Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Epi is beter voor cut als osta?

Dat voeding de key is mag wel duidelijk zijn na mijn jongsleden toch wel mislukte Super DMZ 2.0 kuur. Ik heb me er zeker wel mee bezig gehouden maar lang niet zo strikt als ik vooraf in gedachte had en heb dan ook bij lange na niet bereikt wat ik vooraf in gedachte had.

Dit ga ik de komende keer dus zeker anders aanpakken!

De Ep15tane en Sup3r PCT zijn reeds binnen. Tr3st en Nolva zijn onderweg, Ar1macare is in bestelling. Nu nog de knoop doorhakken wat betreft een AI. Gezien ik geen Formestane meer kan vinden zal het of Aromasin of Arimidex worden. Kom alleen op verschillende boards tegen dat Aro je gains zal remmen? Kan iemand daar iets over zeggen? Wat heeft jullie voorkeur en waarom?

Alvast bedankt weer!

Ari of Aro zullen technisch gezien altijd je gainz iets minderen omdat je nou eenmaal estro nodig hebt. Maar daar moet je niet wakker van liggen als je dat weerlegt tegen de anti gyno werking. Althans, dat is mijn mening.
Maar waarom begin je niet eerst eens te kijken wat je stack doet? Nolva heb je namelijk al..

Epi is beter voor cut als osta?

Zoals Edje al schreef. Ik heb deze twee producten geprobeerd. Ostarine kan je niet vergelijken met Epi. Ostarine doet niets en epi was voor mij minstens even veel waard als een kuurtje met orals. Zelfs iets beter.

Ik heb deze twee producten geprobeerd. Ostarine kan je niet vergelijken met Epi. Ostarine doet niets en epi was voor mij minstens even veel waard als een kuurtje met orals. Zelfs iets beter.
Voor wat betreft epi ben ik het volledig met jou eens.

Eigenlijk is het ook geen prohormoon maar een designer steroid.

Osta dat niks doet? Welk merk heb je gebruikt?

Merk duidelijk verschil tussen het ene of het andere merk.

Nogmaals.....epi is vele malen sterker dan osta.

Okeej duidelijk bedankt mannen, had nog 2gr osta en een potje ostar1n vandaar de vraag

Voor wat betreft epi ben ik het volledig met jou eens.

Eigenlijk is het ook geen prohormoon maar een designer steroid.

Osta dat niks doet? Welk merk heb je gebruikt?

Merk duidelijk verschil tussen het ene of het andere merk.

Nogmaals.....epi is vele malen sterker dan osta.

Ik weet het niet meer (ik denk Airi labs) maar het kwam uit UK. Het waren 50 tablets van 20mg. Niet goedkoop. Ongeveer 90 € denk ik. Alleszins niet vergelijkbaar met EPI.

Ari of Aro zullen technisch gezien altijd je gainz iets minderen omdat je nou eenmaal estro nodig hebt. Maar daar moet je niet wakker van liggen als je dat weerlegt tegen de anti gyno werking. Althans, dat is mijn mening. Maar waarom begin je niet eerst eens te kijken wat je stack doet? Nolva heb je namelijk al..

Na maanden lang informatie te hebben opgedaan op verschillende boards is dat ook mijn mening :)

Wat je laatste zin betreft, beter voorkomen dan genezen toch? Eigenlijk overal wordt het advies gegeven om altijd een AI te gebruiken met Trestolone waarbij de voorkeur vd grote meerderheid gaat naar Aromasin gezien geen rebound. Ik wil deze dan ook preventief laten meelopen in een lage dosering en lijkt het nodig kan de dosering altijd omhoog.

De enige 'nadelen' van een AI on cycle zouden zijn iets minder gains maar gezien dit voornamelijk vocht is wat achterwege blijft zie ik dit niet als een nadeel. Al lees ik ook daar weer tegenstrijdige dingen over gezien vocht retentie goed zou zijn voor meer kracht en minder last van pijnlijke gewrichten. Altijd 'handig' dat wanneer je antwoorden zoekt de meningen 50/50 twee verschillende kanten op gaan :rolleyes:

Epistane is vele malen sterker dan osta.

Uiteraard met mogelijk meer bijwerkingen en een heftigere shutdown dan osta.

Ik ben groot fan van epistane, zowel voor een bulk als een cut. Voor 'beginners' en gevorderden.

Ostarine valt voor mij af. Nu blijven alleen EPI en Tr1umph over.
Het doel is om tijdens de cut mijn spiermassa te behouden en het liefst (wat natuurlijk iedereen wil) 1 a 2 kilo spiermassa te winnen.
Tr1umph schijnt een goed recomp product te zijn. Ik lees alleen weinig reviews.

Wat is de beste OTC PCT? Nolva vind ik ruk en met clomid heb ik nog geen ervaring.

Het doel is om tijdens de cut mijn spiermassa te behouden en het liefst (wat natuurlijk iedereen wil) 1 a 2 kilo spiermassa te winnen.

Wat is de beste OTC PCT? Nolva vind ik ruk en met clomid heb ik nog geen ervaring.

Clomid is het beste om na te kuren. Niet meer dan 25mg per dag. Als je verhalen leest over bijwerkingen, is het omdat ze 50mg of meer per dag nemen en dat is helemaal niet nodig. Er bestaan verschillend studies over clomid en testosteronverhoging en de dosis die daarvoor nodig is. 25mg per dag kan gerust 6 maanden genomen worden zonder problemen.

@ svenrpb: ik kan er weinig nuttigs over zeggen gezien ik vd 8kg die ik on cycle ben bijgekomen nog maar een dikke 3kg heb overgehouden maar dat is dan ook omdat ik teveel steken heb laten vallen in zowel voeding als pct.

Ik weet het niet meer (ik denk Airi labs) maar het kwam uit UK. Het waren 50 tablets van 20mg. Niet goedkoop. Ongeveer 90 € denk ik. Alleszins niet vergelijkbaar met EPI.
Damn.. dat is duur. Nog nooit van dat merk gehoord trouwens.

Altijd balen als iets niet doet wat het zou moeten doen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Ik zou persoonlijk gaan voor epi. Tr1umph wordt vaak vergeleken met epi, maar er zijn idd weinig logs over te vinden.

Epi heeft zich al lang bewezen[emoji6]

Ik zou toch echt aanraden voor een serm te kiezen en niet voor een OTC PCT!!!

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

te vergelijken met elke andere oral only kuur.

Erbij pinnen zou wellicht de gains makkelijker helpen te behouden.

Maar ja, niet iedereen wil dat....(waar vind je nog echt betrouwbare aas op het net? Lijkt altijd wel iets mee te zijn. Van olympus labs ph's ken ik de lab resultaten. ..dat stelt mij gerust)

wat is beter? anavar/winstrol only kuur
of prohormones zoals epi

doel is vet percentage verlagen van 9%-6%
met droge spiermassa aankomen 3kg +

epi beviel mij beter dan winstrol

ik heb ook epi gebruikt voor de bulk. aardig wat massa mee opgebouwd.

maar wil nu richting de 6/7 % vet
en 2/3kg spier erbij.. lastig haha

ik heb ook epi gebruikt voor de bulk. aardig wat massa mee opgebouwd. maar wil nu richting de 6/7 % vet en 2/3kg spier erbij.. lastig haha

Wat jij nodig hebt om dit doel te bereiken, zijn geen prohormonen, maar een low test + high tren kuurtje i.c.m. goede voeding.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Damn.. dat is duur. Nog nooit van dat merk gehoord trouwens. Altijd balen als iets niet doet wat het zou moeten doen. ---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ---------- Ik zou persoonlijk gaan voor epi. Tr1umph wordt vaak vergeleken met epi, maar er zijn idd weinig logs over te vinden. Epi heeft zich al lang bewezen[emoji6] Ik zou toch echt aanraden voor een serm te kiezen en niet voor een OTC PCT!!! ---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ---------- te vergelijken met elke andere oral only kuur. Erbij pinnen zou wellicht de gains makkelijker helpen te behouden. Maar ja, niet iedereen wil dat....(waar vind je nog echt betrouwbare aas op het net? Lijkt altijd wel iets mee te zijn. Van olympus labs ph's ken ik de lab resultaten. ..dat stelt mij gerust)

Voldoende te krijgen, maar niet via de anaboluh-websites die je via google vind. Maar via-via kun je genoeg krijgen bij betrouwbare leveranciers. Hoe denk je dat de meesten in het AAS sectie aan hun gear komen?

Wat jij nodig hebt om dit doel te bereiken, zijn geen prohormonen, maar een low test + high tren kuurtje i.c.m. goede voeding.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Voldoende te krijgen, maar niet via de anaboluh-websites die je via google vind. Maar via-via kun je genoeg krijgen bij betrouwbare leveranciers. Hoe denk je dat de meesten in het AAS sectie aan hun gear komen?
Via via...kom je nog steeds op dezelfde merken uit.

Die via via gasten moeten het ook ergens vandaan halen.

Blijft hit and mis....hoe je het ook verkrijgt.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf van alles uitgeprobeerd;)

Terug
Naar boven