- Waardering
- 776
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heftig! Had het vooral van CEL niet verwacht. Die andere merken (op iForce na) zijn wel behoorlijk onbekend. Waarom als er een test is gaan ze niet IBE en HAVOC testen?
DHEA was DE hype 20 jaar geleden maar heb er qua effecten die voor een BB'er van belang zijn weinig baat bij gehad.Iemand hier die iets kan zeggen over de zwarte deksel / witte deksel discussie bij IBE epistane?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130476653
Klinkt niet goed. Ik zelf heb de zwarte deksel gehad. Daar merkte ik dus wel de pheraplex in. Daar waar epi niet zou moeten aromatiseren, had ik toch daadwerkelijk wel last van een lichte vorm van gyno. Zie nu de reden... Wellicht dan toch niet zo gek om voor Havoc, Olympus of VitaLabs te gaan.
Klinkt niet goed.
Ik zelf heb de zwarte deksel gehad. Daar merkte ik dus wel de pheraplex in. Daar waar epi niet zou moeten aromatiseren, had ik toch daadwerkelijk wel last van een lichte vorm van gyno. Zie nu de reden...
Wellicht dan toch niet zo gek om voor Havoc, Olympus of VitaLabs te gaan.
Olympus is ook niet echt te vertrouwen uit dit topic
http://www.prohormoneforum.com/inde...promoting-their-products-here-will-be-banned/
Iemand ondertussen al enige ervaring met de smeerbare (dermale) ph's zoals dermatrest en dermatren enz?![]()
Als ik het goed zie, is het een AI. Hoe heb je deze juist gebruikt?
Gewoon op www.orbitnutrition.com in de US daar hebben ze Stano van LGI. Ik heb geen ervaring met Stano maar wel met die site, pakketje had ik laatst al in 7 dagen binnen tewijl ik de goedkoopste zending had genomen. 2e pakketje is nu onderweg:-)
Ik lees hier overigens weinig over TUDCA, is toch ideaal om bij methyl orals te nemen? Olympus verkoopt het nu ook. Ik ga het samen met de mariadistel nemen.
iemand idee waar epistane het goedkoopst is? kwam uit bij jwsupplements 120x15mg voor 39 pond ma vind dit toch nog vrij prijzig
Dat kan dan niet IBE zijn maar een clone. Epistane is een merknaam eigenlijk exclusief gebruikt door IBE. IBE is 36 pond voor 90x10mg Dus jou prijs is heel goedkoop. Shop ken ik verder niet.
oh klopt idd, had dat ondertussen al ergens gelezen. de shop is wel betrouwbaar voor zover ik hier gelezen heb. meen dat er toch redelijk veel besteld hebben daar.
Nu twee weken verder met mijn epistane op 50mg per dag naast 250mg test e en wat deca. http://www.cheapuksupplements.com/catalogue/shop-by-category-male-support/ibe-epistane-90-capsule Het kan zeker geen phera zijn want dan had ik echt meer vocht gehad. Qua droogheid is dit als winny en niet zoals een dbol. Krachtgains zijn super, daar kan op oxy na geen AAS oral tegenop. Geen last van gewrichten, geen last van teveel pomp in mijn rug en geen last van prostaat wat ik bij winny wel heb. Lethargie had ik vorige epistane only kuur heel erg. Dat heb ik nu met test ernaast veeeeel minder.
---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------
Dat kan ik kom tegenwoordig veel vaker in de AAS sectie en minder in dit topic. Jaren terug was ik hier bijna elke dag aan het lezen en schrijven. Ken de shops van nu niet meer. Ken vooral cheapuksupplements en powermyself.