Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals, ik ben zeker niet anti pinnen. Integendeel. Veel veiliger en de gains zijn beter te behouden.Ik heb nog nooit fake AAS gekocht zover ik weet. Als je je beperkt tot de bekende Nederlandse UG labs en betere HG merken die niet veel gefaked worden (alpha en baltic) is het risico laag. Je kunt ook niet altijd mast orals als epi gaan nemen die zwaar belastend zijn voor je lever, toch?

Nogmaals, ik ben zeker niet anti pinnen. Integendeel. Veel veiliger en de gains zijn beter te behouden.
Blijft jammer dat er veel ondergedoseerde, nep en vervuilde producten zijn.
Blijft toch vervelend dat als je bijv. nandrolone koopt en verwacht, je eigenlijk test of zoiets zet.
Ook de nl labs helaas![]()
Clomid is het beste om na te kuren. Niet meer dan 25mg per dag. Als je verhalen leest over bijwerkingen, is het omdat ze 50mg of meer per dag nemen en dat is helemaal niet nodig. Er bestaan verschillend studies over clomid en testosteronverhoging en de dosis die daarvoor nodig is. 25mg per dag kan gerust 6 maanden genomen worden zonder problemen.
Hoe kom je bij een dosering van 25mg p/dag?? Nu spreek ik niet uit eigen ervaring wat clomid betreft maar lees echt nergens over een dermate lage dosering. Men heeft het over 150 of 100mg wat uiteindelijk verlaagt wordt naar 50mg. En ook lees je veel dat de bijwerkingen van clomid veel erger zijn en je er erg depressief van kan worden. Daarnaast schadelijker voor de lever gezien er een veel hogere dosering nodig is dan met nolva. Heb je een bron van die studie die aangeeft dan 25mg voldoende zou zijn voor een nakuur?Clomid is het beste om na te kuren. Niet meer dan 25mg per dag. Als je verhalen leest over bijwerkingen, is het omdat ze 50mg of meer per dag nemen en dat is helemaal niet nodig. Er bestaan verschillend studies over clomid en testosteronverhoging en de dosis die daarvoor nodig is. 25mg per dag kan gerust 6 maanden genomen worden zonder problemen.
Misschien klink ik te negatief....Dit is wel erg overdreven. Er zijn een aantal nl labs die erg goed staan aangeschreven. Daarnaast AP en baltic (HG gear) zijn goed verkrijgbaar.
Maar hou het maar mooi bij prohormonen als je zo bang bent voor fakes.
Misschien klink ik te negatief....
Zit trouwens aan de bold 500mg per week, Superdrol 20mg en mk677.
Dus ik neem dezelfde risico's vriend[emoji6]
en ga je lekker erop? Op 100-150mg krijg je inderdaad bijwerkingen. 25-50mg is echt genoeg voor clomid. Galen en Cools van het forum kunnen dit bevestigen dmv onderzoeken
Over de bold kan ik nu nog weinig zeggen.Op 100-150mg krijg je inderdaad bijwerkingen. 25-50mg is echt genoeg voor clomid. Galen en Cools van het forum kunnen dit bevestigen dmv onderzoeken
---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------
Ah toch welen ga je lekker erop?
Mk677 is een sarm?

Hoe kom je bij een dosering van 25mg p/dag?? Nu spreek ik niet uit eigen ervaring wat clomid betreft maar lees echt nergens over een dermate lage dosering. Men heeft het over 150 of 100mg wat uiteindelijk verlaagt wordt naar 50mg. En ook lees je veel dat de bijwerkingen van clomid veel erger zijn en je er erg depressief van kan worden. Daarnaast schadelijker voor de lever gezien er een veel hogere dosering nodig is dan met nolva. Heb je een bron van die studie die aangeeft dan 25mg voldoende zou zijn voor een nakuur?
edit: kom trouwens ook wel aardig wat logs tegen waar inderdaad 25 of 50mg clomid voldoende blijkt te zijn. Gezien geen eigen ervaring met clomid zou ik toch graag meer ervaringen horen over of 25mg clomid p/dag echt voldoende is als nakuur.
Hoe ik daarop gekomen ben? Door niet blindelings te geloven wat op de forums verteld wordt maar de info hierover te gaan halen op een site zoals pubmed waar je wetenschappelijke onderzoeken vindt ivm clomid. Daar vind je verschillende onderzoeken over onderzoeken ivm clomid en het verhogen van testosteron bij hypogonadale mannen. En daarna zelf toegepast. En ik had in het verleden ook nagekuurd met hoge dosis clomid en nolvadex en dat werkte toen zeker niet beter. Alles wat je op de fora vindt, moet je met een korreltje zout nemen. Ofwel hebben ze de info gewoon overgenomen van andere leden of andere fora en denken ze dat ze zich ingelezen hebben, ofwel doen ze alsof ze ervaring hebben omdat ze één, twee of drie kuurtjes gedaan hebben. Ik spreek nu niet over Galen, Cools en Bigcat. Zij baseren zich ook op de wetenschap alhoewel ik Cools nogal goedgelovig vindt omdat hij volgens mij teveel in supplementen en natuurlijke middeltjes gelooft als medicatie.
Bedankt voor je duidelijke antwoord 
Na maanden lang informatie te hebben opgedaan op verschillende boards is dat ook mijn mening![]()
Wat je laatste zin betreft, beter voorkomen dan genezen toch? Eigenlijk overal wordt het advies gegeven om altijd een AI te gebruiken met Trestolone waarbij de voorkeur vd grote meerderheid gaat naar Aromasin gezien geen rebound. Ik wil deze dan ook preventief laten meelopen in een lage dosering en lijkt het nodig kan de dosering altijd omhoog.
De enige 'nadelen' van een AI on cycle zouden zijn iets minder gains maar gezien dit voornamelijk vocht is wat achterwege blijft zie ik dit niet als een nadeel. Al lees ik ook daar weer tegenstrijdige dingen over gezien vocht retentie goed zou zijn voor meer kracht en minder last van pijnlijke gewrichten. Altijd 'handig' dat wanneer je antwoorden zoekt de meningen 50/50 twee verschillende kanten op gaan![]()
Dat is niet het enigste nadeel. Het grootste nadeel is dat je niet weet hoeveel je moet nemen en dat de meesten teveel nemen en dat er te weinig of bijna geen oestrogeen meer in je lichaam is. En dat zorgt niet enkel voor pijnlijke gewrichten en minder kracht maar heeft een grote invloed op je cholesterol, aderverkalking, enz... Je kans op een hartinfarct en arteriosclerose vergroot. Vrouwen in de menopauze hebben ook veel meer kans op een hartinfarct omdat hun oestrogeenlevels verlagen terwijl ze daarvoor beschermd waren door hun oestrogeen.
) pakken wanneer zich on cycle gyno symptonen voordoen?Oke, wat is jouw advies dan hierin? Een lage dosering van 0,125 tot 0,25 aromasin laten meelopen on cycle of een AI alleen achter de hand houden of zelfs helemaal links laten liggen en net als dat Ginger zegt eventueel nolva (of clomid) pakken wanneer zich on cycle gyno symptonen voordoen?
Wat zegt BigCat? In zijn topic ga je hierover wat vinden. Volgens mijn herinneringen is hij alleszins geen voorstander om een AI te laten meelopen en dit enkel te nemen indien het echt nodig is. Alleszins niet om preventief een AI nemen. Ikzelf kan je niet adviseren welke dosis je moet nemen omdat ik dat niet weet. Ik weet wel dat onze bekende HRT dokter daar heel voorzichtig mee was en sprak over 0.25 om de 4 dagen en dan bloed nam na een tijdje om te zien of de dosis moest aangepast worden. Dat dit een moeilijke materie is die voor elke persoon anders is. Ginger haalt zijn info ook maar op de fora en heeft zelf ook geen ervaring. Hij heeft één of twee keer gekuurd.
Hij heeft sowieso een topic genaamd 'Nog redenen om geen anti-aromatase te gebruiken' dus dat zegt al voldoende zonder het überhaupt te lezen. Ik heb het trouwens zojuist wel gelezen. Nu betreft dit wel een topic van 10 jaar oud dus niet echt een idee of deze info ondertussen achterhaald is.
Ik ben alleen toch wel aardig in de war dat de echte hardcore leden die hier al 10 jaar of langer verkeren dus blijkbaar niet zo'n voorstander van preventief gebruik AI's zijn en dat je in recentere topics hier en in nog veel grotere mate elders eigenlijk voornamelijk het tegenovergestelde leest. Hoe kunnen de meningen hierin zo uiteen lopen? Is jullie (de leden die al jaren thuis zijn in deze materie) info misschien out of date (niet verkeerd bedoelt natuurlijk) of doen en roepen de minder ervaren mensen maar wat?
Over de bold kan ik nu nog weinig zeggen.
Maar de Sd slaat al lekker in[emoji12]
Mk677 wordt vaak een sarm genoemd, maar is eigenlijk een soort van oraal GH (erg makkelijk gezegd)
Zal zo ff info erover posten![]()
Het heeft voornamelijk mijn eetlust bevorderd.Ja werkt dat een beetje mk677? Er is ook iemand op dit forum die gaat een cylce met MK677, Rad140 en S4 geloof ik.
)