MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ja het verhoogd de opname capaciteit van de non methyl maar word er zelf niet warm van ofzo. Het idee om je elke ochtend in te smeren oid hahaha.

Dus alleenstaand gebruiken heeft het geen nut? Het moet echt gebruikt worden met een non-methyl?

Zou kunnen zijn dat er 4dhea in zit oid. Maar als je ripped wilt worden eerst natty cutten tot je beetje vissible Abs hebt en daarna 8 weken 11oxo op 800-1000mg icm test base. Test oid en desnoods trest. Neem er met trest wel een ai bij. Zou zelf voor test gaan als je toch een test base neemt En gedurende de laatste 6weken lekker stacken met triumphalis, epi, halo, dianadrol, mechabol etc.

Mocht je to h kiezen voor injectable neem dan prop met mast en 11oxo
Geld dit alleen voor de epi of ook voor de 11 oxo? Dus als dit het risico zou zijn kan ik ze beter niet gebruiken?

Mag ik mij even voorstellen ik ben Edwin en sinds 1 1/2 jaar intensief aan het trainen geslagen.
Ik gebruik supplementen en androgel 20mg per dag en haal daar een aardig resultaat mee.
Maar ik zou toch net even graag wat meer resultaat willen halen met een relatief mild en safe steroid.
Welk produkt zouden jullie mij als instapper kunnen adviseren en waar zou ik dit het beste kunnen bestellen?
Deze materie is helemaal nieuw voor mij en wat ik hier lees op deze site kan ik geen chocola van maken, vandaar dus dat ik mijn vraag bij jullie neer wil leggen. Alvast bedankt voor jullie advies!
Gr,
Edwin

Geld dit alleen voor de epi of ook voor de 11 oxo? Dus als dit het risico zou zijn kan ik ze beter niet gebruiken?

Ja ik had met brawn nutrition zelf best slechte resultaten. Nihil wel te verstaan. De prijs is zeker aantrekkelijk.... Ik kan er verder geen uitspraak over doen. Probeer het uit en xorg dat je alle spullen in huis heb mocht het fout gaan .

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Mag ik mij even voorstellen ik ben Edwin en sinds 1 1/2 jaar intensief aan het trainen geslagen.
Ik gebruik supplementen en androgel 20mg per dag en haal daar een aardig resultaat mee.
Maar ik zou toch net even graag wat meer resultaat willen halen met een relatief mild en safe steroid.
Welk produkt zouden jullie mij als instapper kunnen adviseren en waar zou ik dit het beste kunnen bestellen?
Deze materie is helemaal nieuw voor mij en wat ik hier lees op deze site kan ik geen chocola van maken, vandaar dus dat ik mijn vraag bij jullie neer wil leggen. Alvast bedankt voor jullie advies!
Gr,
Edwin

Resultaten gaan goed. Geen rede om iets te gebruiken toch. Op langer termijn zorgt dit voor steeds minder resultaten omdat je al zo snel alle 's hebt behaald. Mocht je toch iets willen proberen. Pmag, mechabol halodrol epistane, triumphalis, dianadrol en evt ostarine zijn mogelijkheden.

Jay bedankt voor je advies en als ik dit zou willen betstellen zonder het risiko troep te kopen waar kan ik dan het beste terecht of zijn dit dingen die niet op deze site mag worden gedeeld? Ik wil namelijk geen regels overtreden. Alvast bedankt! Edwin

Jay bedankt voor je advies en als ik dit zou willen betstellen zonder het risiko troep te kopen waar kan ik dan het beste terecht of zijn dit dingen die niet op deze site mag worden gedeeld? Ik wil namelijk geen regels overtreden. Alvast bedankt! Edwin

Powermyself

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Dus alleenstaand gebruiken heeft het geen nut? Het moet echt gebruikt worden met een non-methyl?

Nee een smeerbaar hormoon is een non methyl. Trenavar, trest, 11oxo zijn smeerbaar. Kun je solo gebruiken of stacken . Trest is uitzondering en is op de 7e ring gemethyleerd oid?

Ja ik had met brawn nutrition zelf best slechte resultaten. Nihil wel te verstaan. De prijs is zeker aantrekkelijk.... Ik kan er verder geen uitspraak over doen. Probeer het uit en xorg dat je alle spullen in huis heb mocht het fout gaan .

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Resultaten gaan goed. Geen rede om iets te gebruiken toch. Op langer termijn zorgt dit voor steeds minder resultaten omdat je al zo snel alle 's hebt behaald. Mocht je toch iets willen proberen. Pmag, mechabol halodrol epistane, triumphalis, dianadrol en evt ostarine zijn mogelijkheden.
wat raad je nog aan behalve nolvadex? Wel zonde, die 11 oxo alleen was al rond de 200 euro.

wat raad je nog aan behalve nolvadex? Wel zonde, die 11 oxo alleen was al rond de 200 euro.

Nolvadex is vaak niet eens nodig omdat je geen aromatiserende spullen gebruikt, clomid zou slimmer zijn, alhoewel de twee onderling vervangen kunnen worden maakt dat niks uit. Maar als antwoord op je vraag. Een van die twee zou genoeg moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

En mja, waarom producten gebruiken die duurkoop zijn als je ook goedkoop resultaten kunt behalen.

Nolvadex is vaak niet eens nodig omdat je geen aromatiserende spullen gebruikt, clomid zou slimmer zijn, alhoewel de twee onderling vervangen kunnen worden maakt dat niks uit. Maar als antwoord op je vraag. Een van die twee zou genoeg moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

En mja, waarom producten gebruiken die duurkoop zijn als je ook goedkoop resultaten kunt behalen.
doel je dan op andere aas gerelateerde producten of?
Zou jij de spullen links laten liggen ,ookal heb je ze liggen?

doel je dan op andere aas gerelateerde producten of?
Zou jij de spullen links laten liggen ,ookal heb je ze liggen?

Ligt eraan, als je al niet zeker bent van je spullen en er de kans is dat het dhea is wat kan aromatiseren dan zou ik je hier gwn op voorbereiden. Verwacht er dan niet teveel van. Mocht je goed willen gainen ga dan voor het echte werk en gebruik prohormonen om doelen te behalen icm test oid.

Tip: neem legit brands.

Powermyself ---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ---------- Nee een smeerbaar hormoon is een non methyl. Trenavar, trest, 11oxo zijn smeerbaar. Kun je solo gebruiken of stacken . Trest is uitzondering en is op de 7e ring gemethyleerd oid?

Heb je enig idee hoe zwaar het onderdrukt tov gewoon orale ph's?

Heb je enig idee hoe zwaar het onderdrukt tov gewoon orale ph's?

Nee gaan idee man. Maar ik weet wel dat omdat er minder nodig is om zijn werk te doen. Neem trestolone. 100mg oral is ter vergelijking even sterk als 50mg transdermal en wss even sterk als 15-30mg intramusculair.
Dus Zodra je de sweetspot gevonden heb dan zal deze even sterk onderdrukken als de oral versie. Dus om je vraag te beantwoorden deze zullen even zwaar onderdrukken.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Wat te doen; havoc bij mijn vertrouwde powermyself of epistane IBE via http://www.cheapuksupplements.com/catalogue/shop-by-category-male-support/ibe-epistane-90-capsule of evt epi IBE van een andere bron die jullie aanraden, suggesties?

Natuurlijk naast 250mg test e als basis.

Ik zou eens iets anders nemen dan epistane. Msten van celtic labs is een aanrader. Tel de caps en verdeel deze in twee delen oid en run de ene helft op 20mg en de andere helft op 30mg. Je gaat geen spijt krijgen.

Dat was mijn vraag niet, ik wil geen stof die lijkt op superdrol. Ik vond superdrol niet fijn, dan neem ik wel echte d-bol ik neem juist iets om echt mee te cutten en ik heb een hekel aan winstrol en anavar doet niet veel. Ik had hele goede ervaringen met epi van IBE jaren terug en wilde het als kickstart gebruiken en daarna meer te bulken en zwaardere middelen te gebruiken.

Graag terug naar mijn orginele vraag en niet weer andere stoffen, ik weet wat ik wil.

Dat was mijn vraag niet, ik wil geen stof die lijkt op superdrol. Ik vond superdrol niet fijn, dan neem ik wel echte d-bol ik neem juist iets om echt mee te cutten en ik heb een hekel aan winstrol en anavar doet niet veel. Ik had hele goede ervaringen met epi van IBE jaren terug en wilde het als kickstart gebruiken en daarna meer te bulken en zwaardere middelen te gebruiken.

Graag terug naar mijn orginele vraag en niet weer andere stoffen, ik weet wat ik wil.

Ik reageer niet goed op epi dus je zal je eigen keuze moeten maken.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Top bedankt ik ga even kijken en heb je toevallig ook ervaring met Strong Suppplement Shop?

Nee, alleen met powermyself. Grootste assortiment.

• Like
Waarderingen: Ymir
Ik reageer niet goed op epi dus je zal je eigen keuze moeten maken.

Hij vraagt het ook niet specifiek aan jou.

Ymer, IBE vond ik aardig. Persoonlijk reageerde ik wat beter op 2a3a van Vital labs. Daar had ik ook minder last van gevoelige tepels bij.
Havoc was de eerste die op de markt kwam met Epistane en wordt gezien als de grondlegger voor de huidige vorm van Epistane. Hierdoor zijn er heel veel logs over te vinden en zweren er veel bij Havoc.

IBE: 2,3a-epithio-17a-methyletioallocholan-17b-ol

2a3a: 2a,3a-epithio-17a-methyletioallocholanol

Havoc: 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol

Ze lijken allen op elkaar maar hebben net een iets andere moleculaire afronding.

Met geen van allen, maar ook niet als je die van Olympus bv zou nemen, zul je slecht geen. De een zal alleen een betere uitwerking op je hebben dan de ander.
Mijn advies, ga voor het geen wat past bij de dosering die jij wilt nemen. 2a3a en Havoc hebben bv 10mg per cap, waardoor je op 50mg kon gaan zitten, als je dat wilt. Anderen hebben 15 of 20 mg caps. Het zal uiteindelijk een eigen ervaring moeten gaan worden om te kijken hoe het zich uitwerkt. Als IBE prima werkte voor jou, gewoon weer IBE doen.

• Like
Waarderingen: Ymir
Hij vraagt het ook niet specifiek aan jou. Ymer, IBE vond ik aardig. Persoonlijk reageerde ik wat beter op 2a3a van Vital labs. Daar had ik ook minder last van gevoelige tepels bij..... Als IBE prima werkte voor jou, gewoon weer IBE doen.

Thnx, gevoelige tepels heb ik nooit en ik heb er al vele kuren opzitten. Test, tren, deca, mast.....alleen bij a-drol had ik iets van gevoelige tepels.

Ik wil weer eens epistane pakken omdat ik super ervaringen had mijn allereerste kuur en ik een kuur wil zonder vocht nu en eigenlijk ook wat vet kwijt wil. Ik reageer niet goed op anavar en winstrol weet ik uit ervaring. Ik denk dat ik idd bij IBE blijf want daar heb ik die goede ervaring mee. Ik veracht niet de resultaten zoals met mijn eerste kuur maar ben heel benieuwd naar epistane samen met test e.

Thnx, gevoelige tepels heb ik nooit en ik heb er al vele kuren opzitten. Test, tren, deca, mast.....alleen bij a-drol had ik iets van gevoelige tepels.

Ik wil weer eens epistane pakken omdat ik super ervaringen had mijn allereerste kuur en ik een kuur wil zonder vocht nu en eigenlijk ook wat vet kwijt wil. Ik reageer niet goed op anavar en winstrol weet ik uit ervaring. Ik denk dat ik idd bij IBE blijf want daar heb ik die goede ervaring mee. Ik veracht niet de resultaten zoals met mijn eerste kuur maar ben heel benieuwd naar epistane samen met test e.

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Goede combi in ieder geval.

Terug
Naar boven