Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Vandaag merkte ik trouwens een lekkere krachttoename in de gym. Pakte dumbell curls met 24kg per arm voor 8 reps terwijl ik normaal max 4 reps met 22 pak. Heb nog 8 dagen te gaan dus het kan nog wat worden, ben benieuwd.

Het enige waar ik eigenlijk last van heb gehad zijn backpumps. Op zich buiten trainingen was het wel aanwezig, maar niet hinderlijk maar tijdens rugtrainingen heb ik soms echt even pauze moeten pakken, omdat ik nauwelijks nog kon bewegen.

Verder eigenlijk nergens last van gehad, libido toegenomen, geen lethargie. Wel een beetje last van gevoelige tepels tegen het einde van de kuur.

Ben sinds donderdag aan de pct begonnen.

Resultaten op donderdag gemeten was ik van onder de indruk, ben benieuwd wat ervan over blijft.

Ik sta op het punt om aan een cycle te gaan beginnen die bestaat uit ep15tane & tr3st. De cycle duurt 5 weken en beginnend met epi op 45mg per dag en tr3st 50mg 4 dagen. Uiteindelijk wil ik met epi eindigen met 60mg per dag & tr3st op 100mg. Thuis heb ik nog een pakje Chlomid liggen voor het geval dat;) Graag hoor ik of jullie nog adviezen of aanmerkingen hebben. Oja tijdens gebruik ik de volgende supps: whey, amino & bcaa, visolie, gluscosamine, taurine en aan het einde van de cycle creatine.
Kuur.jpg

Ik sta op het punt om aan een cycle te gaan beginnen die bestaat uit ep15tane & tr3st. De cycle duurt 5 weken en beginnend met epi op 45mg per dag en tr3st 50mg 4 dagen. Uiteindelijk wil ik met epi eindigen met 60mg per dag & tr3st op 100mg. Thuis heb ik nog een pakje Chlomid liggen voor het geval dat;) Graag hoor ik of jullie nog adviezen of aanmerkingen hebben. Oja tijdens gebruik ik de volgende supps: whey, amino & bcaa, visolie, gluscosamine, taurine en aan het einde van de cycle creatine.
Kuur.jpg
epi niet want langzamer opbouwen ivm bloeddruk? Ziet er verder netjes uit. Ga je loggen?

Zie er prima uit.
Je kunt epi inderdaad misschien even opbouwen vanaf 30mg. De een heeft veel meer last van lethargie en andere sides, dan de ander.

tja, de lethargie kwam bij mij pas tegen einde week 2, dus opbouwen heeft dan geen zin.
Last van de gewrichten krijg je zowel op lage als hoge dosis, daar kan je misschien enkele supps voor nemen.
Enkel de bloeddruk lijkt me een reden om op te bouwen...

Bedankt voor de reacties! Ik heb besloten om de eerste week epi te gaan pakken op 30mg en daarna pas te uppen. Met het inlezen las ik ergens in dit topic dat Tr3st ook kan helpen tegen Lethargie.. Maar hoe zit dat dan precies? Oja en een maatje van me zei dat ik bietensap kan drinken tegen de hoge bloeddruk van de epi. Iemand bekend hiermee? Over het loggen moet ik nog even nadenken, maar zal zeker update's plaatsen;)

Bietensap en meidoornbes.

Bedankt voor de reacties! Ik heb besloten om de eerste week epi te gaan pakken op 30mg en daarna pas te uppen. Met het inlezen las ik ergens in dit topic dat Tr3st ook kan helpen tegen Lethargie.. Maar hoe zit dat dan precies? Oja en een maatje van me zei dat ik bietensap kan drinken tegen de hoge bloeddruk van de epi. Iemand bekend hiermee? Over het loggen moet ik nog even nadenken, maar zal zeker update's plaatsen;)

Ik heb geen last gehad van lethargie met epi + trest.

Gewoon kinder aspirine slikken tegen de bloeddruk

En waarom opbouwen? AAS als dianabol en oxy zorgen ook voor een hoge bloeddruk, dat word ook niet opgebouwd.. Waarom met prohormonen proberen het wiel opnieuw uit te vinden? ;)

En waarom opbouwen? AAS als dianabol en oxy zorgen ook voor een hoge bloeddruk, dat word ook niet opgebouwd.. Waarom met prohormonen proberen het wiel opnieuw uit te vinden? ;)
Omdat ieder lichaam anders reageert. Heeft niets met opnieuw uitvinden te maken.

Had het aan cools gevraagd in het 'Anabole/Androgene/oestrogene dilemma' topic

Ook dit is geen vast gegeven...
Is wel een vast gegeven, zijn genoeg onderzoeken die laten zien dat 25 mg (15mg uit mn hoofd) voor de gewenste oestrogeen onderdrukking zorgen

Omdat ieder lichaam anders reageert. Heeft niets met opnieuw uitvinden te maken.
Opbouwen is onzin, je wilt zsm stabiele bloedwaarden. waarom zouden ze met PH's ineens ander soort schema's gaan verzinnen als bij AAS wat jaren van ontwikkeling heeft, veel meer onderzoeken, en qua werking op hetzelfde neer komt?

Opbouwen is voor paniekeurs die hun eerste kuurtje doen. Ik heb het ook nooit gedaan.

Is wel een vast gegeven, zijn genoeg onderzoeken die laten zien dat 25 mg (15mg uit mn hoofd) voor de gewenste oestrogeen onderdrukking zorgen

Opbouwen is onzin, je wilt zsm stabiele bloedwaarden. waarom zouden ze met PH's ineens ander soort schema's gaan verzinnen als bij AAS wat jaren van ontwikkeling heeft, veel meer onderzoeken, en qua werking op hetzelfde neer komt?
Opbouwen is voor paniekeurs die hun eerste kuurtje doen. Ik heb het ook nooit gedaan.
Beiden onzin.

Voor we simpelweg onzin gaan roepen zonder onderbouwing......hier is de onderbouwing van een voorbeeld van 25mg en het oestrogeen/testosteron effect bij mannen met hypogonadism. Galen had eerst ook een goede onderbouwing voor 25 mg....die kan ik nu even niet vinden. Maar hier is een bron http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16422830 Wil jij jezelf ook wat onderbouwen gemberkoekie

Terug
Naar boven