Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

45mg is prima(als eerste kuur). Voor een eerste kuur kan je altijd starten met 30mg en daar vandaan verder gaan. 6 weken kuur, eventueel 8 weken als alles goed voelt;) 60mg is toch echt de max. Ik ken zat gasten die veel meer gebruiken(over de 100), maar die hebben al heel wat kuurtjes achter de rug. (En ik ga zeker niet zeggen dat dat gezond is, maar ja...wat is gezond in onze sport?) Dat vind ik zo mooi aan epi. Goed voor beginners, goed voor gevorderden.

moet je niks achter de hand hebben voor het geval hoge bloeddruk en zo?

Heeft iemand hier ervaring met Forma Stanzol v3? Gezien ik bij m'n komende Epi / Tr3st cycle Transform van Olympus Labs wilde gaan gebruiken maar deze out of stock is @ JW en ook niet meer terugkomt ben ik op zoek naar een goed alternatief.

De beschrijving beloofd veel maar dat is wel vaker:

Forma Stanzol really is an amazing anti-estrogen supplement that should be a part of EVERY cycle and Post Cycle Therapy, not only for muscle gains and fat loss, but for longevity and health for any bodybuilder. Forma Stanzol’s primary ingredient is one of the world's most potent aromatase inhibitors, known as cyclohexylaminoglutethimide (3-(4-aminophenyl)-3-cyclohexylpiperidine-2,6-dione).

Cyclohexylaminoglutethimide is a highly potent nonsteroidal, non-suppressive, selective aromatase inhibitor that is more potent than our original ingredient, Formestane. That’s right! Cyclohexylaminoglutethimide is more effective at inhibiting aromatase than Formestane. But one of the great things about Forma Stanzol is that with the transdermal delivery system, you can pump out as little or as much lotion as you need to meet your individual dose requirement.

Forma Stanzol is the best non-prescription aromatase inhibitor on the market. It works just like other AI’s (such as Arimidex, Femara, Aromasin, etc.) but at a fraction of the cost.

Forma Stanzol increases IGF-1 secretion and activity.
Forma Stanzol decreases the activity of progesterone (inhibits the trenbolone and "deca-d*ck" type side effects).
Forma Stanzol inhibits 95-98% of aromatase enzyme activity.
Forma Stanzol increases HPTA activity similar to HCG and Clomid together.
Forma Stanzol inhibits DHT (dehydrotestosterone) activity.
Forma Stanzol decreases prostate concerns such as BPH.
Forma Stanzol increases luteinizing hormone (LH) and follicle-stimulating hormone (FSH) activity.
Forma Stanzol increases testosterone.

Cyclohexylaminoglutethimide 100mg
DIM 25mg
7,8 - Benzoflavone (99%) 25mg
Chrysin 4mg
Horse Chestnut seed extract 8mg

Alvast bedankt!

---------- Toegevoegd om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

Hier wordt ik niet zo vrolijk van namelijk.. http://www.evolutionary.org/cytadren-aminoglutethimide

---------- Toegevoegd om 07:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:19 ----------

LG Sciences 17-Pro Andro is een ander alternatief waarbij ook alle gebruikerservaringen welkom zijn :)

Waarom NOG een compound toe voegen? Epi en trest zijn voldoende. Je weet nog niet hoe je lichaam reageert.
Als je gyno gerelateerde klachten krijgt, pak je gewoon nolva. Slinkt het weg, ga je verder met Aromasin EOD.
Pct alleen nolva of clomid. Niets meer niets minder.

Waarom NOG een compound toe voegen? Epi en trest zijn voldoende. Je weet nog niet hoe je lichaam reageert. Als je gyno gerelateerde klachten krijgt, pak je gewoon nolva. Slinkt het weg, ga je verder met Aromasin EOD. Pct alleen nolva of clomid. Niets meer niets minder.

Epi en trest zijn zeker voldoende maar heb begrepen dat trest nogal kan aromatiseren vandaar dat ik Transform (= formestane) wilde toevoegen tijdens cycle. (heb ik hier ook geadviseerd gekregen trouwens) Die blijkt alleen niet meer te krijgen dus zoek nu een in de EU verkrijgbaar alternatief. In die link die ik in de vorige post heb gezet wordt het hoofdbestandsdeel cyclohexylaminoglutethimide van Stanzol alleen enorm afgeraden. Zou zelfs gevaarlijk en achterhaald zijn. Probleem is dat ik geen bron voor Aromasin of Arimidex of een ander Formestane product kan vinden ???

Ik heb een log gevolgd op anabolic minds over dezelfde epi/trest cycle als die ik van plan ben en daar bleek Arimacare Pro on cycle niet voldoende te zijn om bepaalde klachten te stoppen en was Transform de oplossing. Nolva on cycle heb ik al te vaak afgeraden zien worden gezien dat IGF-1 flink zou verminderen terwijl bijv Arimidex het tegenovergestelde doet.

Je neemt nolva ook niet tijdens de cycle, maar puur als je gyno klachten krijgt.
Ari of Aro kan je als AI nemen.
Maar als je daar niet aan wilt, al gekeken naar Formeron van Black Lions? Dat was de eerste.

Je neemt nolva ook niet tijdens de cycle, maar puur als je gyno klachten krijgt.
Maar als je daar niet aan wilt, al gekeken naar Formeron van Black Lions? Dat was de eerste.
Vrees dat de meeste zo niet alle formestane producten(US merken) niet meer verkrijgbaar zijn vanwege de 'ph ban'.

Formeron wordt zeker niet meer geproduceerd.

Toekomst zal uitwijzen of er amerikaanse merken zullen uitwijken naar Engeland...

Wie weet[emoji6]

Oh echt? Wat een gedoe toch altijd daar in "het vrije land"
Tja...dan zou ik toch de formestane van Olympus proberen te krijgen of dus Ari of Aro.

Houden jullie eigenlijk wel iets vast van de gains die je maakt met een PH only?

Je neemt nolva ook niet tijdens de cycle, maar puur als je gyno klachten krijgt. Ari of Aro kan je als AI nemen. Maar als je daar niet aan wilt, al gekeken naar Formeron van Black Lions? Dat was de eerste.

Tja...dan zou ik toch de formestane van Olympus proberen te krijgen of dus Ari of Aro.

Ik wil zeker wel aan de Ari of Aro of formestane alleen het probleem is dus dat ik het nergens meer kan vinden.. dat bedoelde ik met dat ik geen bron kan vinden. Vandaar ook de zoektocht naar een alternatief maar dat blijkt zo makkelijk nog niet.

Iemand ervaring met TR1UMPH van Olympus labs? Schijnt een kloon te zijn van Triumphalis van Iron Legion.
De verhalen over Triumphalis (Methyldiazirinol) zijn erg goed, zelfs beter dan EPI.

OSTAR1NE by Olympus labs.
This is the purest, strongest, most potent, largest quantity Ostarine Available.

This product is not for human consumption????

Iemand ervaring met TR1UMPH van Olympus labs? Schijnt een kloon te zijn van Triumphalis van Iron Legion.
De verhalen over Triumphalis (Methyldiazirinol) zijn erg goed, zelfs beter dan EPI.

OSTAR1NE by Olympus labs.
This is the purest, strongest, most potent, largest quantity Ostarine Available.

This product is not for human consumption????
Ostar1ne en Tr1umph zijn 2 verschillende dingen.

Olympus labs Tr1umph is inderdaad een clone van triumphalis...maar dan goed gedoseerd en met echte lab resultaten[emoji6]

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Oh ja....en dat not for human consumption zal wel op de nieuwe flessen staan.

Na de ban zijn bedrijven wat voorzichtiger geworden met wat er op staat.

Zal denk ik niet lang duren voor de sarms zoals ostarine er ook aan gaan in de us.

Kut Obama.

Ostar1ne en Tr1umph zijn 2 verschillende dingen.

Olympus labs Tr1umph is inderdaad een clone van triumphalis...maar dan goed gedoseerd en met echte lab resultaten[emoji6]

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Oh ja....en dat not for human consumption zal wel op de nieuwe flessen staan.

Na de ban zijn bedrijven wat voorzichtiger geworden met wat er op staat.

Zal denk ik niet lang duren voor de sarms zoals ostarine er ook aan gaan in de us.

Kut Obama.

Heb jij meer informatie (link) over Tr1umph van Olympus labs?

Het is aan de ene kant wel logisch dat prohormonen in de ban gaan.
Nu gaan beginners met een potje EPI naar huis i.p.v. creatine of hmb.
Het blijven (pro)hormonen met mogelijke bijwerkingen.

En hoeveel arimidex moet hij dan nemen? Is een middel waar men dikwijls teveel van neemt en de dosis die je zou moeten nemen, is vooral persoonsgebonden. Ik vraag het jou omdat je hem iets aanraadt waar je zelf niet veel over weet. Een HRT dokter zal het ook niet vlug voorschrijven en vooral goed nakijken met bloedtesten om de dosis aan te passen. Het heeft geen zin om teveel ari te nemen. Je wil niet teveel oestrogeen hebben maar ook alleszins niet te weinig. Er moet een normaal evenwicht zijn tussen testosteron en oestrogeen.

Laatst bewerkt:
En hoeveel arimidex moet hij dan nemen? Is een middel waar men dikwijls teveel van neemt en de dosis die je zou moeten nemen, is vooral persoonsgebonden. Ik vraag het jou omdat je hem iets aanraadt waar je zelf niet veel over weet. Een HRT dokter zal het ook niet vlug voorschrijven en vooral goed nakijken met bloedtesten om de dosis aan te passen. Het heeft geen zin om teveel ari te nemen. Je wil niet teveel oestrogeen hebben maar ook alleszins niet te weinig. Er moet een normaal evenwicht zijn tussen testosteron en oestrogeen.

Ik weet er voldoende over om dit advies te geven.
Zelf neem ik aro in dergelijke kuren daar ik gyno prone ben.
Je moet nou niet de indruk wekken dat Ari niet gebruikt mag worden of alleen op voorschrift of na testen. Er zijn genoeg richtlijnen waarop je Ari zou kunnen nemen als je gevoelig bent voor gyno.
Als hij niet weet of hij daar gevoelig voor is, dient hij het niet te nemen, maar het te ervaren en bij het krijgen van gyno, nolva te pakken.

wat is het beste prohormone om wat vet te verliezen van 10-7 % ongeveer
en tegelijkertijd 3-5kg droge spiermassa te pakken?

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Naja niet perce binnen een week.. het liefst binnen een kuurtje

Epi icm 11-oxo ofzo
Maar dan nog zul je je voeding echt op orde moeten hebben, anders haalt het geen ruk uit.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Naja niet perce binnen een week.. het liefst binnen een kuurtje
Zoals gingerbreadman al zei....diet is key. Geen enkele ph, designer steroid of aas gaat het voor je doen.

Dat gezegd hebbende...epi is mijn favoriet.

Afhankelijk van je ervaring op het gebied van cycles...Misschien epi en tren samen.(mits je al wat ervaring hebt en je goed in leest)

Epi alleen is ook zeker niks mis mee.

Ep15tane van Olympus labs :120caps x 15mg [emoji12]

Terug
Naar boven