XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Met alle respect, maar daarnaast vind ik 3000 - 3200 kcal nog niet eens zo bijzonder veel voor iemand met jouw lengte en gewicht.
Is ook niet bijzonder veel idd, echter zoals ik aangaf zet ik snel vet aan, zelfs wanneer ik 2700/2800 calorieën eet. Dus door daar nu 500 boven te zitten ga ik voor mijn doen gewoon hard.

Is Ep15stane beperkt houdbaar?

Is ook niet bijzonder veel idd, echter zoals ik aangaf zet ik snel vet aan, zelfs wanneer ik 2700/2800 calorieën eet. Dus door daar nu 500 boven te zitten ga ik voor mijn doen gewoon hard.
Mijn idee voor middelengebruik: of je gebruikt, gaat clean bulken en komt massa bij.
Ofwel gebruik je om droger te komen om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen. Die keuze moet je nu eenmaal maken.
Maar massa pakken en tegelijk even droog blijven vraagt héél veel ervaring, ikzelf doe bijna 30 jaar aan BB, en het blijft moeilijk

Ik zie genoeg posts van mensen die het 20/30/30/40 pakken en flinke gains maken, vooral op US boards. Beetje raar om het als lachwekkend af te doen. 20 mg was alleen de 1e 3 dagen dus zoveel zou me dat toch niet tegen moeten houden lijkt me.

Weinig mis mee idd. Sowieso wordt met epi vrijwel overal eerste paar dagen laag beginnen aangeraden. Zelfde op het einde vd cycle, niet noodzakelijk maar ook daarin wordt vaker wel dan niet aangeraden de laatste paar dagen af te bouwen.

ik zat meteen op 70 :trollface:

Mijn idee voor middelengebruik: of je gebruikt, gaat clean bulken en komt massa bij.
Ofwel gebruik je om droger te komen om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen. Die keuze moet je nu eenmaal maken.
Maar massa pakken en tegelijk even droog blijven vraagt héél veel ervaring, ikzelf doe bijna 30 jaar aan BB, en het blijft moeilijk
Eens, ik eet gewoon veel voor mijn doen en dat ik vet aanzet doet me niks, dat cut ik er wel weer af in maart. Massa aanzetten is het doel. Heb in het verleden wel is rond de 4000 cals gezeten eindstand was een VP van 20 %. Daar begin ik niet meer aan.

Weinig mis mee idd. Sowieso wordt met epi vrijwel overal eerste paar dagen laag beginnen aangeraden. Zelfde op het einde vd cycle, niet noodzakelijk maar ook daarin wordt vaker wel dan niet aangeraden de laatste paar dagen af te bouwen.
Juist! Ga vanaf morgen over op de 40 en vanaf daar kijk ik het een weekje aan.

Ik denk niet dat jij echt ervaring hebt met oral kuurtjes en epi. 15 jaar geleden werd dezelfde zever verkocht over winstrol, dboll en anavarkuurtjes. Hoe wil je nu resultaat behalen met 30mg per dag. Opbouwen en afbouwen. Dikke onzin. Leg mij eens uit waarom?

Ik zie genoeg posts van mensen die het 20/30/30/40 pakken en flinke gains maken, vooral op US boards. Beetje raar om het als lachwekkend af te doen. 20 mg was alleen de 1e 3 dagen dus zoveel zou me dat toch niet tegen moeten houden lijkt me.
Wat ze op de US boards vertellen, dat moet je geloven. Er wordt nergens zoveel geluld als op die boards.

Nu dat je al zoveel tijd verloren hebt, kun je misschien beter 50-60 mg nemen gedurende 3 weken. Eens zien of je dan een verschil zal voelen of zien.
Zit nu op 40, FF kijken voor een weekje. Mocht er niks gebeuren zal ik idd de 50 overwegen. Thanks voor je advies in ieder geval!

Ik ben van 30mg na een week naar 45mg gegaan, daarna lethargie en daardoor omhooggegaan twee weken later naar 60mg.
Ik ben 45 jaar, en met behulp van clomid zeer snel hersteld.
Je moet je niet teveel zorgen maken om naar 60mg te gaan, let op dit is geen aanmoediging om hoge dosissen te gebruiken, maar de ervaringen die ik en kennissen hebben ermee zijn de enigszins beter op een iets hogere dosis.
Het op- en afbouwen is een verzinsel en misvatting van de jaren 90.
Het opbouwen doe ik zelf om even de bijwerkingen in te schatten, maar afbouwen heeft totaal geen nut, integendeel.
Moest ik niet zo'n last hebben gehad van de lethargie, zou ik later nog wel een epi-kuurtje overwegen, maar dan doorlopend op 60mg

Ik denk niet dat jij echt ervaring hebt met oral kuurtjes en epi. 15 jaar geleden werd dezelfde zever verkocht over winstrol, dboll en anavarkuurtjes. Hoe wil je nu resultaat behalen met 30mg per dag. Opbouwen en afbouwen. Dikke onzin. Leg mij eens uit waarom?

Mijn info komt voornamelijk van allerlei fora, vandaar dat ik ook nooit zeg het is zus of zo maar in plaats daarvan geef ik duidelijk aan ik hoor of lees hier en daar.

Maar gezien jij en Bronx zo'n beetje hetzelfde zeggen zal jullie info vast meer up 2 date zijn ;)

Ik ben van 30mg na een week naar 45mg gegaan, daarna lethargie en daardoor omhooggegaan twee weken later naar 60mg.
Ik ben 45 jaar, en met behulp van clomid zeer snel hersteld.
Je moet je niet teveel zorgen maken om naar 60mg te gaan, let op dit is geen aanmoediging om hoge dosissen te gebruiken, maar de ervaringen die ik en kennissen hebben ermee zijn de enigszins beter op een iets hogere dosis.
Het op- en afbouwen is een verzinsel en misvatting van de jaren 90.
Het opbouwen doe ik zelf om even de bijwerkingen in te schatten, maar afbouwen heeft totaal geen nut, integendeel.
Moest ik niet zo'n last hebben gehad van de lethargie, zou ik later nog wel een epi-kuurtje overwegen, maar dan doorlopend op 60mg

tr3st toevoegen.

Donderdag is de laatste dag van de 6 weken, heb echt 0 last gehad van lethargie met tr3st en epi.

Op 30mg zijn prima resultaten te boeken.
Opbouwen en afbouwen is daarentegen niet nodig.

Wat adviseren jullie qua nakuur na 4 weken epi? Ik heb nolva en clomid liggen. Dacht zelf aan 10 dagen clomid op 50 mg. Lees dat sommigen zelfs maar 25 mg pakken. Hoor het toch liever van ervaringsdeskundigen.

Nakuur hoeft niet, kan wel.
Voor mij persoonlijk werkte clomid beter dan nolva.

Terug
Naar boven