Cru
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bezig met trendione kuur 90mg ed. (Tr3n - olympys labs)
Voel er na een week nog niet te veel van..
Wel 3 kg bijgekomen maar dit ging samen met eetschema (2.5 weken bezig)

Ja pas geleden.
Weet er iemand een betrouwbare uk site waar ge met paypal kunt betalen? want predator nutrition is down precies
Edit.. is Bodyconcious uk legit?
Ik heb 6 maanden geleden mijn eerst cycle gedaan. Het beviel me erg goed en heb nagenoeg geen sides ervaren. (opaanraden hier 5 weken lang 50mg ED epistane (Havoc) van Predator Nutrition gepakt. Met een PCT van 3 weken met 20/10/10 Nolva) Nu wil ik graag Trendione (tr3n/pro-tren) gaan proberen in de verhoudingen van 90-120mg ED voor 5 weken. Nu heb ik maar met moeite Nolva bemachtigd (laatste PCT met 20/10/10. Dit geeft mij nog een 15-tal tabs van 20mg Nolva) en kan na deze hypothestische cycle een PCT van 20/10/10 Nolva doen. (Niet sans alle extra andere supps natuurlijk) Zal ik daar met Trendione ook mee weg komen?

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------
Ostarine is populair de laatste tijd dacht ik
En even nog een vraag voor de kenners: wat vinden jullie van die transdermale ph's? Zit er hier heel wat potentieel in of heeft het geen nut? voorbeeldje: http://www.powermyself.com/dermatrest-by-olympus-labs-60ml.html
Hallo
Ik zou over een paar maand een cut kuur willen doen. Doel is zo droeg mogelijk staan,de eventuele kilo's aan spiermassa die erbij komen is bijzaak. Wel wil ik spiermassa behouden. Ik heb: 2 potjes triumphalis, 2 potjes epi,en ook nog 11 oxo. Wat ik ook nog heb is een eca-stack. Welke raden jullie aan als stack? Zelf had ik gedacht aan 8 weken 11 oxo,samen stacken met 5 weken epi, de 3 overige weken eca nemen bij de 11-oxo. Eten hoog in eiwit, maar wel op onderhoud,of eventueel daar net iets onder? Nakuur uiteraard met nolva.
Ik hoor het graag
Iemand die me hier in wil helpen?
Verder nog een vraag: 1 potje had ik of over en is havoc van Rpn. Nu had ik een 2de meebesteld en is van brawn nutrition (omdat die van rpn er niet meer waren). Nu lees ik hier over dat mensen direct gyno krijgen van Die van brawn nutrition.. zit hier enige vorm van waarheid in? En geld dit ook voor de 11 oxo, aangezien die ook van brawn nutrition is.