AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Iemand een echte aanrader voor het behouden van zoveel mogelijk van je gains na (of tijdens) pct (naast het blijven eten en trainen natuurlijk) ?

Kom van allerlei verschillende adviezen tegen zoals 6-Bromo, 11-Oxo/Keto, Ostarine en zelfs tips als een lage dosis Anavar (5mg). Daarnaast lopen de adviezen ook uiteen van ermee starten vanaf 1e dag pct en naast nolva laten meelopen, anderen zeggen pas starten in laatste week pct en weer anderen zeggen wachten tot na je pct.

Elke tip / advies is welkom :)

voor de mensen die bij olympus hebben besteld hoelang duurde dat ik wacht inmiddels 2 weekjes.

voor de mensen die bij olympus hebben besteld hoelang duurde dat ik wacht inmiddels 2 weekjes.

Heb je via de site van Olympus zelf besteld? Ik heb jongsleden 2x besteld in Engeland (niet via de site van OL zelf), eerste keer ep15tane en Sup3r PCT en tweede keer Tr3st en beide keren binnen 3 dagen in huis. Ik zit nu alleen te wachten tot Ar1macare weer op voorraad is, komt blijkbaar in een nieuwe samenstelling en dat laat nog steeds op zich wachten.

Jongens,

Wie van jullie kan mij wat meer info geven omtrent Tr3st? Ben al een tijdje opzoek naar Trest Acetaat injects, maar nu kom ik dus (in dit topic) oral Tr3st tegen, en is dus zo te zien veel makkelijker te krijgen.

- Het aromatiseert, maar hoe is de bloat in vergelijking met bijvoorbeeld normale Test?
- Hoe lang hebben jullie dit maximaal achter elkaar gebruikt? 6 weken? 8 weken? Langer misschien zelfs?
- Hoe zijn de gains over het algemeen (VVM) ?
- Hebben jullie dit ook gecombineerd met "normale" AAS, en hoe was dat? En waarmee? :P

Thanx ;-)

Laatst bewerkt:
Ik heb het in huis Biomek maar duurt nog enkele weken voor ik ga beginnen, ik ga in ieder geval voor een Epi/Tr3st cycle van 6 weken. Kan je vragen dus helaas nog niet beantwoorden.

Ben erg benieuwd!

Epistane wil ik sowieso bestellen vanwege de goede verhalen en is veel meer info over te vinden.

Heb liever gebruikerservaringen van mensen zelf op dit forum dan van één of ander US forum waarbij 9 van de 10 gesponsored wordt door zulke merken.

Heb je via de site van Olympus zelf besteld? Ik heb jongsleden 2x besteld in Engeland (niet via de site van OL zelf), eerste keer ep15tane en Sup3r PCT en tweede keer Tr3st en beide keren binnen 3 dagen in huis. Ik zit nu alleen te wachten tot Ar1macare weer op voorraad is, komt blijkbaar in een nieuwe samenstelling en dat laat nog steeds op zich wachten.
Ja klopt, heb het toevallig vanochtend ontvangen, welke site in uk bestel je bij?

Ben erg benieuwd! Epistane wil ik sowieso bestellen vanwege de goede verhalen en is veel meer info over te vinden. Heb liever gebruikerservaringen van mensen zelf op dit forum dan van één of ander US forum waarbij 9 van de 10 gesponsored wordt door zulke merken.

Ben zelf al zeker zo benieuwd :) Op anabolicminds staat trouwens een interessante log over een Olympus Labs Ep15tane + Tr3st Stack. Die thread heeft me uiteindelijk doen besluiten voor hetzelfde te gaan. Moeite vh lezen waard ;)

Ja klopt, heb het toevallig vanochtend ontvangen, welke site in uk bestel je bij?

Bij JW supplements. Uitstekende service en track & trace, aanrader! (Ik ben nog niet zo lang actief hier en kan in de regels niet terugvinden of je dit nu wel of niet openbaar mag bespreken dus mocht ik fout zijn excuses..)

Als ik deze topic wat volg, zie ik dat er niet meer gepraat wordt over epistane van het merk IBE maar dat het vooral Olympus is dat nu gebruikt wordt. Ik heb vroeger die van IBE genomen en was daar zeer tevreden over. En is er iemand die epistane en triumph van Olympus heeft genomen om te vergelijken?

Als ik deze topic wat volg, zie ik dat er niet meer gepraat wordt over epistane van het merk IBE maar dat het vooral Olympus is dat nu gebruikt wordt. Ik heb vroeger die van IBE genomen en was daar zeer tevreden over. En is er iemand die epistane en triumph van Olympus heeft genomen om te vergelijken?

Zit 'm voornamelijk in de prijs lijkt me. Beide merken zie ik voornamelijk alleen positieve recensies van terug maar als je bij IBE 90 x 10mg caps krijgt en voor hetzelfde geld bij OL 120 x 15mg lijkt deze keuze me makkelijk.

Zit 'm voornamelijk in de prijs lijkt me. Beide merken zie ik voornamelijk alleen positieve recensies van terug maar als je bij IBE 90 x 10mg caps krijgt en voor hetzelfde geld bij OL 120 x 15mg lijkt deze keuze me makkelijk.

Dat was mij ook opgevallen. Is inderdaad de moeite waard.

Jongens, Wie van jullie kan mij wat meer info geven omtrent Tr3st? Ben al een tijdje opzoek naar Trest Acetaat injects, maar nu kom ik dus (in dit topic) oral Tr3st tegen, en is dus zo te zien veel makkelijker te krijgen. - Het aromatiseert, maar hoe is de bloat in vergelijking met bijvoorbeeld normale Test? - Hoe lang hebben jullie dit maximaal achter elkaar gebruikt? 6 weken? 8 weken? Langer misschien zelfs? - Hoe zijn de gains over het algemeen (VVM) ? - Hebben jullie dit ook gecombineerd met "normale" AAS, en hoe was dat? En waarmee? :P Thanx ;-)

Je bedoelt dat je al een tijdje op zoek bent naar TEST Ace injects ipv TREST Ace injects? Trest is geen Test en het is ook geen vervanging voor test.
Op anabolicminds.com kan je er veel over Trest lezen, pas op het aromatiseerd als een gek en onderdrukt ook zeer sterk (beide veel sterker dan test-e). Zeker niet iets om te nemen voor een eerste kuurtje en al helemaal niet als je geen AI achter de hand hebt en uiteraard Nolva. Het klinkt leuk zo'n oral die daarbij niet al te belastend is voor de lever in vergelijking met 17A orals maar...

Je bedoelt dat je al een tijdje op zoek bent naar TEST Ace injects ipv TREST Ace injects? Trest is geen Test en het is ook geen vervanging voor test.
Op anabolicminds.com kan je er veel over Trest lezen, pas op het aromatiseerd als een gek en onderdrukt ook zeer sterk (beide veel sterker dan test-e). Zeker niet iets om te nemen voor een eerste kuurtje en al helemaal niet als je geen AI achter de hand hebt en uiteraard Nolva. Het klinkt leuk zo'n oral die daarbij niet al te belastend is voor de lever in vergelijking met 17A orals maar...
Klopt helemaal....is zeker niet voor beginners.

Komen heel wat mogelijke sides bij kijken.

Oral tr3st verraste mij zelfs in hoe sterk het aromatiseert.

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Dat was mij ook opgevallen. Is inderdaad de moeite waard.
Zeker weten!

Top spul.....lab tests zijn te vinden;)

Nee ik heb het echt over TRESTOLONE ACETATE (MENT) injects :P Zijn 50mg/ml. Er is ook een decanoaat variant.
Ik lees toch echt dat veel mensen het gebruiken als vervanger voor Testosteron hoor ;-) En het is ook niet m'n eerste kuur. Heb meerdere Tren kuren achter de rug.

http://en.wikipedia.org/wiki/Trestolone

Essentially, trestolone replaces testosterone's role as the primary male hormone in the body.

Misschien hebben we het hier wel over de ECHTE trestolone... en niet de prohormoon-versie - alhoewel het toch echt dezelfde stof is. Het is een nandrolon soort.

Ik. Ik vond eerlijk waar Olympus fijner. Ook die Van Vitalabs vond ik fijner dan IBE. Fijner als in minder estro sides (door waarschijnlijke omzetting naar Pheraplex van de epistane) Vroeger was IBE samen met Havoc de grootste. Nu lijkt het dat sommige klonen beter/zuiverder zijn geworden dan die twee.

Nee ik heb het echt over TRESTOLONE ACETATE (MENT) injects [emoji14] Zijn 50mg/ml. Er is ook een decanoaat variant.
Ik lees toch echt dat veel mensen het gebruiken als vervanger voor Testosteron hoor ;-) En het is ook niet m'n eerste kuur. Heb meerdere Tren kuren achter de rug.

http://en.wikipedia.org/wiki/Trestolone

Misschien hebben we het hier wel over de ECHTE trestolone... en niet de prohormoon-versie - alhoewel het toch echt dezelfde stof is. Het is een nandrolon soort.
Oral tr3st is precies hetzelfde....prohormoon is eigenlijk een verkeerd woord bij trest.

Designer steroïd zou beter passen;)

Heb de injecteerbare variant ook voorbij zien komen. (Zuster bedrijf van celtic labs)

Is vaak uitverkocht. Zijn wel wat logs over te vinden op amerikaanse forums.

Trest wordt vaak genoemd als test base...vandaar de vergelijking met test. Verder houdt de vergelijking wel aardig op.

Helaas verkoopt Olympus labs via hun website geen prohormonen meer. (Engelse webwinkels wel)

Alle andere producten waaronder Tudca, sup3r pct, ar1macare pro, ep1c dermastrenght etc nog wel.

Code EDJE30 geeft 30% korting ;)

Terug
Naar boven