Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Als je epi voor 4 weken wilt nemen, wat zoi de dosisering dan moeten zijn? En welk resultaat kun je verwachten? Sides?

Ik heb nog nooit ph's gehad maar nu komt het wel goed uit omdat ik overweeg heel kort te kuren. Geen lange kuren meer.
50-70 mg jou keus.. werkt iig beter dan winstrol vond ik

ze zeggen lethargie .. ik zat op 70 mg geloof ik en had nergens last van

ik vind het ook geen prohormoon .. ik vond de sides niet noemenswaardig anders had ik het wel onthouden denk ik :P

ik vind het ook geen prohormoon .. ik vond de sides niet noemenswaardig anders had ik het wel onthouden denk ik :P

Klinkt goed voor korte clean bulk cycles.

Maar voor cutten moet je het wel langer nemen dan 4-6 weken. In 4-6 welen kan je niet cutten. Dan zou de dosis wat lager moeten zijn denk ik.

Wat wordt er als nakuur genomen doorgaans? Nolva of clomid. Ik vind zelf clomid beter na een langere AAS cycle. Maar misschien dat het na epi beter is nolva te nemen?

Maar voor cutten moet je het wel langer nemen dan 4-6 weken. In 4-6 welen kan je niet cutten. Dan zou de dosis wat lager moeten zijn denk ik.

Wat wordt er als nakuur genomen doorgaans? Nolva of clomid. Ik vind zelf clomid beter na een langere AAS cycle. Maar misschien dat het na epi beter is nolva te nemen?
nolva of clomid net wat je zelf prettig vind zal vast niet veel uitmaken :-)

Is deze ok: Olympus UK epistane [Link niet meer beschikbaar]

?

Of raadt er iemand anders een ander merk aan?

Het enige waar ik eigenlijk last van heb gehad zijn backpumps. Op zich buiten trainingen was het wel aanwezig, maar niet hinderlijk maar tijdens rugtrainingen heb ik soms echt even pauze moeten pakken, omdat ik nauwelijks nog kon bewegen.

Verder eigenlijk nergens last van gehad, libido toegenomen, geen lethargie. Wel een beetje last van gevoelige tepels tegen het einde van de kuur.

Ben sinds donderdag aan de pct begonnen.

Resultaten op donderdag gemeten was ik van onder de indruk, ben benieuwd wat ervan over blijft.

Zijn er supps tegen backpumps?

Wat was je pct?

taurine ;-)

Lekker goedkoop ook. 1 potje is 1 cycle.

1 potje epi
Clomid nakuur
Aromasin bij de hand in geval van gyno of gyno rebound
Taurine voor de back pumps
Hcg eventueel ivm flinke shutdown

Nou mooi, dan heb ik bijna alles al in huis, alleen de epi nog haha

• Like
Waarderingen: vntl

Clomid natuurlijk, nolva is voor vrouwen die borstkanker hebben.

Clomid natuurlijk, nolva is voor vrouwen die borstkanker hebben.

Ja tuurlijk clomid vor opstarten hypofyse zoals gewoonlijk. Daar heb ik ook goede ervaringen mee. Het ging mij ook meer omdat ik las over gyno door estrogen rebound. Voor gyno zou dan beter nolva zijn.

Normaal zou ik altijd clomid nemen als pct en nolva alleen bij gyno verschijnselen.

Ja tuurlijk clomid vor opstarten hypofyse zoals gewoonlijk. Daar heb ik ook goede ervaringen mee. Het ging mij ook meer omdat ik las over gyno door estrogen rebound. Voor gyno zou dan beter nolva zijn.

Normaal zou ik altijd clomid nemen als pct en nolva alleen bij gyno verschijnselen.
Jaja, dan misschien wel.

Nice! Heb zojuist 1 potje besteld met extra korting. 5 december heb ik de uitslag van mijn bloedonderzoek. Als die goed is kan ik meteen beginnen. 45mg per dag voor 40 dagen.

Ik heb nog hcg liggen dus misschien zet ik die erbij ivm de zware onderdrukking.

Nakuur mer clomid.

Aromasin en nolva bij de hand voor eventuele gyno

Nice! Heb zojuist 1 potje besteld met extra korting. 5 december heb ik de uitslag van mijn bloedonderzoek. Als die goed is kan ik meteen beginnen. 45mg per dag voor 40 dagen.

Ik heb nog hcg liggen dus misschien zet ik die erbij ivm de zware onderdrukking.

Nakuur mer clomid.

Aromasin en nolva bij de hand voor eventuele gyno
benieuwd of het je gaat bevallen :)

Zijn producten als Alphamax en Activate Xtreme goede alternatieven om eigen testosteron weer op te krikken na epi kuur? Of is clomid veel beter?

Terug
Naar boven