XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik ben op zoek naar advies omtrent een Epistane cycle van 4 tot 6 weken. Het is zo goed als zeker dat ik ga voor Olympus Labs (120 caps 15mg) maar wat ik heel graag wil weten is of je dit nu wel of niet moet stacken met een test base?

Ik heb op meerdere fora gezocht naar deze vraag en de meningen lopen uiteen van compleet nutteloos naar nooit een ph cycle zonder test doen?

Zou graag jullie ervaringen zien. Daarnaast, als test inderdaad een aanrader is, graag tips over wat goed is en nog te bestellen is binnen de EU.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Epi solo kan prima. Daar zul je prima op groeien met een deftig voeding schema.
Neem er wel een lever supp bij en check je bloeddruk zo nu en dan.

Zoals aangegeven zullen je ballen krimpen. HCG zou dit kunnen verminderen en het uiteindelijke herstel bevorderen.

Je kunt er uiteraard test naast zetten, maar daar zie ik de meerwaarde niet van in. Als je test wilt zetten icm een oral neem dan winny,anavar of dianabol.
Probeer inderdaad gewoon een dealer te vinden waar je van op aan komt. Niet je geld verdoen aan die sites. Ondanks de incidentele eerlijke site.

Maargoed, epi solo is een prima kennismaking!

Bedankt voor de reacties tot op heden! Ik heb alleen het idee dat jullie doelen op injectables wanneer ik het over een test base heb maar ik kom op meerdere plaatsen producten tegen als bijv 1-Andro en 4-Andro en dat zijn gewoon caps? Daarnaast zie ik ook vaak Dermacrine en Trest voorbij komen.

Dat Epi-solo ook prima is neem ik direct van jullie aan maar de vraag blijft of het met een product als hierboven genoemd beter wordt? Als ik bepaalde berichten moet geloven zou het de resultaten van een PH tig keer effectiever maken en de sides juist minder.

Laatst bewerkt:
edit: nvm ik dacht inderdaad dat je het over test injects had.
Je kan inderdaad PH's stacken. Dat kan inderdaad voor meer progressie zorgen. Ik zou het echter niet adviseren daar je niet weet hoe je lever reageert.
Daarnaast groei je prima op epi solo dn kun je daarop eerst kijken hoe alles reageert.

Laatst bewerkt:
Zie hier door het bos de bomen niet meer, vandaar m'n vraag.

Bestaat er een product die werkt als hormonen maar dan in tabletvorm en zonder dat ik er tal van andere producten voor moet nemen om de neveneffecten tegen te gaan? Het liefst dan zonder neveneffecten zoals krimpende ballen en acne enz

Ik train al jaren, let op mijn voeding, ga vooruit qua kracht maar massa wil niet mee evolueren.
Heb al vele trainingprogramma's geprobeerd, gaat maar niet vooruit... Raak stilletjes aan gedemotiveerd :s

Alvast bedankt

Mja...dan zou je voor een oral aas vorm moeten gaan.
Maar bij alle vormen heb je wel kans op enige vormen van sides.
Daarnaast vond ik Epistane vele malen potenter dan bv Anavar.
Waarom ga je niet gewoon voor Epistane solo? Dat is een uitstekende kennismaking met een aas gerelateerd product. Pas bij gebruik kun je zien voor welke sides je gevoelig bent.
Met epi had ik last van zo'n beetje alle bedenkbare sides, maar dan in heel lichte vorm.

Bestaat epistane als tablet of pil vorm? Lees dat het de lever enorm veel last kan bezorgen...

Gr

Capsule. Het belast de lever inderdaad daar het een 17aa PH is. Beetje Google werk doet wonderen.

Mja...dan zou je voor een oral aas vorm moeten gaan.
Maar bij alle vormen heb je wel kans op enige vormen van sides.
Daarnaast vond ik Epistane vele malen potenter dan bv Anavar.
Waarom ga je niet gewoon voor Epistane solo? Dat is een uitstekende kennismaking met een aas gerelateerd product. Pas bij gebruik kun je zien voor welke sides je gevoelig bent.
Met epi had ik last van zo'n beetje alle bedenkbare sides, maar dan in heel lichte vorm.
Ik sluit mij volledig aan bij Gingerbreadman.

Gewoon epi solo eerst proberen.

Iedereen reageert anders, sommigen merken helemaal niks van een lethargische gevoel, calfpumps etc.

Een 'testbase' erbij of echte test? Tuurlijk, erg lekker....maar realiseer je dat er dan weer heel wat andere mogelijke bijwerkingen kunnen optreden die dan weer verholpen moeten worden.

Ep15tane(epi) is mijn favoriete prohormoon/designer steroid. Persoonlijk had ik weinig last van een moe gevoel, en waren er weinig tot geen sides. Misschien een paar calf en rug pumps(taurine werkte prima omdat te verhelpen)

Ik denk dat er ook veel mensen zijn die bijna opzoek zijn naar de sides om zo het gevoel te hebben dat het werkt. Klinkt misschien raar, maar ik heb weinig gasten die zich totaal niet inlazen horen klagen over een lethargische stemming.

Op de amerikaanse boards hoor je soms gastjes al klagen na 1 week op 30mg. No way dat je dan al iets er van zou kunnen merken(of met zo'n dosis)

Ik draaf nu door....sorry.

Gewoon epi solo doen. Uiteraard zeg ik Olympus labs;)

120caps x 15mg[emoji123]

Wil weer aan de 11oxo, werdt er wel rete sloom van met een mini shutdown maar kging er toch lekker op :)

Die heb ik ook nog staan.
Welke progressie heb je er op geboekt?
Moet ik ff denken hoor, gewicht op de squat bench en deads gingen sowieso een stuk omhoog. Een hardere en drogere look, zieke vasculariteit en pomps. Massa ga je er niet op gainen iig. Ik begon op 300 en ging tot de 600mg.

edit: nvm ik dacht inderdaad dat je het over test injects had. Je kan inderdaad PH's stacken. Dat kan inderdaad voor meer progressie zorgen. Ik zou het echter niet adviseren daar je niet weet hoe je lever reageert. Daarnaast groei je prima op epi solo dn kun je daarop eerst kijken hoe alles reageert.

Ik sluit mij volledig aan bij Gingerbreadman. Gewoon epi solo eerst proberen. Iedereen reageert anders, sommigen merken helemaal niks van een lethargische gevoel, calfpumps etc. Een 'testbase' erbij of echte test? Tuurlijk, erg lekker....maar realiseer je dat er dan weer heel wat andere mogelijke bijwerkingen kunnen optreden die dan weer verholpen moeten worden. Ep15tane(epi) is mijn favoriete prohormoon/designer steroid. Persoonlijk had ik weinig last van een moe gevoel, en waren er weinig tot geen sides. Misschien een paar calf en rug pumps(taurine werkte prima omdat te verhelpen) Ik denk dat er ook veel mensen zijn die bijna opzoek zijn naar de sides om zo het gevoel te hebben dat het werkt. Klinkt misschien raar, maar ik heb weinig gasten die zich totaal niet inlazen horen klagen over een lethargische stemming. Op de amerikaanse boards hoor je soms gastjes al klagen na 1 week op 30mg. No way dat je dan al iets er van zou kunnen merken(of met zo'n dosis) Ik draaf nu door....sorry. Gewoon epi solo doen. Uiteraard zeg ik Olympus labs;) 120caps x 15mg[emoji123]

Ik ga sowieso voor Olympus Labs!

Ik heb in m'n eerste post hier al gemeld dat ik jongsleden een 4 weekse cycle Super DMZ 2.0 gedaan heb. Was alleen niet de beste keuze als eerste cycle bleek achteraf. Had ook advies gehad niet meteen voor deze te kiezen mja, eigenwijs. Ben wel bijgekomen maar vrijwel alles alweer verloren, gewichtstoename was sowieso niet erg duidelijk zichtbaar behalve op de weegschaal zelf. Zit momenteel nog in pct. De 2e week vd cycle was top, merkte flinke krachtverschillen en had energie voldoende maar dat was volledig verdwenen in de 3e en 4e week waarbij veel gebruikers juist aangegeven dat ie dan pas echt inslaat. Hier dus niet op de juiste manier, super loom en totaal geen energie en zin om te trainen meer.

Ik ben dus bang wanneer ik voor Epi-solo ga ik weer zo'n enorme last van lethargy ga krijgen (kom ik toch bij erg veel Epi logs tegen als side) en er wederom niet kan uithalen wat erin zit. Vandaar dus de grote interesse in een test base zoals bijv Tr3st. Dit zou een enorm verschil moeten maken en zelfs wat sides betreft een positief verschil. Behalve wat betreft de lever inderdaad.. al denk ik niet dat deze stack harder is voor de lever dan DMZ 2.0. Eerst eens afwachten hoe ik uit de pct kom, nog een kleine 3 weken te gaan.

Ik ben trouwens de 40jr alweer gepasseerd en DMZ was m'n allereerste stap in de wereld van steroids, train al jaren naturel maar tussendoor teveel fases dat ik weer even niets doe. Ben een hardgainer, kan eten wat ik wil gezond of vette troep bijkomen doe ik vrijwel niet. Kan ook trainen zo hard ik wil en creatine en eiwit shakes en weet ik veel wat voor legale supps gebruiken maar op wat harder worden na brengt ook dat allemaal niet veel bijzonders. DMZ was dan ook persoonlijk een flinke tegenvaller. Ben niet klaar voor AAS, denk ook niet dat ik dat ooit ga proberen / durven en gezien m'n leeftijd kan ik me ook niet blijven volgooien met die leverslopende PH's dus m'n volgende cycle moet slagen!

Ik ga sowieso voor Olympus Labs!

Ik heb in m'n eerste post hier al gemeld dat ik jongsleden een 4 weekse cycle Super DMZ 2.0 gedaan heb. Was alleen niet de beste keuze als eerste cycle bleek achteraf. Had ook advies gehad niet meteen voor deze te kiezen mja, eigenwijs. Ben wel bijgekomen maar vrijwel alles alweer verloren, gewichtstoename was sowieso niet erg duidelijk zichtbaar behalve op de weegschaal zelf. Zit momenteel nog in pct. De 2e week vd cycle was top, merkte flinke krachtverschillen en had energie voldoende maar dat was volledig verdwenen in de 3e en 4e week waarbij veel gebruikers juist aangegeven dat ie dan pas echt inslaat. Hier dus niet op de juiste manier, super loom en totaal geen energie en zin om te trainen meer.

Ik ben dus bang wanneer ik voor Epi-solo ga ik weer zo'n enorme last van lethargy ga krijgen (kom ik toch bij erg veel Epi logs tegen als side) en er wederom niet kan uithalen wat erin zit. Vandaar dus de grote interesse in een test base zoals bijv Tr3st. Dit zou een enorm verschil moeten maken en zelfs wat sides betreft een positief verschil. Behalve wat betreft de lever inderdaad.. al denk ik niet dat deze stack harder is voor de lever dan DMZ 2.0. Eerst eens afwachten hoe ik uit de pct kom, nog een kleine 3 weken te gaan.

Ik ben trouwens de 40jr alweer gepasseerd en DMZ was m'n allereerste stap in de wereld van steroids, train al jaren naturel maar tussendoor teveel fases dat ik weer even niets doe. Ben een hardgainer, kan eten wat ik wil gezond of vette troep bijkomen doe ik vrijwel niet. Kan ook trainen zo hard ik wil en creatine en eiwit shakes en weet ik veel wat voor legale supps gebruiken maar op wat harder worden na brengt ook dat allemaal niet veel bijzonders. DMZ was dan ook persoonlijk een flinke tegenvaller. Ben niet klaar voor AAS, denk ook niet dat ik dat ooit ga proberen / durven en gezien m'n leeftijd kan ik me ook niet blijven volgooien met die leverslopende PH's dus m'n volgende cycle moet slagen!
Tr3st is een top product om als test base te gebruiken. Hou er wel rekening mee dat tr3st behoorlijk kan aromatiseren.(ik had daar behoorlijk last van)

Naast de tr3st zou ik minimaal iets als transform(formestane) gebruiken als ai. (Ik gebruikte arimidex, dat lijkt me de beste optie)

Ga je trouwens voor oral tr3st of transdermal tr3st?

Tr3st is een top product om als test base te gebruiken. Hou er wel rekening mee dat tr3st behoorlijk kan aromatiseren.(ik had daar behoorlijk last van) Naast de tr3st zou ik minimaal iets als transform(formestane) gebruiken als ai. (Ik gebruikte arimidex, dat lijkt me de beste optie) Ga je trouwens voor oral tr3st of transdermal tr3st?

Arimidex, is dat vergelijkbaar met AR1MACARE PRO? En ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe dat nu zit met bijv DermaTREST.. Tr3st zijn caps, dat lijkt me duidelijk maar hoe dat nu precies werkt met zo'n pump begrijp ik niet helemaal. En is de werking vergelijkbaar?

Is wel duidelijk dat wanneer ik Tr3st ga stacken met Epi dat er aardig wat bij komt kijken aan extra producten, ook financieel. Maar prima, beter meer uitgeven en geen spijt achteraf dan geld weggooien aan de verkeerde producten.

Ik sluit mij volledig aan bij Gingerbreadman. Gewoon epi solo eerst proberen. Iedereen reageert anders, sommigen merken helemaal niks van een lethargische gevoel, calfpumps etc. Een 'testbase' erbij of echte test? Tuurlijk, erg lekker....maar realiseer je dat er dan weer heel wat andere mogelijke bijwerkingen kunnen optreden die dan weer verholpen moeten worden. Ep15tane(epi) is mijn favoriete prohormoon/designer steroid. Persoonlijk had ik weinig last van een moe gevoel, en waren er weinig tot geen sides. Misschien een paar calf en rug pumps(taurine werkte prima omdat te verhelpen) Ik denk dat er ook veel mensen zijn die bijna opzoek zijn naar de sides om zo het gevoel te hebben dat het werkt. Klinkt misschien raar, maar ik heb weinig gasten die zich totaal niet inlazen horen klagen over een lethargische stemming. Op de amerikaanse boards hoor je soms gastjes al klagen na 1 week op 30mg. No way dat je dan al iets er van zou kunnen merken(of met zo'n dosis) Ik draaf nu door....sorry. Gewoon epi solo doen. Uiteraard zeg ik Olympus labs;) 120caps x 15mg[emoji123]

solo op 45 mg per dag of niet?

solo op 45 mg per dag of niet?
45mg is prima(als eerste kuur).

Voor een eerste kuur kan je altijd starten met 30mg en daar vandaan verder gaan.

6 weken kuur, eventueel 8 weken als alles goed voelt;)

60mg is toch echt de max.

Ik ken zat gasten die veel meer gebruiken(over de 100), maar die hebben al heel wat kuurtjes achter de rug. (En ik ga zeker niet zeggen dat dat gezond is, maar ja...wat is gezond in onze sport?)

Dat vind ik zo mooi aan epi. Goed voor beginners, goed voor gevorderden.

Laatst bewerkt:
Arimidex, is dat vergelijkbaar met AR1MACARE PRO? En ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe dat nu zit met bijv DermaTREST.. Tr3st zijn caps, dat lijkt me duidelijk maar hoe dat nu precies werkt met zo'n pump begrijp ik niet helemaal. En is de werking vergelijkbaar?

Is wel duidelijk dat wanneer ik Tr3st ga stacken met Epi dat er aardig wat bij komt kijken aan extra producten, ook financieel. Maar prima, beter meer uitgeven en geen spijt achteraf dan geld weggooien aan de verkeerde producten.

Wat voor pct ga je doen? Nolva? Want als het je om de potentiële gyno gaat, moet je nolva nemen. Daar gaat een transdermaal product of Arimidex niet veel tegen doen.
Als je weet dat je gyno gevoelig bent, kun je wel Arimidex of Aromasin nemen. Maargoed, volgens mij zou dit je eerste cycle zijn.

Hou het lekker op epi joh. Meer is niet altijd beter hoor..

Wat voor pct ga je doen? Nolva? Want als het je om de potentiële gyno gaat, moet je nolva nemen. Daar gaat een transdermaal product of Arimidex niet veel tegen doen.
Als je weet dat je gyno gevoelig bent, kun je wel Arimidex of Aromasin nemen. Maargoed, volgens mij zou dit je eerste cycle zijn.

Hou het lekker op epi joh. Meer is niet altijd beter hoor..
Ik dacht eerst ook dat het zijn eerste kuur was....maar het is numero 2 ;)

Super dmz 2.0 was zijn eerste kuur.

Ik heb geen idee of ik gyno gevoelig ben, heb tijdens de DMZ cycle in ieder geval nergens last van gehad met alleen een cycle assist en liv52. Eerste dagen pct waren tepels licht gevoelig maar dat was na 2 a 3 dagen alweer verdwenen. Als pct heb ik ook alleen een otc supp, heb wel nolva achter de hand maar kom ondertussen even vaak de voordelen als de nadelen van nolva tegen. Heb lang getwijfeld om dit sowieso te gaan gebruiken of alleen achter de hand te houden, een post van Mike Arnold op ik geloof het Blackstone forum heeft me uiteindelijk doen besluiten het achter de hand te houden. Hier zal vast niet iedereen het mee eens zijn maar dat is een keuze geweest waar ik hopelijk geen spijt van krijg. Ik zit trouwens pas in m'n 2e week pct.

Wat betreft m'n komende cycle had ik het onderstaande in gedachte, is zo goed als een copy paste van een log op anabolicminds waar ook edje007 zijn mening en advies met regelmaat voorbij is gekomen.

Ep15tane: 30/45/45/45/45/45
Tr3st: 50/75/75/75/75/75
Ar1macare Pro
TransFORM

PCT:
Nolva: 20/20/10/10
Sup3r PCT: 4/4/3/3/2/1

Ik ga waarschijnlijk zelf alleen voor max 5 weken ipv 6 en ben er voor mezelf nog seeds niet uit of het Epi-solo of bovenstaand gaat worden. Deze keer wel 100% zeker met een serm.

Ik lees me al jaren in op meerdere boards en ben ook geen tiener meer maar een 40 plusser maar voel me alsnog een aardige noob op dit gebied. Al het advies is en blijft dan ook van harte welkom al kan ik soms eigenwijs zijn wanneer ik eenmaal iets in gedachten heb.

Ik heb geen idee of ik gyno gevoelig ben, heb tijdens de DMZ cycle in ieder geval nergens last van gehad met alleen een cycle assist en liv52. Eerste dagen pct waren tepels licht gevoelig maar dat was na 2 a 3 dagen alweer verdwenen. Als pct heb ik ook alleen een otc supp, heb wel nolva achter de hand maar kom ondertussen even vaak de voordelen als de nadelen van nolva tegen. Heb lang getwijfeld om dit sowieso te gaan gebruiken of alleen achter de hand te houden, een post van Mike Arnold op ik geloof het Blackstone forum heeft me uiteindelijk doen besluiten het achter de hand te houden. Hier zal vast niet iedereen het mee eens zijn maar dat is een keuze geweest waar ik hopelijk geen spijt van krijg. Ik zit trouwens pas in m'n 2e week pct.

Wat betreft m'n komende cycle had ik het onderstaande in gedachte, is zo goed als een copy paste van een log op anabolicminds waar ook edje007 zijn mening en advies met regelmaat voorbij is gekomen.

Ep15tane: 30/45/45/45/45/45
Tr3st: 50/75/75/75/75/75
Ar1macare Pro
TransFORM

PCT:
Nolva: 20/20/10/10
Sup3r PCT: 4/4/3/3/2/1

Ik ga waarschijnlijk zelf alleen voor max 5 weken ipv 6 en ben er voor mezelf nog seeds niet uit of het Epi-solo of bovenstaand gaat worden. Deze keer wel 100% zeker met een serm.

Ik lees me al jaren in op meerdere boards en ben ook geen tiener meer maar een 40 plusser maar voel me alsnog een aardige noob op dit gebied. Al het advies is en blijft dan ook van harte welkom al kan ik soms eigenwijs zijn wanneer ik eenmaal iets in gedachten heb.
Goed gevonden. Op anabolic minds ben ik een Rep voor Olympus labs.

Mocht je tr3st gaan toevoegen is het aan te raden in ieder geval iets achter de hand te hebben voor het geval transform niet sterk genoeg blijkt te zijn.

Iedereen reageert anders, maar tr3st verraste mij wel met hoe sterk het aromatiseert.

Terug
Naar boven