XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Grappig...heb dezelfde besteld[emoji4] Ben ook reuze benieuwd. Merk je al iets?

Grappig, ik dacht dat ik de enige in NL was

Ik denk iets meer eetlust en wat meer dromen maar misschien verbeeld ik mezelf dat wel omdat ik dat er over heb gelezen. Ik ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen. Ik heb 2 potjes

Grappig, ik dacht dat ik de enige in NL was

Ik denk iets meer eetlust en wat meer dromen maar misschien verbeeld ik mezelf dat wel omdat ik dat er over heb gelezen. Ik ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen. Ik heb 2 potjes
Heb ook 2 potjes besteld. Ben benieuwd....

Geen gezwollen handen/voeten?

Heb ook 2 potjes besteld. Ben benieuwd.... Geen gezwollen handen/voeten?

Nee nog helemaal niets, ook geen tintelingen. Maar ik zit nu pas op dag 9 waarvan de eerste 5 dagen op 20mg, het zal wel wat tijd nodig hebben. Zodra ik echt iets merk laat ik je het weten.

Waarom heb jij eigenlijk voor deze nieuwe caps gekozen en niet voor de liquids waar wel al reviews voor zijn? Ken je DNA of omdat deze makkelijker in de UK te bestellen zijn?

Nee nog helemaal niets, ook geen tintelingen. Maar ik zit nu pas op dag 9 waarvan de eerste 5 dagen op 20mg, het zal wel wat tijd nodig hebben. Zodra ik echt iets merk laat ik je het weten.

Waarom heb jij eigenlijk voor deze nieuwe caps gekozen en niet voor de liquids waar wel al reviews voor zijn? Ken je DNA of omdat deze makkelijker in de UK te bestellen zijn?
Dat is precies mijn reden voor de caps. Soms moet je iets gewoon proberen[emoji12]

Research chemicals is ook vaak hit and mis...we gaan het zien.

Gebruik je het solo?

Dat is precies mijn reden voor de caps. Soms moet je iets gewoon proberen[emoji12] Research chemicals is ook vaak hit and mis...we gaan het zien. Gebruik je het solo?

Ja solo, ik ben bijna klaar met nakuur van een TestE kuurtje. MK677 onderdrukt de eigen test productie niet dus leek me wel iets om nu te nemen

Nou in slaap vallen gaat erg makkelijk en ik droom de hele nacht door. Dit is wel een duidelijk verschil voor me. Voor de rest merk ik geen verschil maar omdat ik overdag ook wel moe ben (ik denk door de MK677) neem ik nu 2 caps ipv 3. Het lijkt erop dat ik nu iets minder moe ben.

Voor de rest merk ik niets, ik ga nu cutten dus kijken of het iets doet kwa spierbehoud

Jij al iets gemerkt?

Nou in slaap vallen gaat erg makkelijk en ik droom de hele nacht door. Dit is wel een duidelijk verschil voor me. Voor de rest merk ik geen verschil maar omdat ik overdag ook wel moe ben (ik denk door de MK677) neem ik nu 2 caps ipv 3. Het lijkt erop dat ik nu iets minder moe ben.

Voor de rest merk ik niets, ik ga nu cutten dus kijken of het iets doet kwa spierbehoud

Jij al iets gemerkt?
Zit pas op dag 3. Man...heb een honger....niet normaal.

Voor de rest nog niks. Ben benieuwd hoe het vanavond met trainen gaat. Heb in ieder geval genoeg calorieën naar binnen gewerkt[emoji4]

Zit pas op dag 3. Man...heb een honger....niet normaal. Voor de rest nog niks. Ben benieuwd hoe het vanavond met trainen gaat. Heb in ieder geval genoeg calorieën naar binnen gewerkt[emoji4]

Klopt ik had ook ontzettende honger, veel slechte dingen gegeten haha. De honger is iets beter te beheersen na een paar weken
Ik begrijp niet hoe dit spul energie kan geven voor duursport ik wordt er goed moe van, dit lees ik ook op forums.
Ik ga er even een weekje mee stoppen, kijken of ik weer wat energie krijg dan weet ik zeker dat het door de MK677 komt en niet door einde test/nakuur. Ik heb gewoon geen fut meer om te trainen dat is niet de bedoeling natuurlijk.

dat is toch orale groeihormoon wat jullie nemen of niet?

En hoe is de werking wat kun je ervan verwachten?

er staat op elke website "not for human consumption."

Overleeft de peptide wel het GI-stelsel (ik denk hierbij aan maagzuur e.d.) om nog echt te kunnen werken?
Al zou die het overleven, alles groter dan een tripeptide wordt niet geabsorbeerd (met enkele zeer specifieke uitzonderingen), simpelweg omdat er geen transporter voor bestaat en diffusie is onmogelijk.

en nu in het nederlands graag.

Nosje, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

Nosje, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

Lachen met je eigen grappen. Beetje zielig, niet?

Wel vreemd te zien hoe men, in plaats van mensen tracht te motiveren, het omgekeerde probeert.
Ik had al aangegeven dat ik de tips ging toepassen, en de bench heraanleren, maar het getroll gaat door. E n als ik dan 1 keer een re-troll doe, o wee, dan is het huis te klein. Stelletje kinderen.

Lachen met je eigen grappen. Beetje zielig, niet?

Wel vreemd te zien hoe men, in plaats van mensen tracht te motiveren, het omgekeerde probeert.
Ik had al aangegeven dat ik de tips ging toepassen, en de bench heraanleren, maar het getroll gaat door. E n als ik dan 1 keer een re-troll doe, o wee, dan is het huis te klein. Stelletje kinderen.

Ik snap niet zo goed wat jij op een forum doet. Je weet toch dat mensen op het internet dingen zeggen die ze in het echt allicht anders hadden verwoord? Als je er niet mee om kan gaan (en dat kun je niet), dan kun je beter je computer uitzetten en lekker TV gaan kijken.

Al zou die het overleven, alles groter dan een tripeptide wordt niet geabsorbeerd (met enkele zeer specifieke uitzonderingen), simpelweg omdat er geen transporter voor bestaat en diffusie is onmogelijk.

*zucht* denk ik vooral als ik jouw posts lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit snapt wat jij schrijft als je met (wikipedia)termen gaat gooien..als je iemand wilt helpen dan schrijf je het toch zodat iedereen het snapt..

Doe eens de moeite om een definitie te lezen, erover na te denken, en te begrijpen. En als dat niet lukt, kan je het beter voor jezelf houden, want dat is niet meteen iets om trots op te zijn.

Terug
Naar boven