XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik snap niet zo goed wat jij op een forum doet. Je weet toch dat mensen op het internet dingen zeggen die ze in het echt allicht anders hadden verwoord? Als je er niet mee om kan gaan (en dat kun je niet), dan kun je beter je computer uitzetten en lekker TV gaan kijken.
*zucht* denk ik vooral als ik jouw posts lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit snapt wat jij schrijft als je met (wikipedia)termen gaat gooien..als je iemand wilt helpen dan schrijf je het toch zodat iedereen het snapt.. Doe eens de moeite om een definitie te lezen, erover na te denken, en te begrijpen. En als dat niet lukt, kan je het beter voor jezelf houden, want dat is niet meteen iets om trots op te zijn.
Toen Bulgarije lid wilde worden van de EU, stelde Europa een paar voorwaarden. Bulgarije moest de verouderde kerncentrales sluiten. Van de zes reactoren in Kozloduy waren er in 2002 al twee buiten bedrijf gesteld. In 2007 werden ook reactor 3 en reactor 4 stilgelegd. Acht jaar later in 2015 moeten de laatste twee reactoren (no. 5 en 6), waarin regelmatig storingen optreden, gemoderniseerd worden. Maar er is een probleem. De reactoren zijn van Russische makelij en als Bulgarije geen hulp van Rusland krijgt, dan moeten ook de overgebleven reactoren worden stilgelegd. Als gevolg van de EU-sancties tegen Rusland, kunnen de kernreactoren waarschijnlijk niet gemoderniseerd worden. Bulgarije is vrijwel compleet afhankelijk van Russische energie. De kerncentrales draaien op Russisch verrijkt uranium. Al het aardgas dat Bulgarije verbruikt komt uit Rusland. En 89% van de benzine wordt geïmporteerd uit Rusland. Het plaatje hieronder laat de belangrijkste energiebronnen van Bulgarije zien. De data zijn afkomstig uit de Statistical Review of World Energy 2014 van BP.

Toen Bulgarije lid wilde worden van de EU, stelde Europa een paar voorwaarden. Bulgarije moest de verouderde kerncentrales sluiten. Van de zes reactoren in Kozloduy waren er in 2002 al twee buiten bedrijf gesteld. In 2007 werden ook reactor 3 en reactor 4 stilgelegd. Acht jaar later in 2015 moeten de laatste twee reactoren (no. 5 en 6), waarin regelmatig storingen optreden, gemoderniseerd worden. Maar er is een probleem. De reactoren zijn van Russische makelij en als Bulgarije geen hulp van Rusland krijgt, dan moeten ook de overgebleven reactoren worden stilgelegd. Als gevolg van de EU-sancties tegen Rusland, kunnen de kernreactoren waarschijnlijk niet gemoderniseerd worden. Bulgarije is vrijwel compleet afhankelijk van Russische energie. De kerncentrales draaien op Russisch verrijkt uranium. Al het aardgas dat Bulgarije verbruikt komt uit Rusland. En 89% van de benzine wordt geïmporteerd uit Rusland. Het plaatje hieronder laat de belangrijkste energiebronnen van Bulgarije zien. De data zijn afkomstig uit de Statistical Review of World Energy 2014 van BP.
hmm, in lekentaal staat er dus gewoon dat je (bijna) versleten bent.

Moet je nog lang tot aan je pensioen?

Overleeft de peptide wel het GI-stelsel (ik denk hierbij aan maagzuur e.d.) om nog echt te kunnen werken?

Geen idee hoe het precies werkt, misschien is de werkzame stof wel heel anders dan die van de injecteerbare peptides. Het werkt in ieder geval wel want er zijn al meerdere onderzoeken die dat bevestigen.

Iemand toevallig een couponcode voor powermyself?

Iemand toevallig ervaring met de volgende merken Epistane.. EPI BITE Epistane by Shark Labs, Extreme Labs EPI MAYHEM, BRAWN Epi en Elite Formulations EPI ?

Vooral over de eerste 2 is erg weinig terug te vinden.

Ik lees hier al jaren mee en dit is voor het eerst dat ik geen antwoord op mijn vraag kon vinden dus maar eens een account aangemaakt :)

Ik heb trouwens jongsleden een cycle Super DMZ 2.0 gedaan, heeft helaas doordat ik ontzettend veel last had van loomheid en back pumps niet de gewenste resultaten gebracht (naast DMZ tijdens de cycle ook on cycle support, fish caps, multivits, whey, taurine en liv52 gebruikt en erna natuurlijk PCT). Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een iets mildere variant voor de nabije toekomst.

Ik hoop dat iemand me van advies kan voorzien! Advies in de merken maar ook of het bijv. nut heeft om na een veel zwaardere DMZ cycle Epi te gaan doen? Gaat dit dan überhaupt nog wel resultaten brengen?

---------- Toegevoegd 16 April 2015 om 05:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst 15 April 2015 om 20:07 ----------

Bedankt voor de pm's over beschikbare alternatieven fella's! Ik kan helaas niet reageren op jullie pm's gezien m'n postcount nog te laag is. Bovenstaande vragen zijn nog onbeantwoord..

Ga gewoon voor de gerenomeerde merken. Bv Olympus. Je moet wel echte epistane hebben, anders wordt het omgezet naar pheraplex en dat moet je niet willen.

Ik bestel meestal via Ebay en daar is Olympus niet te vinden, tenminste niet van binnen de EU. Maar wat recensies betreft is het wel direct duidelijk dat Olympus een aanrader is, ga wel ff op zoek naar een goede UK based verkoper.

Is er trouwens verschil tussen 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol en 2a,3a-epithio17a methyl-17b-hydroxy-5a-androstane?

En mag je hier openbaar vragen of bepaalde websites betrouwbaar zijn?

Jw supplements. Astu.

Zojuist epi-xtreme van iron labs besteld via http://www.buysupps.co.uk/, 2x90 caps voor een kleine 62 euro. Met paypal betaald en nu onderweg.

Veel goedkoper als IBE epistane (40 pond), deze was de helft (19 pond) per pot.

Ik ben op zoek naar advies omtrent een Epistane cycle van 4 tot 6 weken. Het is zo goed als zeker dat ik ga voor Olympus Labs (120 caps 15mg) maar wat ik heel graag wil weten is of je dit nu wel of niet moet stacken met een test base?

Ik heb op meerdere fora gezocht naar deze vraag en de meningen lopen uiteen van compleet nutteloos naar nooit een ph cycle zonder test doen?

Zou graag jullie ervaringen zien. Daarnaast, als test inderdaad een aanrader is, graag tips over wat goed is en nog te bestellen is binnen de EU.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Ik ben op zoek naar advies omtrent een Epistane cycle van 4 tot 6 weken. Het is zo goed als zeker dat ik ga voor Olympus Labs (120 caps 15mg) maar wat ik heel graag wil weten is of je dit nu wel of niet moet stacken met een test base? Ik heb op meerdere fora gezocht naar deze vraag en de meningen lopen uiteen van compleet nutteloos naar nooit een ph cycle zonder test doen? Zou graag jullie ervaringen zien. Daarnaast, als test inderdaad een aanrader is, graag tips over wat goed is en nog te bestellen is binnen de EU. Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Ik heb een Epistane only gedaan. Dat beviel mij toen erg goed, kan het je dus zeker aanraden.

Hou er alleen wel rekening mee dat je er goed bij moet nakuren.
Na 2,5 week had ik nog maar hele kleine balletjes over, ze waren gekrompen door de Epi. Toen ben ik hCG gaan prikken. Daar werden ze weer normaal van.

Test is niet legaal in de EU te bestellen, er zijn in Nederland wel van die illegale sites. Maar die leveren troep of ze leveren helemaal niet. Je zal daarvoor een dealer moeten zoeken.

Test is niet legaal in de EU te bestellen, er zijn in Nederland wel van die illegale sites. Maar die leveren troep of ze leveren helemaal niet. Je zal daarvoor een dealer moeten zoeken.

Er zijn wel een paar sites die eerlijk werken en geen troep leveren maar ze zijn zeldzaam. Je moet enkel weten dewelke. Misschien beter niets zeggen als je niet op de hoogte bent en je er niets van af weet.

Terug
Naar boven