- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epistane is vele malen sterker dan osta.
Voor wat betreft epi ben ik het volledig met jou eens.Ik heb deze twee producten geprobeerd. Ostarine kan je niet vergelijken met Epi. Ostarine doet niets en epi was voor mij minstens even veel waard als een kuurtje met orals. Zelfs iets beter.
Voor wat betreft epi ben ik het volledig met jou eens.
Eigenlijk is het ook geen prohormoon maar een designer steroid.
Osta dat niks doet? Welk merk heb je gebruikt?
Merk duidelijk verschil tussen het ene of het andere merk.
Nogmaals.....epi is vele malen sterker dan osta.
Ari of Aro zullen technisch gezien altijd je gainz iets minderen omdat je nou eenmaal estro nodig hebt. Maar daar moet je niet wakker van liggen als je dat weerlegt tegen de anti gyno werking. Althans, dat is mijn mening. Maar waarom begin je niet eerst eens te kijken wat je stack doet? Nolva heb je namelijk al..

Epistane is vele malen sterker dan osta.
Uiteraard met mogelijk meer bijwerkingen en een heftigere shutdown dan osta.
Ik ben groot fan van epistane, zowel voor een bulk als een cut. Voor 'beginners' en gevorderden.
Ostarine valt voor mij af. Nu blijven alleen EPI en Tr1umph over.
Het doel is om tijdens de cut mijn spiermassa te behouden en het liefst (wat natuurlijk iedereen wil) 1 a 2 kilo spiermassa te winnen.
Tr1umph schijnt een goed recomp product te zijn. Ik lees alleen weinig reviews.
Wat is de beste OTC PCT? Nolva vind ik ruk en met clomid heb ik nog geen ervaring.
Houden jullie eigenlijk wel iets vast van de gains die je maakt met een PH only?
Damn.. dat is duur. Nog nooit van dat merk gehoord trouwens.Ik weet het niet meer (ik denk Airi labs) maar het kwam uit UK. Het waren 50 tablets van 20mg. Niet goedkoop. Ongeveer 90 € denk ik. Alleszins niet vergelijkbaar met EPI.
Ik zou persoonlijk gaan voor epi. Tr1umph wordt vaak vergeleken met epi, maar er zijn idd weinig logs over te vinden.Ostarine valt voor mij af. Nu blijven alleen EPI en Tr1umph over.
Het doel is om tijdens de cut mijn spiermassa te behouden en het liefst (wat natuurlijk iedereen wil) 1 a 2 kilo spiermassa te winnen.
Tr1umph schijnt een goed recomp product te zijn. Ik lees alleen weinig reviews.
Wat is de beste OTC PCT? Nolva vind ik ruk en met clomid heb ik nog geen ervaring.
te vergelijken met elke andere oral only kuur.
wat is beter? anavar/winstrol only kuur
of prohormones zoals epi
doel is vet percentage verlagen van 9%-6%
met droge spiermassa aankomen 3kg +
ik heb ook epi gebruikt voor de bulk. aardig wat massa mee opgebouwd. maar wil nu richting de 6/7 % vet en 2/3kg spier erbij.. lastig haha
Damn.. dat is duur. Nog nooit van dat merk gehoord trouwens. Altijd balen als iets niet doet wat het zou moeten doen. ---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ---------- Ik zou persoonlijk gaan voor epi. Tr1umph wordt vaak vergeleken met epi, maar er zijn idd weinig logs over te vinden. Epi heeft zich al lang bewezen[emoji6] Ik zou toch echt aanraden voor een serm te kiezen en niet voor een OTC PCT!!! ---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ---------- te vergelijken met elke andere oral only kuur. Erbij pinnen zou wellicht de gains makkelijker helpen te behouden. Maar ja, niet iedereen wil dat....(waar vind je nog echt betrouwbare aas op het net? Lijkt altijd wel iets mee te zijn. Van olympus labs ph's ken ik de lab resultaten. ..dat stelt mij gerust)
Via via...kom je nog steeds op dezelfde merken uit.Wat jij nodig hebt om dit doel te bereiken, zijn geen prohormonen, maar een low test + high tren kuurtje i.c.m. goede voeding.
---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------
Voldoende te krijgen, maar niet via de anaboluh-websites die je via google vind. Maar via-via kun je genoeg krijgen bij betrouwbare leveranciers. Hoe denk je dat de meesten in het AAS sectie aan hun gear komen?