hCG geprikt.

Hoelang gebruik je de taurine al? Duurt meestal wel even voordat het volledig zn werk doet. En dan heb je wel een slechte research gedaan.. nakuur is cruciaal voor je herstel (en hoeveel kg je kan vasthouden)
hoezo slechte research? ik heb mijn nolva vanvoor ik de epi had,ik vraag alleen of er toch nog een extra sup is die een ECHTE meerwaarde bied in herstel,en niet die comerciele kruiden waarvan word beweert dat ze wonderen verichten. taurine ben ik gelijk beginnen nemen met de eerste pil epi,van gisteren dus.

Ik deed 5 weken Epistane, aan het einde zat ik op 50mg. Heb maximaal 10x een backpump gehad. Ik zelf ben helemaal geen fan om veel supplementen te nemen. (zeker niet zonder dat je weet of het wel echt nodig is) Bij Epistane moet je inderdaad nakuren: nolva of clomid zijn goed genoeg. Na 3 weekjes waren mijn ballen op eens heel klein, daarom hCG geprikt.

Wat waren je resultaten na die 5 weken? Enkel nolva genomen in de nakuur icm hcg vanaf week 3?

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

hoezo slechte research? ik heb mijn nolva vanvoor ik de epi had,ik vraag alleen of er toch nog een extra sup is die een ECHTE meerwaarde bied in herstel,en niet die comerciele kruiden waarvan word beweert dat ze wonderen verichten. taurine ben ik gelijk beginnen nemen met de eerste pil epi,van gisteren dus.

Ik zou zeker vitamine D nemen als je dit al niet nam :)

Wat waren je resultaten na die 5 weken? Enkel nolva genomen in de nakuur icm hcg vanaf week 3? ---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ---------- Ik zou zeker vitamine D nemen als je dit al niet nam :)
raad je vit d ook aan on cycle of vanaf nakuur? ivm extra leverbelasting.. hoewel dit met nolva ook is :)

Aangezien er vrijwel niets te vinden is over Ostarine (MK2866) zal hier af en toe mijn gebruikerservaring posten. Ik heb het van de grote prohormonen producent Olympus Labs dus niet van een nederlandse UG. Ostarine is geen prohormoon maar een SARM. Het staat bekend om zijn geringe bijwerkingen. Ik zit vandaag op dag 14 van 25mg (eerste 6 dagen 20mg). Mijn potje is voldoende voor 7 weken 25mg. Alhoewel een OTC voldoende zou moeten zijn ga ik toch Nolva nemen want ik geloof niet alles wat ze me daar vertellen. Ik eet op onderhoud (2400kcal waarvan 200gr eiwit, 200gr koolh, 90gr vet), Ostarine zou perfect zijn voor de recomp en een kuurtje zou 2 a 3 kilo schone spiermassa moeten opleveren met tevens een daling in vetpercentage. We zullen zien. Het is dus geen kuur voor de grote jongens maar gewoon voor een lekker sprongetje voorruit zonder al teveel sides Week 1 - lekkere pomp al aan het einde van de week, geen sides en goed gevoel, zin om te trainen Week 2 - pomp tijdens de training is flink toegenomen. Gedurende de dag ook wat pomp en dan voornamelijk in biceps en buikspieren. Zo te zien een tikkeltje minder buikvet en ik zit nog op hetzelfde gewicht. Geen sides, goed gevoel, zin om te trainen en een lichte krachttoename. Ik heb gelukkig geen testflu gehad waar ik gevoelig voor ben (krijg ik normaal al in de eerste 2 weken van winstrol en testosteron gel) Ik neem overigens ook al 7 weken Follidrone, voor de rest de gebruikelijke supps

De 7 weken zitten erop, vandaag aan de Nolva begonnen. Gewicht is 2 kilo hoger en vetpercentage is 1% minder. Dus toch een goede 2 a 3 kilo erbij wat overeenkomt met de US forums. Nu kijken wat er van overblijft uiteraard.
Geen last van sites gehad, in het begin wat moeilijker in slaap vallen en na een aantal weken was dat voorbij omdat ik overdag iets meer moe was, een ietsje lethargy wellicht maar zeker geen zombie gevoel. Overigens 7.5kg erbij op de 10 rep bench.

raad je vit d ook aan on cycle of vanaf nakuur? ivm extra leverbelasting.. hoewel dit met nolva ook is :)
Vit D zou ik sowieso altijd nemen (behalve in de zomer, dan is voldoende buitenkomen genoeg)
De 7 weken zitten erop, vandaag aan de Nolva begonnen. Gewicht is 2 kilo hoger en vetpercentage is 1% minder. Dus toch een goede 2 a 3 kilo erbij wat overeenkomt met de US forums. Nu kijken wat er van overblijft uiteraard. Geen last van sites gehad, in het begin wat moeilijker in slaap vallen en na een aantal weken was dat voorbij omdat ik overdag iets meer moe was, een ietsje lethargy wellicht maar zeker geen zombie gevoel. Overigens 7.5kg erbij op de 10 rep bench.
Wel een net resultaat vind ik :)

Zou het kunnen dat ik vocht vasthoud van epi? Ik kreeg namelijk een opmerking dat ik dikker in mijn gezocht lijk. Ik was aanhet denken dat dit misschien gewoon vocht kon zijn? Verder ben ik +- 3 kg aangekomen op 2 weken,veel meer als ik verwacht had . als het toch vet zou zijn, zou ik dan gewoon wat minder kunnen gaan eten en wat droger worden Door de epi, maar wel mijn gains vasthouden, of toch gewoon Door blijven eten?

Zou het kunnen dat ik vocht vasthoud van epi? Ik kreeg namelijk een opmerking dat ik dikker in mijn gezocht lijk. Ik was aanhet denken dat dit misschien gewoon vocht kon zijn? Verder ben ik +- 3 kg aangekomen op 2 weken,veel meer als ik verwacht had . als het toch vet zou zijn, zou ik dan gewoon wat minder kunnen gaan eten en wat droger worden Door de epi, maar wel mijn gains vasthouden, of toch gewoon Door blijven eten?

Ja ik had daar zelf ook last van.
Moet ook wel toegeven dat ik redelijk wat zout at.
Ik kwam 7kg aan in 5 weken tijd. Daarna raakte ik 3kg vocht kwijt.

Terug
Naar boven