Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Inderdaad , bij verkeerd gebruik van diuretica verneuk je je elektrolyten balans waardoor je bij niet kalium sparende diuretica een te laag kalium gehalte in je bloed krijgt. Dit heeft vergaande gevolgen voor je spieren . Denk aan krampen en denk hier bij na dat jouw hart ook een spier is. Kramp in je hart kan de dood tot gevolg hebben.

Ondertussen al terug ergens Epi op de markt? Tegen een schappelijke prijs...

Epi van Olympus moet je niet kopen. Iedereen die deze gebruikt is gedurende de hele kuur moe en moet zich naar de zaal slepen om te gaan trainen. Ik heb met een kameraad epi van IBE genomen verleden jaar en dat was toch andere koek. Is natuurlijk ook iets duurder maar ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld tijdens dat kuurtje. Kracht ging ook goed vooruit. Bij mijn trainingsmaat idem. Ik denk dat die middelen van Olympus fel overschat zijn.
Oooh?

Lethargie is gebruikelijk bij epi. Er is 100% zeker geen zuiverder product te vinden dan die van Olympus Labs.

Epi komt terug. Waarschijnlijk onder Olympus UK ;)

Iemand ervaring met Methylstenbolone? Specifiek Stenabol van Olympus? :)

Zo ja, wat waren jullie dosis? Stack met andere stoffen etc..??

Laatst bewerkt:
Ostar1ne van Olympus Labs heb gekuurt en dit viel mij tegen. Had er meer van verwacht in kracht toename.
Nu lees ik veel postieve reacties op Epi van Ibe. Kan je deze nog bestellen uit Amerika met een paypal account? Heb namelijk geen credit card. En wat is nou de sterkste "supp" uit dit toppic om gainz te maken? Thanks

Ostar1ne van Olympus Labs heb gekuurt en dit viel mij tegen. Had er meer van verwacht in kracht toename.
Nu lees ik veel postieve reacties op Epi van Ibe. Kan je deze nog bestellen uit Amerika met een paypal account? Heb namelijk geen credit card. En wat is nou de sterkste "supp" uit dit toppic om gainz te maken? Thanks
In Amerika zijn prohormones verboden. Engeland daarentegen....

Ostar1ne is een mild middel. Kan je geen enorme gains van verwachten. Bij mij werkt het vooral prettig op mijn gewrichten/blessures ...herstel.

Voor een recomp is het ook prima.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Iemand ervaring met Methylstenbolone? Specifiek Stenabol van Olympus? :)

Zo ja, wat waren jullie dosis? Stack met andere stoffen etc..??
Op Anabolic minds zijn wel logs/reviews te vinden.

Heb op AnabolicMinds veel gelezen erover maar zit vol met sponsors :)

Je kan ze nog wel uit de UK halen: Www.powermyself.com

Epistane en Superdrol zijn beide erg goed voor 1 van die 2 moet je zeker kijken.

Iemand een website waar Ep15stane wel op voorraad is?

Enige wat ik kan zeggen is dat alle Olympus producten zuiver zijn en goed geprijsd;)

Gisteren Stenabol binnen gekregen en begonnen.

Wat is handiger? Beginnen op 10mg of 15mg per dag?

Ik doe dit icm:
750mg Boldenone
600mg Primo
450mg NPP

Gisteren Stenabol binnen gekregen en begonnen.

Wat is handiger? Beginnen op 10mg of 15mg per dag?

Ik doe dit icm:

750mg Boldenone

600mg Primo

450mg NPP

Wat denk je dat die stenabol je gaat opleveren naast die andere flinke hoeveelheden AAS?

Iemand een website waar Ep15stane wel op voorraad is?

Terug
Naar boven